Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

jouhu

Joo, kiitti vinkistä! ;D Aattelin vaan...

[tuuli]

Lainaaniillä sivuilla on tarkat ohjeet. ja niillä sivuilla myös lukee, että ne sivut on tarkotettu irkkaajille.

mutta niillä sivuilla on monien ( ! ) sellasten ihmisten kuviakin jotka eivät irkkaa alkuunkaan. mä oon yks niistä monista. mutta ei kai ii2 liity irkkiin??

jeps, jouhu, ekaks rekisteröidyt vaikka ii2:een ja sitten siellä varmasti on joku kohta missä voi vetää kuvan koneelta ja tallentaa. irc galleria on maksullinen, ellei sulla sitten ole maksullista sähköpostia. muuten se maksaa yhen tekstiviestin.
allekirjoittanut

jouhu

Onkos toi ii2 sitten ilmanen? Miksi se irc-galeria on maksullinen?

KatjaRock

Lainaa

mutta niillä sivuilla on monien ( ! ) sellasten ihmisten kuviakin jotka eivät irkkaa alkuunkaan. mä oon yks niistä monista. mutta ei kai ii2 liity irkkiin??

NIINPÄ. Ei täällä kannata tuosta alkaa tappeleen mutta ii2 tarkottaa suomeksi että Irc Images Too. Miksi siellä olis mahollisusu listata irc-kanavia jos sillä ei olis mitään tekemistä irkin kanssa?
Time goes on, I wont.

[tuuli]

LainaaNIINPÄ. Ei täällä kannata tuosta alkaa tappeleen mutta ii2 tarkottaa suomeksi että Irc Images Too. Miksi siellä olis mahollisusu listata irc-kanavia jos sillä ei olis mitään tekemistä irkin kanssa?

en minä vaan tiijä... meijän musiikinluokan seinällä oli tehty esitelmä PISSIKSISTÄ ja siellä luki olinpaikkana mm ''irc eli ii2''. ja sitte meijän luokkalaiset rupes vamettamaan ettei ii2 liity mitenkään ircciin piste piste piste. kuulin toisella korvalla. mutta en todellakaan tiedä noista irc jutuista mitään, juuri ja juuri itsellänikin on kuva irc galleriassa.

LainaaOnkos toi ii2 sitten ilmanen? Miksi se irc-galeria on maksullinen?

en tiiä sitäkään.  ;D ii2 ON ilmanen. ehkäpä irc galleria maksaa sen takia koska se liittyy ircciin jotenki läheisemmin kuin ii2, ja irccikin maksaa. ... *maalais järjellä pääsee pitkälle*
allekirjoittanut

hande^

Ei irc maksa. Eikä myöskään kumpikaan irckaajien kuvagallerioista (missä on hirveesti galleria-irckaajia, jotka luule, että irc-galleria tai ii2 on irc...) ii2:een ei tarvita minkäänlaista ns luotettavaa sähköpostiosoitetta, mutta irc-galleriaan tarvitaan (siihen käy myös koulujen antamat sähköpostiosoitteet, jotka on ilmaisia)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KatjaRock

Jep. Ei maksa muuta ko aikaa :D
Time goes on, I wont.

Mikä on "luotettava" sähköpostiosoite? Ehkä joku 13-vuotias on niin naiivi, että pistää henkilökohtaiselle postille tarkoitetun osoitteensa mihinkään, vieläpä kun noita sähköposteja voi tehdä käden käänteessä lisää. Mutta palvelun käyttäjät taitavatkin olla pääasiassa niitä 13-vuotiaita tietotekniikasta mitään ymmärtämättömiä tytteleitä.

Ehkä tuo ii2:en autenttisuuden "varmistus" on vähän tämän sivuston tasoa. Vierailijoiden antamilla sähköpostiosoitteilla ilmeisesti otetaan kiinni palvelun hyväksikäyttäjiä? Tervetuloa lähettämään postia osoitteeseen ei@ole.com  ;D

Maikki.

Laitoin ilosaaresta otetun VIP kuvan tuonne galleriaan. :D siis siinä on jouhu, hande, wirtis, elena ja lerppa.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Ai, tuonne irckiin? Heti kattomaan!!
Millä nimellä olitkaan siellä?

KatjaRock

meinaa mennä oikeasti hermo ko sekotetaan joku kuvagalleria irkkiin :D
Time goes on, I wont.

Maikki..

juu siis irc-galleriaan. _maikki_ nick.

Maikki..

Lainaameinaa mennä oikeasti hermo ko sekotetaan joku kuvagalleria irkkiin :D
Ai kuka sekottaa?

KatjaRock

LainaaAi, tuonne irckiin? Heti kattomaan!!
Millä nimellä olitkaan siellä?

No esim tässä viestissä taitaa olla vähän epäselviä nämä termit. En ilkeile vaan kerron Maikille.
Time goes on, I wont.

maikki..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.