Pahempi toistaan

Aloittaja punkku, helmikuu 04, 2005, 10:11:35

« edellinen - seuraava »

[salzaa]

vou. hienot kannet oli kyllä :)

maijja

::) ööh. nyt hävettää... siis aivan... joo nyt vasta huomasin tämän jutun. no, aina ei voi voittaa. kyllä yksi pieni ihmislapsi voi erehtyä. mutta ei nyt näin pahasti. :o
KjähKjäh.nyt tajuan mistä tuo johtuu, koneella on tuo biisi akkm:n levyn seassa jostakin kumman syystä, ei ihme että pieni ihminen erehtyy. ;D

mutta hyvä biisi silti... ;D

Sisällä syntyy syöpä.

Painkiller

Pahempi toistaan on varmaan ihan huippu! Varsinkin kun Sipe eilen YleX:n haastattelussa kehui et kunnon heviä, jippii :) Odotellaan.

[tuuli]

tuohan kuulostaa hyvältä!
allekirjoittanut

puska

Todellakin, toivottavasti voimme luottaa Sipen sanaan ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

toivottavasti meillä on sama maku. ;)
allekirjoittanut

pasi

onkohan kukaan täälä kirjoittelevista mennyt sinne goom risteilylle?? ajattelin vaan että apis voi soittaa sen uuden biisin jo siellä!

mustapiste

Ohoohoo. Odottelen niin niin niin. :>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Noidanmetsästäjä

Olin GooMilla, mutta vaikka olin kirjoittanut lippikseeni "PAHEMPI TOISTAAN" niin eipä soinut ;) Kysyin Tonilta, että milloin biisi alkaa soimaan ja millä kanavalla, mutta sieltä tuli vaan kiertelyä vastaukseks. Aika tarkkaa näköjään nyt. Ehkä sitä ei sit soitetakaan ennakkoon.

Oon muuten ehdottomasti sitä mieltä, ettei levyn kannessa Tonin selästä tulevat kasvot kuulu laisinkaan Tuukalle, vaan Parta-Samille!! Aika pahaenteistä, koska lisäksi Tuukkaa ei näkyny GooMilla ollenkaan, vaan bassoa rämpytti Parta... Toni oli ainoa kitaristi. Ei mulla mitään Partaa vastaan oo, päinvastoin, mutta Tuukan puuttuminen sekä lavalta että kannesta on kyl dramaattista :-/

...pelottaa...
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Painkiller

Lainaa
Oon muuten ehdottomasti sitä mieltä, ettei levyn kannessa Tonin selästä tulevat kasvot kuulu laisinkaan Tuukalle, vaan Parta-Samille!! Aika pahaenteistä, koska lisäksi Tuukkaa ei näkyny GooMilla ollenkaan, vaan bassoa rämpytti Parta... Toni oli ainoa kitaristi. Ei mulla mitään Partaa vastaan oo, päinvastoin, mutta Tuukan puuttuminen sekä lavalta että kannesta on kyl dramaattista :-/

...pelottaa...

Joo..eiköhän noi jutut kerro aika paljon siitä mitä on tapahtunut  :'(

punkku..

Vielä ei ole tapahtunut yhtään mitään rakkaat!Partahan tossa kannessa on ja soitti Goomilla,mutta se ei kerro vielä mitään,enkä aio panikoida ennen kiertuetta.

Noidanmetsästäjä

Joo, ei hätäillä. Mut pelottaa silti.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

puska

Itseasiassa. Mua ei "pelota" yhtään Tuukan lähteminen bändistä. Onhan se surullista totta kai, mutta elämä jatkuu ja Tuukan elämä jatkuu. Hänen oma valintansa mitä tekee:). Ja kunnioitan hänen päätöstään, jos hän lähtemiseen bändistä on päätynyt. Mutta ikävä totta kait tulee. Eikä Apulanta ole mielestäni enää vähään aikaan ollut sitä, mitä se ennen oli. Vanhaa tuotantoa tulen aina diggaamaan kybällä:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Ei muakaan yhtään pelota. Jos Tuukkaa ei enää kiinnosta soittaminen ja kiertely ympäri Suomea, niin on varmasti parempi kaikille et hän tekee sit jotain muuta, sitä mistä nauttii :) Niinku aina jankutan niin mä tuen Apulantaa täysillä. Aina ja edelleen. Ei toi mikään maailmanloppu ole tosiaankaan.

[salzaa]

no tuo tieto alko kyllä mua vituttaan. :/

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.