ilona....

Aloittaja jenna heinonen, lokakuu 09, 2003, 04:05:47

« edellinen - seuraava »

jouhu

Aika kauheeta! :-/
Mä en varmaan kestäis nähä kuollutta...

salza*

..nooh..sellasta se vaan on joskus..  :'(

salza*

jos jäi nyt epäselväksi, niin en tuntenut niitä henkilöitä etten osannu sillai surra sitä..
mahto olla rankkaa sille pojalle, meinas kuolla ite, kaveri pelasti, kaveri kuoli ja isä kuoli. :( ja sekään ei ollu ku korkeintaan 12vuotias..

jouhu

Koitappa nyt kuitenkin pärjätä... :) *rohkaiseva ilme kasvoillaan*

salza*

kyllä mä pärjään..  :) mutta kiitos kuitenkin. [itseasiassa mulle on vissii taas masis tulossa..ku ei jaksa..en oo menny kahteen päivään kouluunkaan ku en oo yksinkertasesti saanu itteeni sängystä ylös..] mutta kyllä se siitä. maailmassa on suurempiakin ongelmia ku mun masis.

Vilkku

Kyllähän sitä kaikkea tulee nähtyä, valitettavasti.

Joitain asioita pitäisi voida unohtaa.
[ -You should see my scars- ]

emmi

on se kyl varmaan ollu kauheeta nähä kuollut...
miltäköhän muuten tuntuis jos näkis kuolleen..musta kyllä tuntuu et jos mä näkisin kuolleen ni mä en sais varmaan nukuttua ku se tulis koko ajan mun ajatuksiin.. yak!
älä tunnusta jos sattuu

Ronjaronjanen

Niin. Kuolema on kuitenkin välttämätön paha, mutta eihän siihen silti varmaan ikinä totu. Ainakaan nuorten ihmisten kuolemaan  :(

punainen

Mun mielestä ihmisten pitäs oikeesti nähdä "kauheita" asioita niinkuin esim. kuolemaa. Kun nykyään  kuolemakin on hirveä tabu vaikka sehän on syntymän ohella maailman luonnollisimpia asioita. Tollaset kokemukset kuin esim salzalla (vai mitä mieltä salza itse on?) vain aukaisevat silmiä näkemään selvemmin maailmaa ja oppii arvostamaan mikä oikeesti on tärkeää. Kaikki kauhea mitä oon kokenu ja nähny on alussa tuntunu siltä et haluun unohtaa sen. Mut loppujen lopuksi oon ollu ilonen et oon saanu kokee kaiken sen ja musta on tullut aina vahvempi ihminen. Saatteko ny kiinni mitä yritän sanoo... mäkin oon sellanen et haluun sulkea silmäni asioilta joita en halua nähdä...

Lerppa

Niin se on kyllä täysin totta punainen!
Mitetitäämpä nyt vaikka niitä pikkupoikia jotka pelaavat päivät pitkät räiskintä pelejä... tappavat siis ihmisiä... luulisi tuollaisen madaltavan tappamisen kynnystä myös tavallisessa elämässä. Näille pojille tosiaan voisi tehdä hyvää nähdä kuolema, ja tajuta ettei se olekaan ihan pieni asia.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Kyllä pitäs tollasille näyttää kuvia oikeista ihmisistä joidenka pää pysyy kasassa vain metallisen kehikon välissä sadoilla ruuveilla...ja koko elämä pilalla vain kun joku ääliö keksi "mitään pahaa" tarkoittamatta läpsästä nyrkillä leukaan!

Noi pelit ei kyllä anna hienoo kuvaa, kun pisteitä saa siitä kuinka monta tyyppii oot saanut nistittyä, kuinka monta naista raiskattua... ihan sairasta.

emmi

tollaseten pelien takia lapsista saattaa sitten isompina tulla väkivaltasia tai sellasia murhaajia tai vastaavaa...
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Mutta ei kukaan tervejärkinen ihminen lähde tappamaan jonkun pelin esimerkistä. Mun mielestäni on hauskaa välillä pelata tappamispelejä. Nyt kaikki varmaan tuomitsee mut...

Valitettavasti myös mielenvikaiset saavat ostaa ja pelata näitä pelejä ja ottavat mallia niistä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Noh, ehkä pelaamalla voi purkaa agressioitaan... Mutta joo, tuomitsen sinut, aivan :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

no just kaikki mielenvikaiset saattaa ottaa mallii tollasist peleistä tai yhtä hyvin elokuvista joissa raadellaan ihmisiä yms...
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.