Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Snake

Ainaki suurinosa mun kaveriporukast diggailee Apist ja monet puoltututkin.En oo kyl saanu mitää kommenttei musamaust (hyvä niin) :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

2 + 2 = 5

apulannasta on jotenkin tullut aina ihmisiltä sellasta halveksivaa tekstiä. sillon ku tuli ehjä ni jengi oli,että tottakai tollaset tyypit kuuntelee apulantaa, vitun ongelmaiset teinit.

ja nytte kun on jo vähän vanhempi (toni sanoi hyvin, ikä on vaan numeroita) ja kertoo, että digaa apista tosi kovasti ni ihmiset pyörittelee päitä ja kattoo sillai, että mikä tossa on vialla, teinit kuuntelee apulantaa.

kummaa. apulanta on näemmä ihmisten (ainaski joittenki) mieliin leimautunut jotenki.

Kytkin

Nyt kai se toimii :)
hope so.
 Juu apulanta yhtye -käsitteenä ihmisten päissä toimii tietynlaisena valolamppuna. tulee ajatus; "ahaa. tuo ihminen kuuntelee tälläistä musiikkia, joka kertoo tuskasta... yms." tai jotain. Vanhemmilla varsinkin on sellainen ajatus, ettei ne pysty käsittämään eikä käsittelemään miten musiikkia voi kuunnella jos se käsittelee tuskaa, tai että jakaa/purkaa tuskansa sen musiikin kautta. "se on lapsellista" ja usein vastaan tulee ilme "get over it" mitä sä enää itket. Ja vaikka apulanta tekiskin/ ja tekeekin "iloisempaakin" musiikkia, niin se tuska/teini... jotain maine on läntätty siihen päälle kuin purkka tukkaan. se ei lähe vaikka kuinka kiskoo.
 Kyllä kuuntelen siis apulantaa, koska sanoitukset koskettaa mun omaa elämää, ja soitanta on muuten vaan vallattoman hienoa! *tykkää* !!  :D

salzaliini

mulle sanottiin että apulanta on itsesääli musiikkia.. mutta mä e jaksa enää murehtia siitä mitä muut on siitä mieltä,tärkeintä on et ite tykkää.

-nipsuu-

No joo..kyllähän suurin osa apiksen kappalaista kertoo tuskasta, mutta ei läheskään kaikki..jotkut on vaa sellasii rallatuksia *hih* (mistäköhän toikin sana tulla tupsahti)... no enivei...
Apulanta itsesäälimusiikkia? no huhhuh..kukakohan idiootti noin on menny sanomaa? mä en ainakaa pidä apulantaa sellasena......... mut kuten on sanottu, jokaisella on oma makunsa... :D

~*Auetkoon maa ja nielköön meidät, tulkoon tulva ja vieköön meidät*~

Snake

Itsesäälimusiikkia?? jumalation...no way! ???

salzaliini

no se oli semmone vähä-älyne penikka joka sen itsesääli musiikin sano,´mä käskin mennä kuunteleen niitä levyjä ja sitte voi se voi tulla sanoo uuestaan mielipiteensä.

2 + 2 = 5

apulannan musiikki mua ainaski rauhoittaa jos on paska meininki. t. pitkänlinjan mies

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mulle tulee iana ihan hiton hyvä fiilis ku kuuntelen apulantaa!Biisit ja sanat on niin loistavia!mun kavereista vaan pari tykkää apiksesat eikä nekään niin paljon kun mä..mut ei se haittaa.joskus vaan huomaan puhuvani niille vähän liikaa esim.joskain keikasta vaikkei niitä ees kiinnostais...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

kaikkeist "paras" luonnehdinta apulannasta on ystäväni sanoma "teinit vetää ranteet auki"-musiikkia. tosin hän kyllä pitää h10 kovasti, toisaalta kun kadut lähtee ni se on taas sitä teinit vetää ranteet auki-musiikkia. ja vanhempi apis kans, pre plastik.

apisgirlie

Vähän mulla vituttaa...Mä en pääsekkään
huomena Apiksen keikalle ku yx kaveri sano
ettei se lähekkään sinne niin mul ei oo
siel sit yöpaikkaa....VITUTTAA! >:(
 :'(
apisgirlie

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Tollaset on oikeesti ärsyttävii juttui ku on esim.menos keikalle ja sit saa just tyyliin päivää ennen tietää et ei oo yöpaikkaa tms. >:( fuck.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

niin on, aivan totta.

salzaliini

jos mä saisin tietää nyt yhtäkkiä et mä enn pääsiskää sinne kemiin,ni mää varmaan hakkaisin jonku! monelta ne keikat yleensä alkaa? Tää on tärkeetä!! Pakko saada tietää!! ja nopeesti!!

Snake

No Nosturis ainaki ovet on avattu siin yheksän aikaa,mut Apis on alkanu soittaa niitte lämppäreitten jälkee vast jossai yhelttoist...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.