Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

öhm, en halua vaihtaa aihetta, mutta minulle iski pieni ongelma, tässä äidinkielen tutkielman kanssa.. :-[ heh, häpeä.. mutta tietäiskö joku, mikä on antin ( siis sen apulannan antin ) sukunimi?
allekirjoittanut

jouhu

Lainaahyvä oli meininki keikalla vaikka tuukasta oli tullut koivu.  :-*

miettikääpä tuota lausetta tarkemmin... ;D

:-[ En varmaan tajunnu tuota...

[tuuli]

jouhu, mieti sitä sanatarkasti.  ;D joo tai älä sittenkään mieti.. ei helvetti mulla on liian huonot jutut! ja etenki vitsit!  :D
mut hei, se antin sukunimi?
allekirjoittanut

tuukan fani

tuukasta tullu koivu?! no jes xD

tuukalle kuuluu kyllä kiitos ja kumarrus hyvin tehdyssä työssä apiksessa...ilman tuukkaa apulantaa ei ehkä olisi
ps:tuuka on huumorin tajune ihminen...se näkyy musavideo kasetissa nimeltä MUSTIN HEVONEN...

vmg15

Could someone please explain to me what exactly happened to Tuukka in english? it would be greatly appreciated :)

dR-hallaa

voi , haluasin kertoa, mutta oon täys paska englannissa, joten..  ::)
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

dai_19xx

En tiedä oletteko maininneet tästä jo koska minä laiska en jaksa lukea kaikkia viestejä.

Joten olkaapa iloisia siitä että koko Apis ei hajonnut vaan tilalle tuli korvaava vakituiseksi. Voi kamala mitä elämä olisikaan ilman Apista. :o :'(
You are fuckin emo!

Wirtabiuha

Kuolema tulee. Nii,ajattele nyt kun ei tarttis kattoo kun sipe kaljuuntuu (tekee sitä jo nyt) ja kun wirtanen kuihtuu silmissä (sekin hoitaa jo nyt, näyttää nistiltä joka on lopettanut aineiden käytön), tartte odottaa että musa nousee Popeda tasolle, äijistä tulee just like gannarit... Mutta toiaalta, ei kukaan pakota kattomaan, joten olen hiljaa. Anteeksi erittäin epätarpeellinen viesti.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

riikka elisa enbuska

Ei,ei,ei,ei,ei,ei,ei,Tuukka ei saa lähtee mihinkään  :'(  Apulanta ei oo mitään ilman Tuukkaa......jos Tuukka lähtee,mun Apulannan kuuntelu loppuu siihen...ja sitä mieltä on varmaan monet sadat muutki kuin mä............... :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

riikka elisa enbuska

Ei,ei,ei,ei,ei,ei,ei,Tuukka ei saa lähtee mihinkään  :'(  Apulanta ei oo mitään ilman Tuukkaa......jos Tuukka lähtee,mun Apulannan kuuntelu loppuu siihen...ja sitä mieltä on varmaan monet sadat muutki kuin mä............... :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(

Lerppa

Jos sie lopetat Apiksen kuuntelun Tuukan takia, niin miksi pirussa sie olet sitten kuunnellut Apulantaa? Siksikö, että Tuukka on sen bändin basisti? ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Hehe syynsä kaikilla kuunteluun  :P

Mut juuh niin kuin Tinid sano tottakai ollaan onnellisia että Apulanta on vielä voimissaan ja nyt sitä oikeesti arvostaakin ihan toisella lailla kuin ennen. Tuukan lähtö oli mulle pikku shokki (vaikkei tosin yllätyksenä tullut) niin voi vaan arvailla miten sitten käy jos ja kun Lanta pistää pillit pussiin.Ja kyllähän sitä vähän aikaa itse luuli että ei Lanta vois enää potkia samalla lailla kuin yksi niistä kolmesta muskettisoturista puuttuu.Mutta onneksi Kiila oli hyvä levy, kiertue ihan mukava ja näin poispäin, eihän tässä nyt mitään valittamista ole. :) Ja Tuukkaa raahataan kyllä niille keikoille jos ikävä yllättää  ;)

Toivon vaan että vastaavia tilanteita ei enää Lannan kohalle tule kuin toi Tuukan lähtö.Siis eniten siinä vitutti se että tiedotuspolitiikka kusi. Mun mielestä oli todella törkeää esim että Tuukkaa ei ollu siellä Goom risteilyllä vaikka silloin jo tasan tiedettiin että herra lähtee. Kauheet huhut lähti liikkelle eikä viralliselta taholta tullut mitään selvitystä asiaan.Se homma kusi musta ja pahasti. Ja kun se uutinen tulee kun Lanta lopettaa (joka tietenkin on vasta hamassa tulevaisuudessa) niin toivottavasti fanit huomioidaan vähän paremmin.

Ja ainakin oppi että keikoilla täytyy käydä aina kun on mahdollisuus, kun ei tiedä koska jotain oleellista muuttuu.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

muuten btw oletteko nyt lähiaikoina tuukasta kuulleet jotain? että kun tuo diilikin loppui, niin mitähän hän mahtaa puuhata? onkohan tulossa kenties kesäksi taas joku tuukan ohjaama sarja yms?
allekirjoittanut

punkku..

Joku sarja missä jotain kaks italialaistyyppiä seikkailee ympäri suomee tai jotain  :P Aiheena kuulostaa niin e.v.v.k., mut eihän sitä tiedä voihan se hyväkin olla, mutta epäilen vahvasti. Ei vaan oo sytyttäny meitsii noi tv-sarjat ei niin yhtään  :( Vähän kyllä pettynyt Tuukkaan, kun luulin et jos Temonen jättää Lannan niin kuvapuolel täytyy sit varmaan tulla jotain hyvää (niin kuin esim se leffa!) Mut ei niin ei.Musavideokin oli pettymys.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.