Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaJoku sarja missä jotain kaks italialaistyyppiä seikkailee ympäri suomee tai jotain  :P Aiheena kuulostaa niin e.v.v.k., mut eihän sitä tiedä voihan se hyväkin olla, mutta epäilen vahvasti. Ei vaan oo sytyttäny meitsii noi tv-sarjat ei niin yhtään  :( Vähän kyllä pettynyt Tuukkaan, kun luulin et jos Temonen jättää Lannan niin kuvapuolel täytyy sit varmaan tulla jotain hyvää (niin kuin esim se leffa!) Mut ei niin ei.Musavideokin oli pettymys.

tuukka vois tehdä elokuvan apulannasta  :-*

toi italialaisjuttu sai kyllä hymyn huulille.
allekirjoittanut

Jepuliskepulis

Lainaaöhm, en halua vaihtaa aihetta, mutta minulle iski pieni ongelma, tässä äidinkielen tutkielman kanssa.. :-[ heh, häpeä.. mutta tietäiskö joku, mikä on antin ( siis sen apulannan antin ) sukunimi?
Lautala. Toivottavasti en nyt muista väärin. Mutta taisi joka tapauksessa vastaukseni tulla niin myöhään, että on tutkielmat jo ajat sitte palautettu? :)

LainaaKai se nyt saattaa ehkä harmittaa, jos pojka lähtee bändistä, joka on ollut mukana alusta alkaen?
;<
Pahoittelen tarvettani rakastella pilkkua, mutta eihän Tuukka ollut kokoonpanossa alusta alken. Sori, oli pakko :)

hendu

Mä oon nähny tuukkaa paljon kaupungilla, siis Tree:llä! Mut siis eihän tää aukase mitenkään tätä jutskaa :D
Temosen pomppubasso

jouhu

Aijaa.. :o Ootkos menny heittää jotain juttuu?

HIPP´O

on hirmu ikävä Tuukkaa kun se ei enää soita eikä sitä näy keikoilla  :'(
Menin ihan shokkiin kun kuulin Tuukan lähtevän.. :'(Ei apis oo enää apis ilman Tuukkaa :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(Tuukka oli niin hirmu sulonenkin vielä.Näppäimet ihan märkänä kun ajattelen Tuukkaa!!Tuntuu kun se olis kuollu!!! :'( :'( :'( :'( :'(Niin on ikävää....Yhtäkkiä Sami onkin Tuukan tilalla julisteissa ja levyn kansissa.Pistään ihan hämmennyksiin :oEioomukavaa..
Se ei ole pikku juttu!!! >:(Apikseen kuulu aina Toni,Sipe ja Tuukka!!!!!Tuukka tuu takas :'( :'( :'( :'( :'( :'(I'm very sad :'(
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

EvilTroll87

:'( en ollut aluksi uskoa että tuukka lähtee. ajattelin kun asia selvis et ei sille voi mitään apulanta on ja pysyy,mutta sitten kuuntelin levyjä kattelin julisteita sseinälläni ja kyynel valui poskeani pitkin! tuntui kuin koko apulanta olis hajonnu! kävin ostamassa uusiman levyn eikä se kuullostanut jotenkin samalta! Ja kun olin kokkolan venetsialaisissa niin ei keikka tuntunut samalta :'( mutta eiköhän tää tästä!!!! i miss you :)

[salzaa]

ohan se kieltämättä ollu vähän omituista olla apulantaa kattomasa ku tuukka ei ole ollu siellä..

puska

Hei ihmiset! Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen tässä lähiaikoina havainnut että Tuukalla on erittäin paljon yhdennäköisyyttä Brad Pittin kanssa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

onko?  :o

minä olen jo kauan pistänyt merkille sen että tuukka muistuttaa kasvoiltaan serkkuani, ja heidän äänensä ovat lähes identtiset.
allekirjoittanut

Tounakka

Mä oon huomannu, että Tuukalla on kiva kaljamaha yhdessä Apis-julisteessa. ;D
Huvittavaa.

Nytkun Tuukka lähti, oon jo tottunu ajatukseen, että Sami on bändissä, ja nyt kun vähän miettii, niin se sopii bändiin ehkä paremmin, ku Tuukka. Ehkä enemmän rock-henkisyyttä herran tyylissä.

[tuuli]

onko? :o ( oli pakko laittaa XD )

plääää... musta on ihan turha sanoo että joku sopii bändiin paremmin kuin joku muu... suoraan sanottuna näissä musiikkijutuissa ulkonäkö ei merkkaa mulle mitään. päin vastoin, parempi jos sillä ei ole mitään väliä.  
allekirjoittanut

jouhu

LainaaMä oon huomannu, että Tuukalla on kiva kaljamaha yhdessä Apis-julisteessa. ;D
Huvittavaa.

Missä?  :P

Lerppa

Lainaa
Missä?  :P
Siinä mikä oli muistaakseni 6/2004 Suosikissa. Mikäli Tounakka meinaa samaa mitä miekin. Tosin mie luulen että se on lähinnä kuvaajan vika. Huono asento.

( Cool. Jouhun äskenen postaus oli tän alueen seittemännestuhannes. 8) )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Lainaa( Cool. Jouhun äskenen postaus oli tän alueen seittemännestuhannes. 8) )

täh, mistä sä tommosen tiedon sait?  :o
allekirjoittanut

[tuuli]

katoin sitä julistetta, ja on muute tuukalla mahaa. mistähän johtuu!  :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.