Voiko faneja ryhmitellä?

Aloittaja VaLaS, marraskuu 27, 2002, 08:12:01

« edellinen - seuraava »

allu86

Mikä on termi semmosella A.L. fanille joka omistaa kaikki studiolevyt ja enkkulevyt (aitona). Sekä ison läjän bootleggeja.
  On kuunnellut Apulantaa semmoset 8 vuotta ?

Niina-Maria

Eiköhän se oo jonkin sortin fani?! ;D
Mä haluun lentää aurinkoon...

mustavalkoinen

Studiolevyt? Selventäkää minulle, olen tietämätön...

*confused*  ??? :-/

Kristalliprinsessa

Siis levyt, jotka on tehty (yleensä) studiossa ja joissa on uusia biisejä. Kun esim. Apulannalla on nämä kokoelmat, Syitä ja seurauksia ja sit Singlet 93-97 ja live levy Lavuaarista, niin ne eivät ole studiolevyjä.
Sitten taas AKKM, Plastik, Heinola 10, Ehjä, Kolme, Attack ja Hiekka ovat studiolevyjä. Näin olen itse käsittänyt asian.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

yzeR

Studiolevyiksi voitaneen laskea myös singlet, EP:t ym. Studiojulkaisut olisi varmaan ollut tässä tapauksessa parempi sana...

Kristalliprinsessa

Totta, studiojulkaisut olis parempi ilmaisu. Enpäs tullutkaan ajatelleeksi sinkkuja.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

allu86

Huih...anteeksi tämä karmaiseva erhe , jonka suolsin aivojeni syvyyksistä...:P

wicked.

tietenkin faneja voi luokitella.
(melko) varmasti nuori teinityttö suhtautuu ko. orkesteriin eri tavalla kuin 20-vuotias äijä, vaikka molemmille bändi olisikin henki ja elämä. ei voi silti sanoa kummalle se on enemmän tärkeämpi ja kumpi on oikeampi fani.

itse veikkaan olevani välimuotoa. :)

niin ja ihan eri asia on ne, jotka suurella äänellä kuuluttavat olevansa faneja kun ovat nyt ostaneet uuden levyn.

ja ne, jotka sanovat missään yhteydessä "ikuisesti!" tai "4eva!". niistä en pidä. ei kukaan voi tietää dikkaako Apulannasta ikuisesti. ei kukaan.

wandi

Kyllähän niitä faneja voi mun mielestä ryhmitellä. Kun on niitä tosi faneja ja sitten niitä jotka esimerkiksi ottaa muista mallia ja on olevinaan faneja ja sitten niitä jotka muutaman kerran kuunnellu ja todennu et ihan ok ja sillee.. Mut parempi kai ettei ryhmitellä :)
Apulanta rules! eikö?

Vilkku

Toi on ihan totta, mitä Wicked sanoi tosta "ikuisesti" -jutusta. Se kuulostaa aina yhtä huvittavalta, kun joku vannoo ikuisesti ihailevansa yhtyettä tai vaikka harrastavansa huilunsoittoa. Kyllä se vaan niin on, että ei tommosia pysty tietämään.

Sen verran väitän, että on kuitenkin tiettyjä kappaleita, jotka varmaan tulee aina olemaan omalla tavallaan rakkaita, vaikka siitä musiikista hohto muuten häviäisikin. Eli varmaan vielä, kun vanhana mummelina keinutuolissa istuskelen, niin tietyt kappaleet ja niihin liittyvät muistot tulevat värisyttämään samalla tavalla kuin tänäänkin. Kuulostakoon musiikki sitten miten hirveältä tahansa ;)
[ -You should see my scars- ]

wicked.

Lainaa
Sen verran väitän, että on kuitenkin tiettyjä kappaleita, jotka varmaan tulee aina olemaan omalla tavallaan rakkaita, vaikka siitä musiikista hohto muuten häviäisikin. Eli varmaan vielä, kun vanhana mummelina keinutuolissa istuskelen, niin tietyt kappaleet ja niihin liittyvät muistot tulevat värisyttämään samalla tavalla kuin tänäänkin. Kuulostakoon musiikki sitten miten hirveältä tahansa ;)

no ehdottomasti, tottakai tämmönen jälkiä jättää ja varmasti tuo hymyn suulle tulevaisuudessakin, mutta sitä juuri hain että esimerkiksi minä en voi mitenkään tietää fanitanko Lantaa vaikka viiden vuoden päästä.

pillu

»o ehdottomasti, tottakai tämmönen jälkiä jättää ja varmasti tuo hymyn suulle tulevaisuudessakin, mutta sitä juuri hain että esimerkiksi minä en voi mitenkään tietää fanitanko Lantaa vaikka viiden vuoden päästä. »

Fanitanko Lantaa?!?!?!?!

VOI VITUN VITUN PILLU JA KALAKUKON VITTU JA SAAPAS!!!

joo, teitä on tasan 2 ryhmää:

1) kyrvänlutkuttajat
2) kyrvänlutkuttajat

2 + 2 = 5

ohhoh. miten sä noin nerokkaan ryhmittelyn keksit. mä ite ainakin kuulun 2)kyrvänlutkuttajiin.  :-*

Vilkku

Mä voisin kyllä kuulua ykkösryhmään ;) Koskahan sensuurimies iskee tähän kiinni ?
[ -You should see my scars- ]

mustavalkoinen

Toi "pillu" -nimimerkin kommentti oli kyllä ihan aiheellinen. Ei ehkä noin räikeänä. Mua ainakin naurattaa toi asian ilmaisu: "fanitanko Lantaa" - Hohohoh. Ja tuon kommentin jälkeen kyllä nauroin pitkään.  ;D Ei millään pahalla ketään kohtaan.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.