Ratiritiralla!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 12, 2002, 04:34:13

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Ei ole migreeniä, mutta kylläkin "tavallista" päänsärkyä jolle ei virallista syytä löydetä. Mulla on muitakin kipuja mille ei löyty selityksiä. Sellaset on rassaavia.

Mä sitten tulen sinne tekemään rikoksen jos se poliisi kerta on herkku. ;) Pidät sitten, Katja, huolta, että juuri se poliisi tulee pidättämään mut. *Kuvittelen kuinka ihana poliisisetä painaa minut lattiaa vasten ja laittaa käsiraudat ranteisiini* Siitä se lähtee.

Herää ainoastaan kysymys missä Katja on poliisiin törmännyt ?!
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

;D Poliisi oli samoissa uuden vuoden bileissa  ;D ;D ;D
Tultiin samalla taxilla hemppaan.. Sillä taitaa olla perhe. Not sure. Minusta ei perheen rikkojaksi ole ;) ehkä Vilkku :-*??

Hiih, tuli mieleeni tilanne ja voimakkaan poliisisedän ilme kun pyysin häntä näyttämään virkamerkkinsä. Rupesi esittelemään pamppuaan.  >:( Syy oli selvä, oltiin vessassa. LUOJA. Miten minä sinne jouduin?

Alkoholi ei sovi mulle.

Vappu tulee. Simalinjalla. Tottahan toki :o
Time goes on, I wont.

night-girl

Kuka nyt vappuna simalinjalla on??
Mä ainakin vedän sellaset perseet, että....  :P
Kyllä sitä meikäläinen on joskus poliisin tavannut kun oli kaverin bileet ja sit tuli sinipukuisia viaraita  :o

Niin... eihän mullekaan alkoholi sovi, mut ei mun tarvi itteeni kestää vaan muut immeiset  ;D

kreisi_greippi

Mitä juoppokansaa te olettekaan! ;) vai on jouduttu jopa poliisisedän kynsiin...ne on pelottavia...ainakin täällä on yks iso ja lihava ja pelottava...
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

En minäkään aio paljoa juoda. Oon kaverin vahtina kun se aikoo ;)

night-girl

Mä oon ku vanha juoppo, heh  :D
Tääl on kans aika pelottavan näkösii noi pollarit, mut onhan niitä ihan kivannäkösiiki  ;)

Vilkku

Ihme lusmuja olette kun poliiseja näette lähietäisyydeltä ;D Minä kilttinä tyttönä olen pysytellyt kaukana poliisien pampuista.

KatjaRock

Mitä pamppujuttua täällä on  ;D?
Kyllä vappuna saa juoda viinaa. Oikeastaan se on velvollisuus. Tai jollei ite aio juoda niin muidenkaan iltaa ei saa pilata kätisemällä miten hirveää on, ku kaikki on ihan seipäässä.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Niin.Kyllä mäkin join vappuna muutakin kuin mehukattia.(Raakaa mehukattia.. ;)) simat vaan käymään ja hakijat kauppaan... ;D mut
en oo mä joutunu poliisisetien hampaisiin mut kamuni on... ku ajo moottorikelkalla poliisia päin 120km/h 12 vuotiaana.. ::) hehheh.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Moottorikelkka onkin paha väline. Sillä menee niin lujaa. Vauhtisokeus iskee päälle enemmän ku minun Volvossa. ;D
Time goes on, I wont.

no on sillä mun kaverilla viritetty ruohonleikkuriki...sil pääsee 160km/h!!! 8) eipäs ookkaa,se on sen veljen.piti kuulemma laittaa lyijypainot eteen ku muute nousee keula liikaa pystyyn.hahaa. ;D jos ruohonleikkurilla törmäis poliisiin niin.... ::)

KatjaRock

no vois selittää, että täällä kasvaa toi ruoho niin pahasti tiestä läpi. vetää samaan  syssyyn kaikki kuntien säästöbudjetit ja muut. mennä poliisin puolelle poliisien palkkakeskusteluissa. ei se mitään sakkoa antais.

entä mönkijä?
Time goes on, I wont.

ai mönkijä? 8) on niillä semmosiaki!damtidamtidam.mä haluun auton,jenkkiauton missä on kunnon poppikoneet ja kaikki! ;D
juu.
*poistuu*

KatjaRock

Kyllä joku iso auto olis siisti, ei tarvis välttämättä olla jenkki.
V6 tai V8. Kasissa saattas olla mulle vähän liikaa tehoja. ;D
Time goes on, I wont.

Vilkku

Mä en ymmärrä autoista mitään 8) Tällä viikolla pitäisi autokouluun mennä kyselemään että uskaltavatko yrittää mua opettaa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.