ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Vaikeuksista tosiaankin oppii... Ihan joka kantilta :)
Mullahan on tämmönen vamma nimeltään keliakia, eli en sais syödä vehnää, ohraa enkä ruista, noh, 10vuotiaana söin kaksi lihapiirakkaa nälissäni, olin sen jälkeen melkeen vuoden niin huonossa kunnossa että en oikein muuta tehnyt kun makasin kotona ja tapoin itteäni vielä enemmän kun ajattelin vaan sitä että "aijai kun olen kipeä"... Selvisin siitä aika erikoisella tavalla, nimittäin kun Tiinakirjat oli luettu loppuun niin aloin lukemaan salaa isän hyllystä kaikkea paranormaaliin ja elämänkatsomukseen liittyvää kirjallisuutta. Tajusin paljon asioita ja pääsin sitten jaloilleni :)
Eli voisin todellakin sanoa että vaikeuksista opin monella tavalla :) Mutta tokihan sitä oppii myönteisistäkin asioista.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

No, hyvä, kun parannuit kuitenkin! :D
Niinhän se on, että vaikeimman kautta oppii paremmin...ehkä. Mutta hyvistäkin asioista voi oppia... ::)

virtahepo

Oppiihan toki myönteisistäkin asioista,muttei lähellekkään yhtä paljon kun virheistä ja vaikeuksista. Esimerkiks ihmiset joille ei oo koskaan käyny mitään ja jotka on eläny ihan satukirjassa ei todellakaan osaa suhtautuu muiden ihmisten ongelmiin. Ei vaan kykene käsittämään,niin se vaan menee.. :-/

jouhu

Ikävä kyllä..niin taitaa olla kuitenkin...

Lerppa

Se on kyllä totta että kielteinen juurtuu päähän paremmin, vaatii aika paljon että huomaa hyvästä sen kaiken saman.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

niinhän se yleensä menee että kielteisistä kokemuksista oppii paremmin kun myönteisistä...

toi on oikeesti hassua kun nuorena pitää olla niin kovaa tyyppiä, näpistellä ja hankkia rikosrekisti eikä sillon ajattele että tulevaisuudessa saa kärsiä nuoruuden töppäyksistä.
onneks mä en ole töppäillyt nuorena. ja oonhan mä vieläkin nuori, mutta yleensä 14-15 vuotiaana ihminen on tyhmimmillään :)
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

voivoi. mie olen ollu tyhmimmilläni 19 vuotiaana.
Time goes on, I wont.

Ronjaronjanen

Niin. Koulut ainakin käytävä kunnolla loppuun ;)

No tämähän venähti!

Niin, kyllähän huonoista kokemuksista oppii usein enemmän kuin hyvistä. Kai se on sitten älykkyyttä ettei tee samoja virheitä uudelleen.  ;D

Missähän tilanteessa hyvistä kokemuksista oppisi? Vaikuttaa enemmänkin päinvastaiselta. Jos esimerkiksi matikantunnilla tekee vain tehtävät eikä tarkista ollenkaan, niin elää siinä uskossa että ne ovat oikein. Kuitenkaan ne eivät välttämättä ole ja myöhemmin siitä saattaa koitua haittaa.

Eikö sellainen ihminen ole aika onnellinen joka ei koskaan tee virheitä?

Wirtabiuha

Mä olin tyhmimilläni tossa 13vuotiaana...   :-[ :(
  Eikös se mene vähän niinkin että sellaset ihmiset jotka tekee virheitä, mutta myöntää tehneensä väärin, niin niillä on enemmän kavereita kun sellasilla jotka ei "koskaan" tee virheitä...?

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Eihän toi nyt liity kavereihin mitenkään.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

virtahepo

Mikäli kysymys ei ollut sarkastinen. :-/.Sellasta ihmistä ei oo joka ei virheitä ei koskaa tekis ;D..Mut sellasii ihmisiä kyl löytyy vähän liikaaki ketkä luulee ettei tee koskaa virheitä. Ja sellasten ihmisten maailma kyllä murtuu aika pahasti ku ne huomaa joskus tehneensä virheen. :'(

salza*

jouhu

Niin. Se on, niin surullista... :-/
Liian surullista. Miten sais ihmiset ymmärtämään, että ovat tehneet virheitä elämässään....

emmi

niin, sellasiakin ihmisiä löytyy.
meitä on moneen junaan :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.