en tajua jätkiä

Aloittaja Silti_Onnellinen, elokuu 20, 2003, 08:01:07

« edellinen - seuraava »

jouhu

Muakin ärsyttää sellaset kanat, bichit, lehmät....tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka kauan...
Meidänkin luokalla on, niin kuin muillakin luokilla, sellasii kanoja, että HYI! Sitäpaitsi ne kaikki hyljeksii mua, pitävät pilkkanaan ja ehkä myös nauravat selän takana... Tunnen tai siis tiedän monta jotka ovat olevinaan parhaita kavereita, mutta heti, kun toinen kääntää selkänsä, niin ruvetaan puhumaan paskaa. Sitten, kun kääntyy takaisin, niin ollaan siinä taas ne parhaat kaverit. Herää kysymys: Onko niillä ollenkaan omatuntoa?
Muakin ärsyttää monenkin naurut ja muut. Ei voi mitään, kun koko koulu on täynnä lehmiä! Ootan innokkaasti, että pääsen yläasteelta pois.

Toivottavasti mun selityksistä saisi taas selvää...  

rautalintu

"...Hihihih... hei muistaxä eilen siel....ja näixä ku se yx tyyppi katto mua silleen...hihihihihi.... vähä mä olin et just joo!"

Ton tyylisen keskustelun kuulin eilen junassa matkalla koulusta kotiin. Sit ihan kun ne olis nauranu joka ikiselle jutulle, mitä se toinen sanoi...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Itseasiassa mäkin nauran ihan kaikelle mutta kyl mä kai osaan joskus ollaa hiljaakin... Eikä mua voi luokitella kanaks  ;D Tollaset paskan puhuja ihmiset on aina vittumaisia, katos eihän se niitä oikeesti liikuta että miltä muista tuntuu... Vittu, sanois ees suoraan! Meiän luokalla on sellanen satu-the-teini-horo joka on tosiaan saanut päähänsä että mä pidän Ville Valoa ja Toni Wirtasta oikeesti mun Jumalina - ihan siisti ajatus muuten-... No eihän se mitään, saahan sitä kaikkea ajtella mutta ei sitä omaa mielnkiintosta päätelmää tarvitse kaikille kertoa... Esim. ussan maikalle joka on päättänyt pelastaa mun kirotn sielun tukitunneilla... Saatana! Eka mä kelasin että aha, taas se haluu vittuilla ja järkkäillä mulle ongelmia mut sitten mulle selvis että se kelaa oikeesti niin...
Oli muuten saatanan hauskaa!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Ne ussan maikat nyt tuppaakin olemaan vähän tollasia, mun maikka kattoo mua aina ku pakanaa :P Ku mä en ole luterilainen :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Meidän ussan ope kanssa kattoo aina silleen myrttsinä tai silleen ilkeesti..muakin, vaikka mä olen istunu koko tunnin hiljaa paikallani.
Noi horot on kyllä, niin helvetin ärsyttäviä!"!! Mä en voi kestää niitä!  

emmi

yhdyn samaan, että kaikki teinit ja huorahtavat lutkat on niin perseestä että oksat pois!
:)
älä tunnusta jos sattuu

emmi

on taas muuten poikettu raiteilta
"en tajua jätkiä" ja puhutaan jostain teini horoista  :D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Hups! Niinpä näkyy...Jotenkin se itse asia unohtuu ja rupee puhuu asian vierestä.

emmi

niinhän siinä yleensä tuppaa käymään :)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mutta eihän se että poiketaan sivuraiteille ole välttämättä negatiivinen juttu... keskustelu synnyttää keskustelua (on muuten teksti suoraan jostain vitun koulukirjasta...) :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Tai ehkäpä tytöissä on enemmän epämiellyttäviä yksilöitä. Eihän meissä jätkissä muuta vikaa ole kuin että me olemme tyhmiä, lapsellisia ja naurettavia. Ainakin jos ikä<18.

Anyway, asiasta kolmanteen; kerroin mikä on tytöissä ärsyttävintä, mutta mikä teidän mielestä on meissä sioissa?

Kuuleppas emmi (pienellä!), kiinnostuksesta aika helposti huomaa onko se molemminpuolista, mutta minua ottaa sitten päähän sellainen kyyläys. Kerrankin kun lainasin joltain tytöltä olikohan se nyt terotinta niin se ymmärsi jotakin väärin ja alko sitten kyyläämään minua VUODEN VERRAN! Siis c'mon! Ja vielä päättäjäisjuhlissakin se halusi viereen istumaan. Miten olisi jos vain puhuttaisiin asiat halki?

punainen

No puhuitko tolle tytölle joka sua kyyläs?

Vaikee sanoo mikä pojissa sillai ärsyttäis...Se on ihan yksilöllistä. Eikä mulla kokemusta kyllä pojista sillai ole kun en oo koskaan ees oikeesti seurustellu. Tai sitä oon just miettiny et pitääks pojat vaan sellasista aivottomista bimboista jotka näyttää vaan hyvältä? Ainakaan mulla ei oo flaxi käyny...luuleekohan ne lesboks tai jotain kun en todellakaan oo mikään blondi pissis...

Vilkku

Hieman koomista sanoa, että "miten olisi jos vain puhuttaisiin asiat halki?", eikä sitten itse ilmeisesti kokonaisen vuoden aikana selvitä asioita ihmisen kanssa joka on ilmeisen kiinnostunut. Eiköhän olisi ollut reilua heti alussa tytölle sanoa että taisit käsittää väärin enkä ole kiinnostunut, ei se olisi päättäjäisissä enää tahtonut viereen istumaan.

Käy sääliksi jos toinen on vuoden ajan kerännyt rohkeutta tehdä aloitteen.
[ -You should see my scars- ]

No joo. Ehkä olisi pitänyt sanoa sille. Se varmasti piti minusta jostain ihmeellisestä syystä. Joku hiton terottimen lainauskin! Jeesus! Jos olisi ollut oma niin en olisi lainannut. Sitä paitsi mikä ihme siinä on kun ei pysty puhumaan toisille ihmisille? Nykyään saakeli kun joku saa bussissa kohtauksen niin sille vain tuhahdetaan ja sanotaan, että mikähän sekopää tuokin on ja vaihdetaan paikkaa. Surullista.

KatjaRock

Jotenki tosi tökeröä lukea noita teijän juttuja. Teitä ei saa haukkua mutta te saatte haukkua?  ::)
Mitä vaan.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.