en tajua jätkiä

Aloittaja Silti_Onnellinen, elokuu 20, 2003, 08:01:07

« edellinen - seuraava »

emmi*

ei sitä kuule aina huomaa onko toinen kiinnostunu vai ei.

Wirtabiuha

Tuli muuten kohatuksen saamisesta bussissa mieleen miten hauskaa, siis ku ei ole lippua ja tarkastajat ryysii sisään, niin saada univormu fobia kohtaus  ;D se toimii! sellanen sairaus  on oikeesti olemassa, älkää kattoko mua noin! eihän ne tarkastajat katsos voi sille mitään että minä pieni pelkään kuollakseni niiden sinisiä univormuja, hui! MENKÄÄ POIS MENKÄÄ POOOOIS!!!!! niin pitää huutaa ja sitten ne on ihan hädässä että apua apua... pitäisiköhän meidän jäädä pois!?
Oonko mä ihan kamala?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Toihan on loistava idea. Täytyy kokeilla joskus  ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

mulla ei olis pokkaa ruveta hutaan yhtäkkii ku tarkastajat tulee sisälle :)
älä tunnusta jos sattuu

virtahepo

Luulis et toi on loistava tapa saada sakot.. ???Tai no en tiiä kun en bussilla kulje..
Loistava tapa ylinopeussakkojen välttämiseen on tooosi hyvä syy,kytät ehkä ajattelee et vähä hauska äijä,enpä anna sakkoja.Esim yks mies ajo ylinopeutta ja sai poliisit peräänsä.Sit se pysäytti autonsa,jätti henkkarit etupenkille ja juoksi puun taakse kuselle.Sit se tuli takasin ja sano et sori,oli älytön hätä.Eikä poliisi antanu sakkoja :).

salza*

^^HEH.. aika hyvä,oikeesti!! ;D

Lerppa

Toi oli aika mahtava keino ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtis

Niin, onhan se hiano.... Se vaan että sen uuden lain mukaan siitä voi saada syytteen, siis tarkastajan kusettamisesta mutta juu... Kokeilkaa ihmeessä! toimii 99 varmasti  :D ;D

Ronjaronjanen

Täällähän oppii oikein hyville tavoille  ;D :)

Vilkku

Joo, ei noita ehkä kannata lähteä kokeilemaan kuitenkaan, yleensä poliisien huumorintaju on aika rajallinen.

Esimerkkini tulee tuolta keskisuomesta, poliisi kun pysäytti niin poika rullasi ikkunan alas ja sanoi jotain, että "hampurilainen ja ranskikset, kiitos", ja ikkuna takas kiinni. Poliisi koputti ikkunaan ni rullas takas alas ja sanoi, että "joo ja pieni kokis". Seuraavaksi oltiin asemalla virkamiehen halventamisesta.

Ei myöskään kannata käydä poliisia ärsyttämässä jollei niillä sulle asiaa ole. Jälleen palaamme tuonne samalle suunnalle, poika bongasi poliisiauton ja kävi itse koputtamassa auton ikkunaan. Poliisi avasi, niin poika kysyi, että "onks tää maikkarin auto kun on kaks pöllöä sisällä?". Taas oltiin asemalla.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

wow. *nauraa*
niin...ei siitä koskaan tiedä onko se kiinnostus molemminpuolista...
Oli poika. Sanoi, että löydät jonkun joka välittää enemmän. mutta antoi taas parin kuukauden päästä ymmärtää välittävänsä. sairasta.
Oon huomannu, että kun juttu alkaa mennä vakavammaksi, niin (jotkut) jätkät hanee koko jutusta, kun ei uskalla. ei ne tietenkään myönnä sitä uskallus juttua. enkä nyt tarkota kuitenkaan mitään todella vakavaa.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salza*

noh..mä itse en pidä sellasista jätkistä joille on yksinkertaisesti hoettu liikaa sitä kuinka ihania ja komeita jne.. ne on, koska ne sitte useimmiten käyttäytyy ku maailman omistajat. [sama pätee kyllä muijiinki]
mä tiedän itseasiassa enempi muijia jotka on pettäny/pettää iha huvikseen ku jätkiä.
sitte amiksia en voi sietää. siis näitä parikymppisiä jotka ajelee pillurallia 12wee tyttöset takapenkillä. haloo..niillä on elämä vielä hukassa.

emmi

joo siis mäkään en voi sietää just tollasii 20 kybäsii teiniamiksii jotka ajelee ja vittu jumputukset vaan soi. Kokemuksesta voin sanoo että sellaset on ärsyttäviä. Mun kaveri on seurustellu sellasen kanssa ja sitten kesällä oltiin mökillä ja se mun kaveri toi sitten tän jätkänsä kans sinne ja vittu meillä kaikilla meni hermot siihen!! se olin niin teinixamis että huh huh!!
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

Njoo. Autoamikset on niin legendoja  :D Teinisti tuunatut autot ja ysäripoppia. Mie olen niille niin allerginen. Alkaa kutittaan ja henkeä ahistaan.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.