Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

vaik sillo ku ekan kerran kävin näit juttui lukemas, olin vähän ihmeissäni, ku otsikko oli usein eri kuin varsinainen keskustelu. esim. täs keskustelus toi otsikko on hieman eri täl hetkel ku aihe ;D. Mut tän idean oppi sit nopeasti, eli nyt ku tietää et "aiheet elää" ni osaa vastaillakin paremmin...tai sillee. tää nyt on vähän vaikee selittää, mut miettikää itseänne tän foorumin aloittelijoina, ni tajuutte...kai....juup juup :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

hensi_apis_fani

mäkin tykkään täst paikast...te ootte nii mukavii...ei tarvii pelätä et jos sanoo jotain ni sit saa kauheet huudot niskaa...ja muutenki täällä on mukavaa!! :-*
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Tunnen itseni täällä, niin...itsekseni. Ei tarvii esittää mitään! Kun tuntuu, kuin kaikkialla muualla pitäis vetää jotain vitsin roolii, mutta täällä on puhdas ilmapiiri!

ApisGirl

Niin kirjoitin liikaa eilen taas,
kirjoitin sulle uudestan,
pitäisi muistaa uskaltaa,
pitäisi muistaa yrittää...

Wirtabiuha

Tää on kyllä hyvä mesta.... Saa sekoilla rauhassa ja esittää hyviä kuinka pelastamme maailman - ehdotuksia... Ootte kivoja!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

*hali kaikille*   :) ...mä oon vaan täs miettinyt, et ku tännehän rekisteröityy suunnilleen päivittäin henkilöitä, mut missä helvetissä ne on, ei mitenkään että niitä erityisemmin kaipaisin, mut tosi moni vaan rekisteröityy tänne mut ei ikinä kirjoittele mitn. Ainahan ois ok saada uusien henkilöiden uusia näkökulmia asioihin...tai sillee :)
en siis kyl tosiaankaan toivo, et täst tulis liian porukkarikas paikka!Tää porukka on sinänsä hyvä juuri näin  ;D  

hensi_apis_fani

*halipäkkii* nii en ookkaa ennen miÄttiny tota...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

*joukkohali* Toi on kyllä aika hyvä huomio! Siis, että tännehän rekistöröityy<---ei osaa taaskaan kirjottaa sairaasti ihmisii, mutta ei niitä kuitenkaan kuulu missään. Uusia näkökulmia rohkeasti esiin vain!

Vilkku

Mä kyllä vähän luulisin että jengi ei suinkaan rekisteröidy keskustellakseen, vaan mm. sen takia, että tuolla lukee, että "vastaanota uutiset suoraan sähköpostiisi" tai jotain vastaavaa.

Mulla oli tossa kesän lopulla kerran tylsää ja huvikseni laskin, moniko tänne rekisteröityneistä on ikinä sanonut yhtään kommenttia, ja siitä tuli jotain 130/350, että suurin osahan tänne ei oo ikinä mitään kirjottanu.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Mmmmhhhh.... ::)
Mahdollisesti jotain järkeä... ::)

Lerppa

Tai ehkä ne luulee liittyvänsä johonkin "Apis-fan-clubiin"...?
   Itseasiassa musta on ihan hyvä ettei täällä ole 400 aktiivista kävijää ;D eihän sitä pysyis millään lailla juttujen perässä, kaikki aiheet olis koko aika esillä ja sitten tippuis junasta :-/  ;D (kuten tuossa tulikin juuri KristalliEnkelin kanssa selvitettyä ;) )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

salza01

mä en oo muuten vieläkään saanut tuota levyä. prkl:n emäntä ku teki oharit näissä raha-asioissa eikä antanutkaa mulle sitä 20€ minkä lupas...
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Voi, ei!  :-/
No, onkos sulla joku kaveri joka on hankkinut tämän levyn? Voisit pöllästä siltä sen siksaikaa, kun saat hankittuu oman... ;)

salza01

en usko et ne on vielä hankkinu. ei jaksa soittaa ja kysyä. [laskuakin on reilut 222€]

mutta kaverilta voisin tietenki periä 18€ velat.. *krhm* ja sitte omasta pussista 2€ ni siinä ois salzalle levy.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.