Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

punainen

Eivätpä kyllä ihan tavallisia lauseita ole. :)Tulee kyllä aika paljon tuntemuksia pintaan ja parhaiten niitä tuntemuksia kuvaa just noi lauseet...hmm..

1.kevätahdistus
2.syksyinen raukea aamu
3.sun elämäs jossain toisessa ihmisessä (en tiedä ymmärrättekö,en oikeen osaa sanoa sitä paremmin)
4.heikkous kantaa tätä taakkaa jonka sait syntyessäsi
5.kieroutunut
6.loppu tulee...
7.muutos

*välikom! Tääl on muitakin jotka siis tykkee Tuukka-nimestä!Vähän sama juttu että tunnen Temosen lisäks pari muutaki Tuukkaa ja kaikki on niin ihanii ja vieläpä niin hyvännäköisiäkin :)Siitä nimestä tulee aina mieleen jotain hyvää*

Ärsyttävin tapa parhaassa ystävässäsi?

Wirtabiuha

Se kun se perkele tulee aukomaan päätään miten bassoa soitetaan, tai kun se yrtittää opettaa mulle jotain minkä mä muka jo osaan tai ehkä se kun sen kanssa ei voi tapella kun se ei koskaan suutu! Pistää vihaks tommonen, niih mieti sitä Lerppaseni!

Paras lause biisitä hallaa? :D

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Tappaja

Paha ei koskaan pakoon halunnutkaan. Varmaan..
 Mitä teet ennen kuin menet nukkumaan?
 Onko sinulla omituisia rutiineita (tai mitään rutiineita)?

hande^

No ei varmaan muita ihmeellisii hampaiden ja naaman pesun lisäks... Paitsi, et jos oon just kattonu jotain kauhuleffaa ni sit ku laitan valot kiinni ja kävelen mun sängylle huoneen toiseen päähän, ni sit mun täytyy hypätä sinn, ettei kukaan ota mua jalast kiinni sielt sängyn alta...!  ;D

Mitä on suunnitelmissa vappuna?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

*välihuom* :) hande me ollaan samixii, mul on ihan sama juttu et jos oon kattonu jonkun pelottavan kauhuleffan ja sen jälkeen meen nukkuun ni mun on pakko hypätä sinne sänkyyn ettei vaan kukaan tarraa jalasta  ;D  ;D

mä oon kait mielestäni jo vastannu tähän, en oo ihan varma, mutta vastataan nyt vielä uudestaan. eli meen kavereitten kanssa kaupunkiin vapputorille ryyppään  :D

koska sulla on menny viimeks ihan totaalisesti hermot ja mihin??
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Itseasiassa justiinsa vähän aikaa sitten, kun en meinannu saaha värikyniä takasi kuuluvaan paikkaansa.

Jos olet ostanut netistä jotain, niin mikä on viimeisin ostos?

Wirtis

Ostin Huuto.netistä Lerpalle synttäri lahjan, mutta en sano mikä se on kun Lerppa ei ole vielä saanut sitä :P mutta yllättäen musiikkiin liittyy. - Sitä ennen cd:n tai julisteita.

Juuh, kysytään vaikka että... Mikä on parasta vapussa? Onko sulla perinteisesti vappupallo ;D

Lerppa

Kyllä mä aina jonkun pallon onnistun hommaamaan ;D ..vaikka sitten sellasen kumisen helium-pallon missä on joku himmeä mainoslogo. 8) Pitäähän sitä nyt pallo olla! Tietenkin! ;D ;D
Parasta vapussa on ehdottomasti se kun vappupäivänä voi naureskella karseeta vappukrapulaa poteville ;D (mulla itellä kun ei vappupäivänä krapulaa ole.. ainakaan ei vielä ole koskaan sillon ollut)

Taas tällainen "lausejuttu", kun en muutakaan keksi :)
Eli siis mitä mielenyhtymiä nämä herättävät sievässä pollassasi :P
1. Ei ole mitään muuta kuin marraskuu joka Sinua lyö ja joka kahvisi kylmentää
2. Olen todella jossain
3. Liikaa nähneet silmäs katsoi ei mistään välittäen
4. Tuskan pellot viljaa tulvillaan Korkoineen takaisin kaiken saan En saa jättää syömättä yhtään En jyvääkään
5. Tiedän minä haron tyhjää En nää eteeni mä yhtään Koskaan pitäisi ei heittää kesken erää pyyhkeitä
6. Reunalla kaunis on maailma
7. Ihmisautiomaa -kierretään kehää
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

1. Ankea ja pimeä päivä yksin kotona.
2. Harhautunut ihminen ja tajuaa kuitenkin olevansa olemassa.
3. Kyllästynyt näkemään maailman raakuuksia.
4. Kaikki on niin vaikeaa ja vastenmielistä...
5. Tietoisesti on hakoteillä...,vaikka kaiken pitäisi olla ihan ok.
6. Vaikka kaikki on rumaa, niin kuitenkin jostain löytyy jotain kaunistakin. Joten maailman reunalta on sitä haettava.
7. Ihmiset ovat julmia.

En nyt tiiä tajusinko tuon oikein,mutta...

Mille olet perso?

punainen

Perso makealle ja apulannalle. :)

Huonoin omistamasi levy?

blind_eye

Olisko se Eiffel 65:n levy, jossa on se ihme blue... Se on ihan huono..
Hassuin nimi minkä olet kuullut? Laatukyssäri  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Ai niinku ihmisen nimee? Sillä Robinsonin Mappelalla oli aika mielenkiintoinen etunimi. Ainakin sukunimi kauheimmasta päästä mitä oon kuullu on Hikipää ja tiesin kerran yhen Hellä Alapään...

oke.Ärsyttävin/mauttomin trendijuttu tällä hetkellä?

jouhu

Mie en ole ymmärtäny tuota housujen lahkeet sukissa juttua...
Että mikä siinä on?

Mikä on hiustyylisi juuru nyt?

Wirtabiuha

Mun hiukset ovat ylikasvaneet siis olkapäile, pystyssä sojottavat ja väri on oikea puoli koko musta ja vasen koko punainen... hienot on, minä tykkään. Olen kuitenkin taas hiusmalliksi menossa maanantian, katto nyt mitä ne tekee, taas siä saatanan otsatukkaa yrittä varmasti. Hyi yök!

Onko mikään ruumiisi osa kipeä? - mulla on selkä, olkapää, käsi, häntäluu, ulkoreidet ( :P) ja niska. kyllä rampa olen,...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

On. Luonnollisesti 8) Aina.
Selkä -se nyt on ihan vakiosti aina paikoiltaan
Selkä/niska/hartiat -niin jumissa ettei saa selkää suoraksi ;D
Jalat -pirun liikkatunti... humppaa, jenkkaa ja letkistä  ;D ;D ;D
Pää -taas liikaa valvomista..
Oikea ranne -liiallista kitarointia
Vasemman käden sormet -liiallista kitarointia

Noni, mähän alan kuullostaa jo keski-ikäseltä vaivoineni ;D ;D

Jos rikas yhtäkkiä olisit, niin mikä asia heti ensimmäisenä muuttuisi?
-siis jotain realisitista :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.