Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

tänään oli musiikin koe, sellanen pieni, lauloin siellä odotuksen.

mutta jos laulamista ei soittamiseks hyväksyä niin viimeksi kun koskin johonkin instrumenttiin, soitin viuluani - tuossa viime viikonloppuna. typeriä asteikkoja ja pariääniä ja jotain etydiä.  ;) terveisiä vaan kaikille viulisteille!

hei v´ttu minä oon täysjäsen! *trallalaa* miltä tuntuu? ;)
allekirjoittanut

emmi

aa siis miltä tuntuu kun tuuli on täysjäsen? :) noh hei daa, aevan mahtavalta ^__^  hyvä tuuli go go!  ;D

ootko koskaan rei'ittäny itteäsi? eli siis tehny ite läväreitä?
-mä vastaan tähän myös tavallaan ite.
mä oon tehny nenään ja eilen tein huuleen. ja nyt ehkä vähän kadun että tein sen koska mun huuli on ollu yöstä asti ihan himo turvonnu eikä se tunnu hellittävän olleenkaan  :-/  :'( se ei oo kyl kipee iekä mtn mut se on vaan turvonnu.. vähän kyl pelottaa.. ei mua muuten pelottais jos mä oisin tehny tän ammattilaisella mutta kun mä tein tän ite, toivotaan parast ja pelätään pahinta.
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

No mä oon tuikannu vasempaan korvalehteen parsinneulalla reiän. Siinä neulassa oli kuivunutta liimaa, joten se vähän jumitti ja jouduin survomaan korvaa niin että se oli pitkään erittäin turvonnut ja kipeä, en pystyny nukkumaan vasen poski tyynyssä ;D ..toiseen korvaan teinki sitte ihan suosiolla kutasepän liikkeessä, pienen hakaneula-yrityksen jälkeen, kun ei helpolla mennyt, enkä halunnut että sekin turpoaa... ;)

*välikomm.*
Emmi, kun mun korva oli puolet isompi kun normaalisti, ni mä keitin vettä kupillisen ja liuotin siihen teelusikallisen merisuolaa ja uitin korvalehteä siinä, se autto huomattavasti :) "Mummokonstit kunniaan!" ;D
..eikös sulla muuten jo ollut huulessa reikä?
*/välikomm.*

Entä onko seuraava rei'ittänyt itseään? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Joo olen rei'itäänyt, kolme reikää korvaan tehnyt itse. ei ongelmaa, kaks viimeksi tehtyä on kyllä tosi tulehtuneita mutta muistan että kipu on ystävä. - muuten kun leikkasin hiukset maanantaina se kampaaja työnsi vahingossa mun korvarenkaisiin - ne kaksi tulehtunutta-  kamman ja riuhtoi seen irti... teki kipeetä ja tuli paljon verta...

/- välikomentti, olihan emmi sulla ainakin kun me nähtiin niin huulessa kolo. Miksei enään, vai teitkö toisen :P?

Millaset hiukset sulla on?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Silti_Onnellinen(k.ongm)

äh..ärsyttävää ku kirjautumine ei onnistu!..
niin mul oli kestona liilat hiukset, mut aurinko on polttanu ne jokskin punaruskeevaaleeks.. Suorat yli hartiapituset.

punk vai rock? ;D

salza_

jouhu

En muuten kuin, että menen ilosaarirokkiin. Enpä ole muuten suunnitellu. Annan kaiken mennä omalla painollaan.
Toisaalta olishan ihan kiva käyä heinolassa ja helsingissä.
Mutta nähdään sitten tuleeko noista matkoista sitten koskaan mitään. Heinolassa olis, niin kiva käydä edes kerran elämässään.  :)

Enpä nyt keksi mitään, joten laitetaan seuraavalle sama.

emmi

Lainaa

*välikomm.*
Emmi, kun mun korva oli puolet isompi kun normaalisti, ni mä keitin vettä kupillisen ja liuotin siihen teelusikallisen merisuolaa ja uitin korvalehteä siinä, se autto huomattavasti :) "Mummokonstit kunniaan!" ;D
..eikös sulla muuten jo ollut huulessa reikä?
*/välikomm.*

kiitos lerppa neuvosta, mut tää on kyl jo onneks vähä hellittäny, tai itseasiassa aika paljon :)
ja kyllä mulla oli jo ennestään huulessa reikä ja on edelleen se sama :) otin sitten pois sen korun tosta, täytyy mennä jossain vaiheessa ihan kunnon ammattilaiselle ottaan se  :P

ja kysymys:
sen verran oon suunnitellu että muutamille festareille ois tarkotus mennä muuta en sitten tiiä mitä teen ku töihinkään en päässy.. taitaa mennä löhöilyks taas koko kesä :)

mitä unta näit viimeks?
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mä näin unta koulusta... tai jotain me kavreiden kanssa sekoiltiin. En mä muista muuta kun että yheltä kamulta alko tulla verta nenästä kun se oli sniffaillut nuuskaa nenään liikaa... Hmm.. nyt häiritsee pitäs muistaa.

Onko sulla mitään vakiopainajaista minkä näät esim. aina kun olet kipeä?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

maijja

En minä paljon pahoja unia nää enää. mutta pienenä näin semmosta unta paljon että huone vaan pyöri ja pyöri enkä saanu sitä lopettamaan. ja sitten kun heräsin niin oli kamalan paha olo. mutta onneksi oon päässy siitä poispois.

Mitähän minä kyselisin. hmm...

Mitä odotat *ystäviltäsi *tulevalta kesältä ja *seuraavalta puoleltatunnilta??
Sisällä syntyy syöpä.

Wirtabiuha

Ystäviltä... en mitään erikoista, että ne jaksais mua vielä tässä lähiaikona... Sitten kesältä, lämpöä, ´kamuja, festareita, vapautta, iloa ja rakkuttaa :D
Puolelta tunnilta yhtä puhelin soittoa. En juuri muuta.

Uteliaisuus heräsi, mitäpä seuraava sanoo tähän?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

+Ystäviltä odotan fiksuutta ja kärsivällisyyttä ja vaadin muutenkin ihan liikaa :P
+Kesän pitää antaa mun nukkua, festaroida ja soittaa! :)
+Seuraavalta puolelta tunnilta... jaa... No jospa noi broidin kaverit vaikka lähtis ni pääsis nukkumaan :P

Seuraava vielä, kun tää oli niin hyvä :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza_

*YSTÄVILTÄ ei varmaan tarvi odottaa mitään.. [kuulostipa tyhmältä..] 8)

*KESÄLTÄ ootan biitsejä, suomessa ristiinrastiin matkailua ja völläilyä..

*SEURAAVALTA PUOLELTA TUNNILTA...hmm..oishan se kiva jos mua _joku_ kaipais ja soittais mulle.. <3 :D

seuraavalle sama. xD    

punainen

ystäviltä odotan luotettavuutta,rehellisyyttä,huomioon ottoa ja yhteistä ilonpitoa...toisaalta nuo ovat aika itsestään selvyyksiä ::)

Kesältä ootta aina paljo mutta ovat olleet aina paljon parempia kuin osasin oottaa..festareita,musaa,apulantaa,ystävien kaa hengailua,shoppailua,mummilaa,Suomen kiertoa,aurinkoa,ukkosta,orientoitumista luokilaisena olemiseen ja eka kesä josta puolet pitäisi mennä töiden merkeissä.

Seuraavalta puolelta tunnilta...jos saisin luettua sukkelaa enkun kokeisiin ja sitte jännäämään Suomi-Kanada matsia...Zemppii Leijonat!

Mitkä oli sun lempilasten ohjelmat pienenä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Mä tykkäsin katella pikku kakkosta ja muumeja.

Mikä on paras jäätelömaku?
Ihan kuin olisi ollut sama kymysys muinaisuuksia sitten, mutta kysytäämpä nyt kumminkin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.