Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

jouhu

Useimmat miun mielestä on just tuosta keskivaiheesta, eli neutraaleja. Mutta meijän koulussa saattaa olla pari tyyppii, jotka näyttää pelottavilta.

Pelottavin tilanne elämässäsi?

pasi

benji hyppy..ei se hyppy vaan se nousu.älä kato alas :)

jos voisit voittaa keikkakiertue matkan apulannan poikien kanssa, saisit matkustaa poikien keikkabussissa, pääsisit backstagelle jne.lähtisitkö matkaan?

Noidanmetsästäjä

Abso-fucking-lutely. Siis kyllä.

Sama.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

emmi

no todellakin! eihän tollasta tarvii edes kysyä. :)

mitä teit ennenkö tulit koneelle?
joo, osaan käyttää taas mielikuvitusta.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

tulin koulusta ku oli näytelmäkerho..

kuvaile ulkonäköäsi?
allekirjoittanut

adalmiina

pieni ja nätti :D
oletko käynyt teatterissa?

jouhu

Ikävä kyllä. *kylmän väreitä* Viimeks koulun kanssa. Ja se oli sellanen, jossa yks jätkä näytteli kaikki henkilöt ja heitti yhessä vaiheessa kaikki vaatteesa veks ja oli alasti siinä lavalla ainakin 10 minnuuttii..::) Mie olin vaan...älä kato sinne, älä kato sinne...

Laitetaampa seuraavalle sama.
Kun ajatus ei lennä tähän aikaan vuorokaudesta enää.

[tuuli]

me saadaan kuopios k9 kortit, joilla voidaan käydä mm teatterissa ilmaiseksi. ja oon nyt tuota korttia koittanut käyttää. tosin oon tän syksyn aikana käyny vasta kaksi kertaa teatterissa.. mut ei tääl kyllä ihan hirveenä näitä eri esityksiä ees oo.
pari kuukautta sitten.. ::)

mitä mieltä suomalaisista elokuvista?
allekirjoittanut

Yame

Jotkut on ihan OK. esim: Pitkä kuuma kesä, Helmiä ja sikoja. Mutta useimmat on aika huonoja... Ei mutta! Keisarikunta oli uskomattoman hyvä leffa! :D

Milloin viimeksi rikoit lupauksesi/valehtelit?
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

adalmiina

porukoille tulee aina välillä vähän valeheltua,hyvän tarkoituksen puolesta tietty  ;)
kärsitkö/oletko kärsinyt unihäiriöstä?

[tuuli]

siihen nähe, et jotku saattaa olla useirta viikkoja nukkumatta tuntiakaa, ilman että mitkää lääkkeet auttaa! niin mun pienet ongelmani on.. pieniä! pari viikkoa taakse päin, mulla oli jotai tosi pieniä ongelmia nukkumisen kanssa. oli kauheen kuuma ja saatoin pyöriä sängyssäni useita tunteja! mut ku olin tottunu et nukahdan saman tien sänkyyn mentyäni, niin sen tuntu pelottavalta ja ahdistavalta. mut se sit kuitenki loppu.

sama
allekirjoittanut

Lerppa

Ajoittain, mutta ei pahoja. Pelkästään nukahtamisvaikeuksia... Silleen että kestää jotakin 3-5tuntia nukahtaa. Tosin tällä hetkellä ei, kun on niin saakelisti tekemistä koko ajan, että on aina täysin rätti mennessä nukkumaan. ;)

Onko siulla tekemistä?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

joo on. yitän saada ton paskan digikameran ja tän koneen yhteistyöhön eli siis yirtän siirtää kuvia koneelle muttakun ei onnistu prkl!  >:(

koska viimeksi olet pilettänyt? (piletykses lasketaan se mikä sun mielestä on pilettämistä :)]
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Niin, mitäköhän voisi miun elämässä sanoa bilettämiseks? ::) Miulle varmaan ihan vaan riittää se, kun vain on kavereitten kaa ja on mukavaa. Toisaalta taas vime viikonloppuna oli kyllä mukavaa, kun kaverin kanssa juotiin kahestaan pullollinen valkoviiniä. Tai oikeastaan se, kun pääsee jollekkin hyvän bändin keikalle! Sillon muutun itseni vastakohdaksi, kun mie tuun hyteeriseks ja rupeen huutaa ihan älyttömästi biisien välissä. :)

Mistä tykkäät tällä hetkellä eniten?
Se juttu voi olla siis ihan mitä vaan...

Noidanmetsästäjä

Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.