Mistäpäin olette ikäsiä ja mitä teette?

Aloittaja Tero, joulukuu 01, 2003, 03:15:06

« edellinen - seuraava »

Tero

Niin eiköhän se jo tossa lukenu tos alussa :)

puska

no, jospa minä vaikka aloittaisin
minä olen puska 16 vuotias tytsy ja asun raahessa. käyn raahen lukiota, olen siellä ensimmäisellä luokalla. ja mitäs muuta teen...no, diggailen apista:)!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

15 vuotias olen, eli viimeinen vuos peruskoulua menossa, asun Espoossa..
Soitan, teen ja kuuntelen musiikkia ja sitten valokuvaan ja teen musavideoita... :)

*muoks 23.11.2004*
Voisi kai tätä hieman päivittää tms. Eli nykysin on ikää 16 ja käyn lukion ekaa... Muut tiedot pitää edelleen paikkansa, tosin noita "musavideoita" ei ole tullut kuvattua pitkään aikaan. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

tulipa tässä vain mieleen, ett must vähän tuntuu et toi "Tero" on se FinishGrazyBoy (tai-mikä-lie)...tai sit ne on muuten vaan hengaillut molemmat täällä viimeyönä kolmen aikaan...

mut joo...ikää on kertynyt 18 vuotta. Asun Hel-Sink-Issä...
en oikeastaan ole tehnyt lähiaikoina mitään kehittävää  :): Kuunnellut musaa, käynyt "ulkona", hengaillut täällä ja ollut frendien kanssa...eli ei mitään kehittävää...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

vik

18 Pori. Teiniangstaan ja kuuntelen musaakkia, (Muse, Manic Street Preachers, The White Stripes, Tehosekoitin, Apulanta, Lapko, Kuolleet Intiaanit, Disco Ensemble, Ikara Colt, Inis, The Dandy Warhols, Weezer, Suede, Blur, Sigur Rós, Ismo Alanko, The Ark, The Smashing Pumpkins...) katselen elokuvia, luen ja roikun intterneetissä ja irkkaan. Niin niin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

-Tea_85

Olen 18vee.
Yleensä kuuntelen musaa, hengaan kamujen kaa ja sählään aivan liikaa.

jouhu

Olen 16wee tyyppi... Joensuusta... Käyn peruskoulun vigaa luokkaa... Ja mä hegaan kavereitten kaa, kuuntelen musaa, nettailen ;D..yms...

*hihhih* eiku apua nyt mua alkaa taas punastuttaa!!!:-[
Nojoo mä oon tällanen perus-työrajoitteinen liimanhaistelija tuolta Helsingistä. Olen luotettava ja huumorintajuinen. Etsin naista joka osaa tiskata, pyykätä ja pistää olutta jäähtymään.

Tai niinhän sitä nyt kaverit väittää. Oikeasti on vähän tyhmää kysyä netissä tietoa toisista, ihmiset kun osaavat valehtelemisen jalon taidon. Ehkä kaikki eivät edes halua tunnustaa olevansa jotain ylläkuvattua todellisuudessa.

Lerppa

Täällähän vaan halutaan tietää että minkä ikäistä ja mistä päin porukka on, tuskin täällä nyt kovin moni kusettaa, ja mitä sen nyt olisi väliäkään jos täällä on joku joka sanoo olevansa 14 vuotias tyttö hesasta, ja onkin 11 vuotias utsjoelta... ei se ketään haittaa jos joku tahtoo elää mielikuvituselämää, vai haittaako Sinua?  ???
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Silti_Onnellinen

16.
lukiossa.ikävä kyllä.toisinaan paska paikka.
etelä-suomi.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

Lainaa

Oikeasti on vähän tyhmää kysyä netissä tietoa toisista, ihmiset kun osaavat valehtelemisen jalon taidon. Ehkä kaikki eivät edes halua tunnustaa olevansa jotain ylläkuvattua todellisuudessa.

Aijaa, mulla ainakin on kasa täysin päinvastaisia kokemuksia takana. Olen ystävystynyt monen nettituttuni kanssa ja näin ollen tavannut heitä useaan otteeseen. Kovin ovat samanlaisia netissä ja muualla, kuten myös minä. Ainoa mieleentuleva juttu on se kun pari tyttöä ihmettelivät kuinka iloinen ja kiva osaankaan olla, kirjoitellessani kun on tapana tuohon jo mainittuun teiniagnstiin valua koko ajan.

Ok, oikeesti kuuntelen Tyrävyötä ja Good Charlottea mutta mainitsin muutamia noista vaikuttaakseni taiteellisemmalta ja uskottavammalta.  :-[
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wirtabiuha

No, vastataan nyt SeJätkän kauhuksi...

Eli: 14v. espoossa asustelen ja kasilla olen.. (järkytyn taas kun huomaan kuinka pieni olen) kuuntelen musaa, kylven paskalätäkössä muutaman hevosen kanssa (näinä aikoina kyllä, oikeasti siis kärrään paskaa ja ratsastan ja saan rahaa   ;)) Ja kuvitteln soittavani bassoa vaikka sekin on sitä että meinaan lyödä basson seinään kun huomaan etten osaa sitäkään... Näin.

Etsin hyvin kouluttettua ja sisäsiistiä miestä! - Näin se käy...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Lyhyesti: Olen juntti Vantaalta, minulla ei ole elämää. Käyn joskus koulua.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

FinishCrazyboy = Tero

"tulipa tässä vain mieleen, ett must vähän tuntuu et toi "Tero" on se FinishGrazyBoy (tai-mikä-lie)..." ;D

Pidin sittenki parempana esiintyä omalla nimellä mitä Anonyymisti... ajattelinki että huomioiko joku tuota.
Ajattelin tunnustaa ennenkö jään kiinni  :)

Ja ihmettelen sitä että mitä mä täällä Forumissa ees teen?

Eksyin tänne jostain kumman syystä, joku linkki kai se jossain oli... ja pitipä sitte latailla netistä heti pari... no parikymmentä biisiä Apulantaa. kyllähä tätä kuuntelee, nytki soi täs taustalla... Heh... mitähän mä höpisen, se on varmaan nikotiinin puute. Tupakille <-------

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.