Mistäpäin olette ikäsiä ja mitä teette?

Aloittaja Tero, joulukuu 01, 2003, 03:15:06

« edellinen - seuraava »

jouhu

Mä en ossaa sanoo onko se kiva kaupunki vai ei, kun en oo käyny koskaan.  :-[

*tuuli

hyi, mä en tykkää... ainakaan siitä murteesta...->''turpa kiiii vitun murrehirmut'' *en sanonut teille, mut tuli vaa mieleen* ;D

rautalintu

Turku on ihana paikka! Ja se murrekin on kiva :D Asuu sukulaisia sielläpäin...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

pitäisiköhän sitten laajentaa tätä meidän matkaamme vielä turkuunkin...tutkimaan, että onko se murre mukamas niin kauhiaa kuin tuuli sanoo  ;D
Turku --> Raahe --> Lontoo  :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Oho. Mä en ole vastannut vielä edes varsinaiseen kysymykseen. Eli Hyvinkää, 15, käyn koulua kun jaksan. lisäksi kuuntelen ja soittelen musaa, tanssin, snoukkailen, roikun netissä ja teen kaikkea tyhmää.

jouhu

:)
Meillehän tulee kunnon maailman ympäri reissu.  ;) ;D No, eihän siinä mitään kivaahan sitä maailmaa on nährä.  :)

emmi

mä oon ollu turussa vaan sen verran että oon päässy laivaan sisään :)

multa taitaa kyllä jäädä toi lontoo väliin, mutta kyllä mä ehkä just ja just turkuun ja raaheen pääsen :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Mitä Ronsku soittelee? :)

Joo laajennetaan vaan tätä meidän turneeta, menee siinä samalla sitten Turut ja kaikki, käytäskö Savossakin murretta kuuntelemassa ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Juu, tommonen pitkä rundi ympäri eurooppaa ois jees... lähinnä tässä tapauksessa suomea...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

No joskus ollaan ..heti sen lottovoiton jälkeen... ;D

Ronjaronjanen

Ruvetaan kaikki lottoomaan ja kun yksi voittaa niin mennään niillä rahoilla reilaamaan  ;D

Mä soittelen Lerppaseni kitaraa(ja sähkökitsua) ja sitten tota viulua <--mistä mä en kyllä ole ikinä oikeen innostunut ja se näkyy tuloksissakin  :D

Wirtabiuha

Kimppalottoa... ;D

Mäkin soitin joskus viulua mutta se oli sitä että mut sunnilleen raahattiin open luo ja sitten mulle huudettiin kun en ollut harjotellut... no juu, soitin kaks-kolme vuotta enkä oikeesti oppinut yhtään mitään!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Jeesjees.. mäkin rämistelen kitaraa (siis lähinnä sähkö) :)

Eihän sitä mitään opi jos ei halua oppia. En mäkään syntikkaa kovin hyvin oppinu soittaa vaikka joskus pari vuotta kävin tunneilla, nuotteja mä kyl vähän opin ymmärtämään, siitä on nyttemmin ollu jonki verran hyötyäkin :)

jouhu

Ompas täällä musikaalista väkeä.  :D
Mä kävin ihan pikkusena soittelee melodikaa.

Ei saa nauraa!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.