vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Raha merkitsee melkein kaikkea. Se vaikuttaa joka asiaan. Kaikki pyörii rahan ympärillä eikä enää mitään tehdä ilman rahaa. Oma tavoitteeni ei ole porhoutua, vaan pyrin siihen, että mulla on sen verran hyvä työ tulevaisuudessa jotta pärjään kohtalaisesti. Nykyään ei voi elää ilman rahaa edes Suomen suurimmissa metsistä. Jos menet sinne aikomuksena rakentaa hirsipirtin, tarvitset ensin maanomistajalta luvan tontin käyttöön ja rakennusvirastolta luvan rakentaa. Ainakin noista jälkimmäinen maksaa rahaa. Sitten kun on pirtti, niin tarvitsee metsästysluvan ja maanomistajalta luvan metsästää hänen maillaan. ::)

Tällainen "viimeksi" juttu taas kun ei oikein keksi.
Eli millon viimeksi..
kiipesit puuhun?
kaaduit?
pelasit jotain pallopeliä? (mitä?)
katsoit idolisi kuvaa?
tuuletit huoneesi/kotisi?
kirjoitit tarinan/esseen/lyriikan tms. vapaaehtoisesti? (minkä niistä?)
menetit äänesi kokonaan?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

on taas vähän vaiheellista et millo noita viestejä näkyy ja millo ei.. ärh..

Tällainen "viimeksi" juttu taas kun ei oikein keksi.
Eli millon viimeksi..

kiipesit puuhun? -> kahden kaverin kanssa oltii ulkona, ku sillä toisella oli synttärit. sillon kiipesin johonki puuhun, mut en kyl monen metrin korkeuteen. viime syyskuussa

kaaduit? -> äsken meinasin, ku liukastuin. mut en kuitenkaa ihan lopullisesti kaatunu.. en mä yleensä kaadu sillee kunnolla. hyvä tasapaino. ;)

pelasit jotain pallopeliä? (mitä?)  -> sählyä koulussa joku kuukausi sitten.

katsoit idolisi kuvaa? -> mä kattelen noita apulanta julisteita harvasen päivä. ;) viimeks tunti sitten, ku menin huoneeseeni.

tuuletit huoneesi/kotisi? -> mitä toi meinaa? ikkunan avaan kerran päivässä, eli viimeks eilen.

kirjoitit tarinan/esseen/lyriikan tms. vapaaehtoisesti? (minkä niistä?) -> apulannasta tein tutkielman torstaina, eli toissa päivänä. esseen tein viime taloustiedon kokeessa joka oli alkuviikosta.

menetit äänesi kokonaan? -> partioleirillä.. toissa viikonloppuna kaks viikkoo sitten.

allekirjoittanut

jouhu

jouhu

Kiipesit puuhu? ::) Siitä on tosi pitkä aika...Joskus pikkusena pentuna. Olishan tuossa pihalla puita missä kiipeillä, mutta ei oo lihaksia. ;)
Kaaduit? Tänä talvena olen meinannu kaatua vaikka kuinka monta kertaa, mutta millon mie oon oikeesti kaatunu(?) Siitäkin on sen verran aikaa etten muista.
pelasit jotain pallopeliä? (mitä?)
Koulussa kai jotain koripalloo
Katsoit idolisi kuvaa?
varmaan kun viimeksi kävin huoneessani, eli pari tuntii sitten
Tuuletit huoneesi/kotisi?
Tosi kauan sitten. En muista sitäkään. Toisaalta meillä on joka päivä kellarin ovi silleen pikkasen auki ja siellä on sitten kissoille luukut auki ulos.
Kirjoitit essee/tarinan/lyriikan tms. vapaaehtoisesti? (minkä niistä?)
Varmaan tarinan joskus viime syksynä jostain viikatenaisesta. (tosi huono tuli..en ossaa kirjottaa..) Olen enemmän runoilija/vapaan kerronan harrastelijoita.
Menetit äänesi kokonaan?
En ole varmaan koskaan kokonaan menettäny, mutta tuossa pari/muutama viikko sitten oli kuukauden kestonen yskä/nuha yms. systeemi, jolloin olisin hyvin voinnu mennä tuuraamaan jotain örinä bändin laulajaa. Ja sillon miulla lähti korkeintaan jotain supatteluu ja väliin hirveetä yskintää.
Seuraava?

Milloin viimeksi kiipesit puuhun?
- Kesällä noin 7 vuotta sitten.

Milloin viimeksi kaaduit?
- Kaaduin pyörällä viime tammikuussa.

Milloin viimeksi pelasit jotain pallopeliä ja mitä pallopeliä pelasit?
- Jos sähly lasketaan pallopeliksi niin pelasin sitä kolmisen kuukautta sitten.

Milloin viimeksi katsoit idolisi kuvaa?
- Minulla ei ole idoleita

Milloin viimeksi tuuletit huoneesi tai kotisi?
- Viimeksi tänään. Tykkään pitää ikkunaa auki aina kun se on lämpötilan puolesta mahdollista.

Milloin viimeksi kirjoitit tarinan/esseen/lyriikan tms. vapaaehtoisesti?
- Olen todella epäluova ihminen. Teen asiat vasta silloin kun on aivan pakko. Useimmiten kyllä mietin asiat selviksi päässäni. Ehkä kärsimys loppuisi, jos olisin aloitekykyisempi, mutta miten olla aloitekykyinen kun ei halua mitään?

Milloin viimeksi menetit äänesi kokonaan?
- En ole menettänyt ääntäni kuin hetkellisesti.

Kiinnostaako teitä oikeasti nämä vastaukset?

[tuuli]

LainaaMilloin viimeksi menetit äänesi kokonaan?
- En ole menettänyt ääntäni kuin hetkellisesti.

hahaah! voi ei! vähänkö nauroin tuolle!  ;D

mutta tuota noin.. krhm.. kyl mua kiinnostaa teijän vastaukset! luonnollisesti luen aina vastauksen omaan kysymykseeni, ja jos ei oo montaa sivua sen jälkeen tullut, niin luen seuraavien kysymyksienkin vastauksia. oikeesti, teistä on kiva tietää kaikkee uutta!  :D

anastacia, aguilera vai spears?
allekirjoittanut

matonen

Aguilera.

tää oli niin hyvä et on pakko pistää etiäpäin ;D

puska

Anastacia.

Millaisella autolla et koskaan suostuisi ajamaan kotipaikkasi keskustassa?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

no semmosella missä ei oo jarruja!  :D

no sanos joku tosi huono leffa?
allekirjoittanut

punainen

Mitä nainen haluaa...Vai mikä sen nimi oli.No se mis on helen hunt ja mel gibson.Ja toinen ehdoton on kaikki romanttiset komediat missä julia roberts ja richard gere.Kamalaa.Kuolen.

Viimeisin levy jonka ostit?(Jos se on kiila niin sano sitä edellinen)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

apulannan ostin viimeksi, mutta sitä ennen yön kuolematon levyn!

sama seuraavallekin..

Lerppa

Thunderstonen sinkun, mutta jos sinkku ei kelpaa levyksi niin edellinen albumiostos taisi olla Moonsorrowin Verisäkeet.

Sama vielä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

May I Cry:n kaks levyä..vaiko ep:eitä noi nyt onpi..toinen taitaa ainakin olla.

Next? :)

Tuota... Niin viimeksi netistä otin trancemusaa, mutta... Olikohan viimeinen levyostos peräti Apulannan Plastik.

Arvaa mitä?

puska

Enpäs arvaakkaan, hihihih:)

Oletko Kummeleiden ystävä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.