absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Mä tunnen henkilökohtaisesti muutaman gootin ja ne on mageita tyyppejä, nimen omaan syvällisiä! Paljon omia ajatuksia ja näin. Eihän se mitään ongelmien hakemista musta ole! Eikä perheellä juurikaan ole tekemistä goottiuden kanssa! Sano nyt Varis jotain!!!! Kun sulla on toi mustaan pukeutuminen hallussa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

mä ootan sen taki myös innolla tota 18 vuotta koska sillon pääsee kaikille k-18 keikoille, esim tavastialle, jota ihmiset on kehunu hyväks paikaks :)

kieltämättä muakin ottaa päähän tollaset kauheet kirkujat keikoilla ja mun täytyy tunnustaa että itekkin kyllä aina kun biisi on loppunut niin huudan silleen vähäsen, mutta en oo mikään ärsyttävä koko ajan kirkuja :)

älä tunnusta jos sattuu

salza01

just tässä mietin että eipä se tästä kyllä iloksi muutu vaikka oisinki 18v ku enmä mihinkää tavastialle täältä oulusta kuitenkaa pääsis vaan kattoo apulantaa. ja täällä päin suomea ne käy just kerran vuodessa. Jee.. että pitääki asua oulussa..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

No, ei joensuussakaan kovin hehkeetä ole, että aika ankeeta oikeestaan...

salza01

onko se muuten totta että joensuussa on ihan pirusti natseja?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Natseja?
No, ei oo mun eteen sattunu kulkee...  ::) *miettii* En minä ainakaan ole nähnyt.

salza01

jaa.. eiku joensuusta aina puhutaa et se o hirvee natsikaupunki. :)

jouhu

Niin, voi olla... :) Ehkä me kaikki ollaan salaa natseja, mutta ei vain näytetä sitä.. ;) ;) ;)
Huhujajhan liikkuu vähän kaikenlaista.

salza01

no se on kyllä totta. [siis että huhuja liikkuu..]

emmi

eiks joensuu oo sellanen paikka missä on paljon skinejä? ainakin mä oon saanu sellasen käsityksen..
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

Juu, Joensuussa on kuulemma paljon skinejä. Lehdistäkin sen voi nährä ja mm. Etnisten Suhteiden Tutkimus- ja Kehittämisyksikön Päivi Harinen tekee tutkimusta Joensuun skineistä otsikkolla 'Kun perheessä on skini'. ...että semmottis :)

sitten täällä on eräs hyvin lyhyt juttu --> http://www.vastapaino.fi/081puuronen.html
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

juu, yritä tässä nyt päästä keskusteluun kiinni kun on neljä päivää ollu maasta poissa ilman nettiä......

mutta tässä näköjään on arvosteltu pikkuräppäreitä vai hoppareita ja kanoja sun muita goottteja yms, niin sanon vaan et musta ainaki joku ulkoisesti kana tai gootti voi oikeesti olla mukava.  :)

ja sit musta on ihan ok jos kiljuu kappaleen loputtua -keikalla siis- mutta se on vähä härskiä et kesken kappaleen. -> ellei ( ! ) sitten tapahdu jotain tyyliin artisti riisuu paidan yms... ;) onhan pieni fiilistely aina paikallaan.

KristalliEnkeli

tuuli...olet tullut takaisin. Mä itseasiassa tänään just kelasin, että joku puuttuu...kiva kun oot täällä jälleen :) missäs olit? oliko kiwaa?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

miksi sinä tuuli muuten olet aina vierailijana? eikö olisi paljon mukavampi olla kirjautuneena;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Lainaa
Se on muuten hieman mystistä, että minä törmään jokaisella Apulannan keikalla samaan tyttöön. Vaikka keikka olis loppuunmyyty ja paikalla useita satoja ihmisiä, tämä tietty kävelee vastaan aina jossain vaiheessa. On vaan alkanut kummastuttaa kun kavereita ei meinaa löytää etsimälläkään mutta yleensä tämä yksi löytyy heti kun kävelee sisään. Yleensä se on myös kännissä tai muuten sekaisin tai itkee.

Tuleehan noilla törmäiltyä aina tiettyihin ihmisiin. Porissa oli jo siksi tosi pelottavaa kun missään ei näkynyt yhtään tuttua kasvoa. :)

Tuli tosta sun viimisestä lauseesta se Sari mieleen. Hmhmhmhh.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.