absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Tuota, kuka Sari ? Sen tytön nimi nimittäin on Sari :)
[ -You should see my scars- ]

vik

Niin no en mä sitä tunne, olen vain itsekin törmäillyt useilla keikoilla itkien / sekaisin / kännissä ja kuullut tutuilta nimen. Kuulemma melkein elävä legenda.  ::)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

emmi

mäkin oon aika monella keikalla törmänny yhteen ja samaan tyyppiin joka on aina känissä ja jossain vaiheessa iltaa sit itkee. mä luulin sitä jokskuks 16-18 vuotiaaks kunnes sain sit tietää et se on joku 2 kybänen :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

LainaaNiin no en mä sitä tunne, olen vain itsekin törmäillyt useilla keikoilla itkien / sekaisin / kännissä ja kuullut tutuilta nimen. Kuulemma melkein elävä legenda.  ::)

Olin hieman hämilläni kun en sitä viimeks Tavastialla nähnyt :P Minä muistan kuulleeni sen nimen joskus Jyrkissä.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

Kristallienkeli--> olin lontoossa, sitten olin myös apiksen konsertissa ( <-ylpeää ) ja nyt olen sairas... eli siis vähän vähemmän on tullut oltua täällä....  :-/

puska--> meidän tietokone ei suostu kirjaututtamaan ( ? ) mua...... olisihan se toki kivaa ja yritetty on mutta ei vaan onnistu.... >:(

KristalliEnkeli

tuuli --> siulla on ollut varmasti tosi hauskaa..paitsi toi kipeeksi tuleminen on tietysti inhottavaa...mutta kaikesta huolimatta kiva kun tulit takaisin :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

mäkin haluun lontooseen!  :D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Mäkin voisin mennä lontooseen...

puska

Lainaa

puska--> meidän tietokone ei suostu kirjaututtamaan ( ? ) mua...... olisihan se toki kivaa ja yritetty on mutta ei vaan onnistu.... >:(

no voi harmi:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

sano muuta... pska homma, sille ei vaan mahda mitään.... :-/

lontoossa oli kyl tosi kivaa, sinne kannattaa halutaki.  ;)

KristalliEnkeli

Mä kävin Lontoossa joskus esihysteerisellä kaudella  ;D ja kivaa oli...siel kaikkii kivoi pikkuputiikkeja jois on melko halpoja ja erikoisia kuteita :)
Tuuli ~~> mitäs kaikkea siellä teit?

puska

iiks, ensi kerran kun lähdette niin ottakaa minut mukaan :o. ''ota minut mukaan ota minut mukaan, jos et sinä sitä tee niin ei kukaan'' :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

juu...mä ilmoittelen sitten kun olen lähdössä taas!  ;D

Wirtabiuha

:P Mä kans mä kans!!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Mä kans hei! Mä haluun mukaan!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.