absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

salza01

jouhu, saako kysyä.. "jos tulisi käytyä keikoilla" ?

se jätkällä riittääkin noita paljastuksia. :D ootko sä (se jätkä) koskaan nähnyt apulannan herroja livenä?

wirtabiuha: mä olen kans miettinyt että mitä ne pikkuräppärit siellä keikoilla tekee..? nimmareita ne ainaki tuntu metsästävän..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rautalintu

Kun keikoilla niitä kanojakin käy, niin miksei sitten räppäreitäkin? Samoja ihmisiä me kaikki olemme.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Se on muuten hieman mystistä, että minä törmään jokaisella Apulannan keikalla samaan tyttöön. Vaikka keikka olis loppuunmyyty ja paikalla useita satoja ihmisiä, tämä tietty kävelee vastaan aina jossain vaiheessa. On vaan alkanut kummastuttaa kun kavereita ei meinaa löytää etsimälläkään mutta yleensä tämä yksi löytyy heti kun kävelee sisään. Yleensä se on myös kännissä tai muuten sekaisin tai itkee.
[ -You should see my scars- ]

puska

en ymmärrä mistä joillakin ihmisillä riittää aikaa ja rahaa olla niin paljon bändin keikoilla.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

No jos on töissäkäyvä ihminen, kai sitä tonnin kuukausipalkalla jo aika monella keikalla käy. Ja ainahan aikaa on, jos sitä järjestää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

En ole tainnut itseasiassa nähdä Apulannan herroja kertaakaan. Musaa olen kyllä diggaillut jo vuodesta 1997, kun kaverini oli ostanut 'kolmen'. Alussa se oli enemmänkin sellaista cool-meininkiä kun musiikki oli rankkaa ja kaiken lisäksi suomalaista. Siitä jotenkin tuli sellainen sympatia kun laulut olivat spontaaneja vaikka lauluääni olikin vähän karsea ;D.

En tuntenut mitään tarvetta kuitenkaan olla mitään muuta kuin olin, joten en tapetoinut huonettani Apulannnan julisteilla enkä tilannut postimyynnistä kymmentä kappaletta Apulanta-pinssejä. Jotkut käsittävät faniuden vähän eri tavalla kuin toiset. Sanotaan nyt vaikka joku goottilaisuus tai hevimusiikki. Sen huomaa jo kilometrin päähän, että siinä tulee yksi gootti. Tytöillä valkosella maalilla suunnilleen pistetty naama ja kokomusta ...tuota... leninki peittää kaiken. Minua alkaa kyllä hieman hymyilyttää sellainen. Missä ihmeen fantasiamaailmassa sitä oikein ollaan?

jouhu

Jaa... ::)
Mä tarkotin tolla "jos tulis käytyä keikoilla" jutulla sitä, että jos joskus pääsis jollekkin keikalle...

Vilkku

Eihän tommonen keikoilla käynti edes tule kovin kalliiksi jos nyt seuraa vaikka yhtä tiettyä bändiä, kun esim. Apulanta heittää varmaan sen yhden kiertueen vuodessa. Vaikka totta kai jos koko Apulannan rundin kiertää perässä niin tuleehan sille hintaa :P Mutta ite olen käynyt tällä kiertueella Nosturissa, Pakkahuoneella ja tänään on edessä Tavastia [katotaan missä vaiheessa se sama tyttö tulee tällä kertaa bongattua;)], eikä tuohon vielä talous kaadu jos nyt on jotain omia tienestejä.

Sitte tietenkin riippuu matkoista, mutta kyllähän opiskelija aika halvalla junallakin pääsee :)
[ -You should see my scars- ]

Ronjaronjanen

Mitä hassua siinä muka on jos pukeutuu gootisti? Kyllä mua paljon enemmän huvittaa joku kirkkaankeltainen tuulipuku.

KristalliEnkeli

mä ainakin tykkään tietynlaisesta ns. gootti-meiningistä :)

Rosku ~~> totta, semmoset kirkkaat tuulipuvut on kyllä kauheita  :P ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Niin, ja tuli vielä mieleen että ei gootisti pukeutuminen ole läheskään välttämättä yhteydessä siihen että olet jonkun bändin fani. Se on pukeutumistyyli siinä missä esim. punkkareiden pukeutumistapa jne.
En mäkään pukeudu tällä tavalla siksi että olen jonkun bändin fani vaikka tyyli ja musiikkimaku kulkeekin usein käsi kädessä.
Noh, koittakaahan kaivella se pointti esiin tuolta jostain...sellainen nimittäin uskokaa tai älkää on  ;)

Lerppa

Se oliskin aika jännä löytää bändi joka vastaa mun "tyyliä" ;)
Mun Apulannan kuuntelun huomaa varmaan vaan repusta kun siinä lukee kolmesti Apulanta, tosin monen muun nimen seassa...

Ronsku, kyllä mä taisin pointtisi löytää, ainakin luulen niin ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Eikö teistä muka sysimustassa melankolisessa synkistelyssä ole mitään itseironista? Ihan kuin ongelmia täytyisi jotenkin tehdä kun niitä ei luonnostaan ole. Täytyy sanoa, että aika hyvin menee joillakin gooteilla. Toinen syy taas saattaa olla se huomionkipeys. Pistäähän sellainen nyt silmään kun kadulla tulee vastaan neiti StoRMRAvEN kajalit villiintyneenä keskiaikaisessa asusteessa.

Laiminlyötyjä lapsia...

Lerppa

Jokaisella on oma tyylinsä, jos joku kokee omakseen "sysimustan melankolisen synkistelyn" niin mikäs siinä, arvostan sitä että on löytänyt tyylinsä ja on oma itsensä. Tietystihän löytyy niitäkin jotka pukeutuvat mustiin vain herättääkseen huomiota, mutta ei sitä saisi yleistää, varsinkin kun se on minun havaintojeni mukaan vain murto-osa.
Eikä mun mielestä musta herätä pahemmin huomiota, enemmän herättää huomiota pinkki tuulitakki :P
Musta on tyylikäs väri!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

Suinkaan kaikki gootit eivät ole masentuneita ja itsemurhahakuisia. Luultavasti saatananpalvojia heistä ei ole kukaan (Saatananpalvonta on asia, joka ei liity mitenkään gootteihin, paitsi että myös ensimmäistä harrastavat pukeutuvat mustiin *ajattelin vain mainita*).
Useimmat gootit ovat ihan tavallisia ihmisiä ja todella monet gootit ovat myös streittareita.
Ehkäpä heistä löytyy tiettyä asennetta, joka usein tulkitaan synkkyydeksi, mutta todellisuudessa goottien ajatusmaailmaan kuuluu ilmiö, jota kutsutaan syvällisyydeksi   :)

En usko, että kasvatus paljoakaan vaikuttaa tuleeko henkilöstä gootti...voihan se tietysti jossain määrin vaikuttaa, mutta...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.