absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

niinh..meikä on jättiläinen :D

Mä oon tottunut mun pituuteni jo, joten siitä ei ole haittaa (kunhan en enää kasva)...mut nyt kun oon viel hoikistunut niin toi pituus viel korostuu :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Huijui... :o Onpa krista pitkä!
Mä oon jotakin 167 ja aikas laiha... Vois varmaan olla pari lisä kiloo, mutta ei voi mitään, kun ei maistu....

Vilkku

Minä olen aika tarkalleen saman pituinen kuin KristalliEnkeli, tämä on vallan mainio pituus :)
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Täältä 160 cm:n korkeudelta 174 on todellakin aika jättiläinen ;D. Mutta mielummin olen lyhyt kuin vaikka 180 cm
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

voi teitä mallin vartaloita ;D mä olen 159,5 ( tarkalleen ) ja aikas normaali muilta mitoiltani.... perse on ehkä se läskein paikka.  ;) mut kyl mä kai johonki matkalaukkuun just ja just mahdun.  ;D

KristalliEnkeli

Villku ~~> no kiva, että täällä on myös toinen jättiläinen :)

täällä ylhäällä 170cm yläpuolella muuten tuulee, mitenkäs siellä alhaalla 150-160 cm korkeudessa, tuuleko siellä? :D

Ronjaronjanen

Vanhimmat ihmiset täältä taitaa olla myös pisimpiä, vaikka en mä kyllä tästä enää mihinkään kasva. paitsi leveyttä ;)
Toisaalta olis ihan kiva olla pidenmpi, mutta en mä ainakaan yli 175 haluis olla, jos siellä ylhäällä kerran vielä tuuleekin  :D

Wirtabiuha

Mulla on yks hyvä kaveri joka on 177-pitkä... liikun sen kanssa aika paljon ja ihmisten eka kommentti mulle, kun ne näkee meiät on, Kas, oletpas sä aika lyhyt! - enpäs, kun TOI on vaan tosi pitkä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

kristallienkeli~> kannattaa olla lyhyt niin eivät tuulen puuskat haittaa ;) toisaalta tuulilla kyllä tulee aina.... :(

mä toivottavasti kasvan edes sen puoli senttiä vielä niin tulee 160 täyteen.... ku mua aina inhottaa liikkua vaikka jonku jätkän seurassa joka on niinku mua tyyliin 10 centtiä pidempi.......

Vilkku

Täytyyhän miehen toki pidempi olla :) Ite meen korkkareilla poikaystävästä ohi, täytyy välttää niitä sen seurassa :P
[ -You should see my scars- ]

emmi

juu siis se on ihan ehdoton et jätkä on pidempi.
ei sen tartte kuitenkaan mikään hirvee hujoppi olla mut sekin riittää et se on vaik joku pari senttii pidempi kuhan se vaan on pidempi. se ei oo kivan näköstä jos jätkä on lyhempi ku sä ite :)
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

LainaaMulla on yks hyvä kaveri joka on 177-pitkä... liikun sen kanssa aika paljon ja ihmisten eka kommentti mulle, kun ne näkee meiät on, Kas, oletpas sä aika lyhyt! - enpäs, kun TOI on vaan tosi pitkä...

;D *Hehehhehee* ;D

jouhu

;D
Joo, siellä ylhäällä varmaan on kovat tuulet, vai. Täällä alempana taitaa olla vähän lämpimämpää. Varokaa ettette jäädy sinne yläilmoihin!  ;D ;)

KristalliEnkeli

ei mua tääl yläilmoissa palele, jos pistän ihana mustan piponi syvälle päähän ja kiedon kaulaliinan pari kertaa kaulanympäri... ettei tule vilu :)

Lerppa

Hmm.. musta ennustettiin 160cm pitkää, nyt oon jo 7cm yli :)

Joo parempi on olla lyhyt ettei tuuli kaada... ;) toisaalta mulla ainakin on ehkä vähän liian tukevat oltavat kun jalka on 42... ja pituus 167... ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.