absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaa::) Täällä näyttää olevan näitä koipeliineja jotka ovat lähemmäs yli 170, mutta alle 180 ja sitten näitä jotka ovat 160 ylöspäin. Oliko täällä ketään 150cm puolella olevia?

MINÄ!! oon 155cm...  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

hip hip hurrei!!!  ;D  ::)

puska

ihanaa löytää kaltaisiaan:) LYÖTTÄYTYKÄÄMME YHTEEN! *nostaa nyrkkiä kohti kattoa*
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

*seuraa puskan esimerkkiä*  ;D

[tuuli]

Kuvitella että jaksoin lukea kaikki 28 sivua lähes tinkimättä.  :D Kyllä meillä on 4 vuotta sitten ollu hauskat jutut.
Ja me ollaan punaisen kanssa edelleen absolutisti linjalla.  ;)
allekirjoittanut

Painkiller

Pitäsköhän iskee lusikka tähän soppaan, en ole tähän keskusteluun osallistunut..hmm..mietin vielä ;)

Ps. Minoon 159cm.

Lerppa

LainaaKuvitella että jaksoin lukea kaikki 28 sivua lähes tinkimättä.  :D
Rispektit sinne! ;D Itse en jaksanut koko ketjua lukea, mitä nyt vähän selailin, mutta hauskat jutut tosiaan. :P

Hmm.. Olen itse tosin vielä samoilla linjoilla juomisen suhteen kuin tuolloinkin. Hyvin sattui tämä topic. Juuri on oluttölkki kädessä. :D
Pituuskin on aika lähellä edellistä. 167cm oli tuolloin, nyt 169cm. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Mä joteki luin noi sun pituusluvut väärin päin. Katoin et oho, Lerppa on kutistunu.  ;D
Lerppa olit mölässy jonkun pää-pakoputkeen-jutun, jolle nauroin hysteerisesti. Nääs kun puhuttiin tupakoinnista.  ;D
allekirjoittanut

Lerppa

Jep, repeilin sille itsekin aika lahjakkaasti tuossa. ;D Mutta eikös olisi ihan kätevä ratkaisu? ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mitä tuossa pikkasen selailin tätä topikkia, niin aika hyvät jutut ollu meillä. Mitä ainakin tuolla alussa sanoin olevani vankasti absolutisti loppuun asti, niin nyt on pikkasen lipsuttu tuosta..nyt, tuossa vuosi sitten kun olin juuri täyttämässä 18, niin sillon piti vähän "juhlistaa". Mitään vahvempia en ole koskaan kuitenkaan juonu, vain tyyliin siiderii, kurkoo ja jotain viiniä. Jos näin alotetaan uudestaan tää rumba...hehhöh.  

Tokya

olen laiska ihminen, en jaksa lukea kuin tämän sivun. mutta jos absolutismista puhutaan niin joo.

Joskus oli tämä ajattelu että "olen absolutisti" Mutta kyllä se on niin että nykyään vedän pään täyteen jos pahalta tuntuu. Nykyään ei enään edes iske siiderit tai mitkään. Juon suomiviinaa tai muuta vastaavaa blantrattuna johonkin limuun.

emmi

Ei helvetti. jaksoin jopa pari sivuu lukee ja meinasin kyllä totaalisesti revetä omille kirjoituksilleni  ;D
Asiat on kyllä nyt ihan päinvastoin kun joskus pari kolme vuotta sitten. :P
Sillon ite en juonu yhtään ja olin vastaan sellaista joka viikonloppuista kaatokännitouhuja ja tupakinpolttoa. ja muistan kun en edes joskus pari vuotta sitten pystyny juomaan kovin useestikkaan niin nyt tosiaan alkoholia menee enemmän ku laki sallii ja tupakka maistuu..
Niin sitä vaan ihmiset muuttuu iän ja ajan myötä.
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Mä olin teininä tosi kiltti tyttö. En hengaillut puistossa pussikaljalla. Ryyppääminen ei kiinnostanut yhtään. Absolutistiks en kuitenkaan koskaan aikonut. Kännääminen ei vaan innostanut. Olin ekan kerran kännissä joskus 18-vuotiaana :D Sitten kun pääsin lukiosta, niin aloin käymään baarissa ja juomaan enemmän. Vuoden verran kävin lähes joka viikonloppu baarissa. Nykyään tulee käytyä harvemmin. Tuli muuten mieleen että joskus tullut vääntöä aiheesta levarin boordin puolella..joo, Handen ja Punkun kanssa väännettiin ;)

Absolutismi sinänsä. Se on ihan ok, jos joku haluaa niin elää. Mun ei edes tarvitse ymmärtää sitä.

Tokya

Painkiller

Minäkin näin 'teininä' olen todella kiltti. Vanhemmat tietävät että olen aina kotona tietokoneella, tai parhaalla ystävälläni riehumassa, mutta että emme koskaan kännäisi kunnolla.

Kuitenkaan he eivät ottaneet huomioon että jättävät minua ja veljeä välillä kahdestaan, silloin tulee todella välillä kännättyä. Itse olin kunnon humalassa ensimmäistä kertaa 2päivää ennen 14-vuotis syntymäpäiviäni 8) Juhlittiin veljen ja veljen kavereiden kanssa niitä mun synttäreitä, kaikki olivat ihan äimänä kun sanoin että täytän vasta 14 :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.