absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

*tuuli

juu pitäähän jätkän olla pidempi... mut ei liikaa!

salza01

mä olen vaivaiset 160cm.. ennustettii kyl enempi, mutta ku sitä oltii nii kova kakara ja polteltii sitä tupakkia sillon ku ois vielä pitäny kasvaa paljon.. :( ja tässä sitä nyt ollaa..
ja tuo mun "poikakaveri" on mua melkee 10cm pitempi. [enmä kyl tiiä et onkse mun poikakaveri?]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

virheistä oppii salza hyvä.

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

KristalliEnkeli

niinhän sitä sanotaan, että virheistä oppii...mutta se on sitten eri asia, että oppiiko niistä todella(?)..juuh... ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Minusta ainakin on todella kiusallista kun tyttö on 35 senttiä lyhyempi. Se on vähän kuin menisi jonkun lapsen kanssa treffeille. 160 cm alkaa olla sellainen rajapyykki minkä alla on huono olla. Itse olen 185cm pitkä, mutta todellisuudessa jotain 178cm.

taika

syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

KristalliEnkeli

174cm?...heh, mitenköhän kaikki jämähtää tähän 174cm..eikö kukaan ole esim. 175? ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

no, olkaa iloisi että olette päässeet jopa sinne asti. minä kun olen jämähtänyt paaaaljon alemmas... :(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

joo, pitäis varmaan ottaa elämän tavotteeks päästä edes sinne 160: een.

puska

niinpä *yrittää venyttää itseään* vielä kolme senttiä, vielä kolme senttiä...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

::) Täällä näyttää olevan näitä koipeliineja jotka ovat lähemmäs yli 170, mutta alle 180 ja sitten näitä jotka ovat 160 ylöspäin. Oliko täällä ketään 150cm puolella olevia?

punainen

Mä oon 170cm. Aika tylsää olla tällainen keskimittainen, ei pitkä eikä pätkä. Voi,voi, aina sitä keksii valittamisen aihetta. :-X

Tervetuloa takaisin punainen, hän jolla on mielipiteitä! Keskustelemme paraikaa eräästä hyvin tärkeästä sosiaalis-fysiologisesta ominaisuudesta, nimittäin ruumiin pituudesta! Perinteiset aiheet, kuten sää ja politiikka saavat jäädä kun naisen mieli palaa (jälleen) vaistomaisesti hänen omaan vartaloonsa.

...Yhtä juttua minä en ehkä koskaan tule ymmärtämään: Miksi länsimaissa naiset ovat niin sairaalloisen kiinnostuneita ulkonäöstä? Parisuhteissa perinteisesti nainen on se, joka arvostaa tunnepuolta ja mies se, joka arvostaa ulkonäköä - ainakin hyvin yleistetyn käsityksen mukaan. No sukupuoliroolit nyt on muutenkin päin helevettiä länsimaissa, joten eikai sillä väliä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.