Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Jouhulle -> olin tallilla duunissa... Ihana paikka, tahtoo takas! on se vapauttavaa kun saa elää kuukauden kahestaan kaverin kanssa eikä tartte kuunnella kauhiaa valitusta... Ainoo mitä kaipasin oli basson soitto muta ei siihen lkuole kun nyt pääsee taas soittamaan kerran ennen lähtöä Lieksaan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Ai oletko sinäkin heppatyttöjä?
Minun kaksi kaveria ovat "heppahullui" ja heidän juttuja kuunnellessa meinaa joskus kilahtaa. Onhan sitä itsekin tullut joskus, kuten Toni ilmaisisi, "toukkana" tullut ratsasteltua, mutta se sitten jäi. Onhan ne hevoset ihan hupasia elukoita, ei siinä mitään, mutta ei sitä siltikään vain voi ymmärtää mikä niissä niin ihanaa on.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Kyllähän minäkin "toukkana" kävin alkeiskurssin, mutta ku se maksaa niin helvetisti(ja ne hevoset haisee), et ei sitä sit enää jaksanu jatkaa. Hepot on kyllä kivoja, onneksi Wirtikseni lupasi, että saan ratsastaa jollaki hevosalla täs joskus kesäl (tai jtn.) :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Kuulostaa muksalta. :D
Miekin halusin "toukkana" (hassu sana  ;D) ruveta ratsastaa, mutta kun ei ollu rahnaa ja ajatus ratsastamisesta laantui sitten ajan kanssa.
Mutta olen päässyt ratsastaa koulun kanssa jollakin pienellä valkosella ponilla. Muut olivat sellasilla kunnon hevosilla... ::) ;D

Vilkku

Haa, hevoskeskustelu ;D Tähän on vaan pakko ilmottaa, että minä meen elokuun ensimmäiseks viikoks ratsastamaan, innolla jo oottelen. Syksyllä sitten taas vuokraheppaa ettimään.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Mä oon ratsastanu elämäni aikana huimat 2 krt :D
Molemmat issikoilla.. ihan kivaahan se oli juu.. vaikka ei oikeestaan saanut ite tehä mitään ku ne vaan köpöttelee kiltisti rivissä   ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

jee jee, hirveet vierotusoireet heposista ja nyt kunto rapistuu silmissä kun sielä duunissa ratsastin vähintään kaks hevosta päivässä (yleensä neljä) ni en saa liikuntaa ollenkaan täällä hei..! No kohta ilosaareen pogoilemaan :D Ja sit mä olen himassa koko ajan tyyliin, että ahaa kello on neljä, pitäis mennä ruokkimaan hevoset yms. tekemisen puute vaivaa ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Niin. :) Kyllähän siinä kunto kunnolla menee ylöspäin, kun pääsee festareille pogoomaan. :D

Noidanmetsästäjä

Hui kauhia! Mullahan on vika viesti joka aihealueessa. Ja vieläpä aamuyöstä..
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

hande^

Ei se mua ainakaan haittaa, ihan hyvä vaan, et on jotain mihin vastata, ni saadaan täälläki keskustelut taas heräämään... ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Noidanmetsästäjä

Huh, vihdoinkin pääsin kirjautumaan! Näiden sivujen ja mun koneen yhteistyö ei pelannu muutamaan viikkoon. Ehdin jo hieman "vieroittautua" 8)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

piksi

Wouu, täällähän on juttua hevoisistakin o/.
Itsekin harrastanut lajia noin kymmenisen vuotta, 3 vuotta niistä on ollut oma pv-ruuna tallissa.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

Vilkku

Hee, takas hevoskeskusteluun :) Mun ratsastusviikko täällä Suomessa meni mönkään joten lähen sitte ens kuussa Unkariin viikoks. Voipi tulla aika kivaa :)
[ -You should see my scars- ]

hendu

Mä en tiedä miks, mutta pelkään hevosia todella paljon:o!! ja ne on niin isojakin ;D Mä en vois mennä niitten selkään omasta tahdosta! Arvostan kyl niitä ihmisiä ketkä viä hyppii niitten kaa niitä aitoja, jotka on viä todella korkeella!! Vähän kyl nolottaa miehenä tämmöstä kertoo :-[
Temosen pomppubasso

Jyppari

Minäkin tykkään enemmän noista "kissoista"  ;)
Ei kai sitä hevosen lähelle uskalla mennä kun hämähäkkejäkin pelkää.  ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.