Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Toi pedofiili Jammu on kyll aika hirvee... Jotkut soitteli sitä yläasteella kässän tunnilla.
Muttamutta...mie haluun kuulla sen lerpan jutun! :D

Ahdistaa koulu... :-/ Tahtoo sieltä pois! Sitten ne opot laittaa jonnekkin muualle... Mie halunn vaan makailla kotona ja kuunnella hyvää musiikkii ja syyä karkkii.  :(

puska

Todellakin koulun alku ahdistaa. Ei voi enää niin paljoa viettää aikaa kavereiden ja poikakaverin kanssa. Ilataisin aina istuttiin rannassa tai jonkun kotona ja juteltiin mukavia. Nyt sitä voi tehdä enää viikonloppuisin, jos sillonkaan jaksaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Lainaa
Muttamutta...mie haluun kuulla sen lerpan jutun! :D
Kyseisen hoilauksen olen lainannut Marco Hietalalta, joka täräyttää tämän yhdellä dvd:llä :P

Koolme kättä ja kuuusi penistä.. mää mutantti ooon!

ja sille kehtasivat nauraa prkl ;D

(niin ja todellakin tämä kuuluisi Turhien Läppien puolelle..)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apis_ruulz

plaah joku on ihan kakru (viitaten tietysti minuun) voisin tehdä välillä jotain viisasta..

mirka

OOtteko koskaan miettiny et miten siistii olis jos ihmisillä olis sellanen pitkä häntä ja niin pitkä kieli et sillä vois syödä lihapullia suoraan lautaselta???
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

punainen

Voishan se olla jänskää mut ei varmaan kovin viehkeen näköistä...Housuissa pitäs olla sellanen reikä hännälle.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Apis_ruulz

LainaaVoishan se olla jänskää mut ei varmaan kovin viehkeen näköistä...Housuissa pitäs olla sellanen reikä hännälle.
niin.. *huok* miks ihmisen pitää olla näin kakara ja vielä myöntää se?

jouhu

Eihän tuossa mitään! :D Sillä minäkin olen miettinyt, että jos ihmisellä olis häntä, niin ottaisko se siihen lävistyksen. (::))

Apis_ruulz

LainaaEihän tuossa mitään! :D Sillä minäkin olen miettinyt, että jos ihmisellä olis häntä, niin ottaisko se siihen lävistyksen. (::))
ottaisi ihminen on juuri niin tyhmä että ottaisi

mirka

Jouho mä oon miettiny myös sitä. ja sitte ei enää käveltäis käsi kädessä vaan häntä hännässä.
Mutta jos mulla olis häntä niin se vois olla aika kivuliasta, nimittäin mieti ku se häntä jäis oven väliin. Mä oon ihan varma että mul se jäis varmaan kerran viikossa.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

jouhu

Miullakin jäis häntä oven väliin varmaan joka päivä. ;) Oon aatellu, että miulla olis varmaan sellanen valkonen häntä, tai se vois olla punertavanvioletti.

Apis_ruulz

on teilläkin jutut

puska

Minä halaun peikonhännän ja siivet!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Mä tarvitsen kanssa siivet. Pakko saada! Lentämisestä oon aina unelmoinut, niinkun varmaan kaikki muutkin! Mutta se olis käytännöllinen ja luontoa säästävä vaihtoehto ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Minä olen nähnyt usein unia lentämisestä, varsinkin pienenä. Tosin lensin sisätiloissa, heh.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.