jonna- tyytyväinen :P

Aloittaja Wuokko, maaliskuu 09, 2003, 10:10:13

« edellinen - seuraava »

*tuuli*

"kaikki lähtee itsestään sua ei voi..." plääääh... mut mä luulen et se kuitennii säätää jotain niiden kpl:nsa kanssa muutaki ku laulaa ja tanssii ja ... ainaki "ei heru"ssa sil on ollu näppinsä pelissä ja mä arvostan sitä jos joku nainen ees tekee musaa... sit seuraava kysymys on vasta et onks se musa hyvää...... mut aika yks toikkosii biisei... varsinki se "ei heru, ei heru, ei, heru, ei,ei eiiiiii" ärhhh... surkee kertsi!!!!!!

salzaliini*

mä en erityisesti pidä näistä naisräppääjistä.. mutta on joku  mariska aina parempi ku tämä wannabeJulkkisJoNNa.. :( yak.. mariska ei myy musiikkia perseellä, jonna myy... :/ ei tykkää..

Niina-Maria

Onko Jonna vai naisräppäri?
Öh, ei minusta...kana jos kuka on ärsyttävä naisräppäri.
Mä haluun lentää aurinkoon...

salzaliini*

no eikö se ainaki yritä olla? ku o elastisen kanssa biisinki tehny?

Niina-Maria

Noh hänen yrittämisistään en tiedä...voi hyvinkin olla niin.
Mä haluun lentää aurinkoon...

KatjaRock

Lainaajoo. aivan järkyttävää paskaa tuo jonna! :( *YäK* sattu tuleen eilen ratiosta.. :( hyihyi..
onko se mc kanaki nuita gimmel paskoja??

Aikasen tiukasti sanottu :D Kyllähän se niin on, että kaikki ne, jotka siitä Popstarsista on tietoisuuteemme tullu, osaa laulaa. (:

Gimmel paskoja :D En haluais olla ilkeä, mutta kyllä tämä viesti nauratti (:
Time goes on, I wont.

jouhu

No, onhan sillä Jonnalla hyvä ääni ja..silleen. Mutta ei se oikein..iske. Jotenkin tuntuu kuin se yrittäis liikaa. Kuten nyt tämä perseen pyöritys video. Eikö ne älyy ettei tollanen myy..ainakaan kauheesti Suomessa. Mun mielestä ei.
En tykkä sitten yhtään! YÄK!!  

KatjaRock

LainaaNo, onhan sillä Jonnalla hyvä ääni ja..silleen. Mutta ei se oikein..iske. Jotenkin tuntuu kuin se yrittäis liikaa. Kuten nyt tämä perseen pyöritys video. Eikö ne älyy ettei tollanen myy..ainakaan kauheesti Suomessa. Mun mielestä ei.
En tykkä sitten yhtään! YÄK!!  

Heh. Olen vissiin jotenki tyhmä, mutta ymmärrän toisaalta semmoset videot. Niillä markkinoidaan ja se uppoaa ostajiin. Sillai.
Time goes on, I wont.

salza*

mä en ymmärrä sellasii videoita.. eij mitn järkee.. [mun_mielestä] mutta lähetäämpä siitä liikkeelle että missä on jotain järkee? ;) *jooälkääkysykö..väsy*

mutta mitä,onko sulla jotai mielipidettä itse jonnaan, katja?

KatjaRock

On (: Laulaa pirun hienosti ja on varmasti oma ittensä. Hyvinhän sitä tuotetaan ka itekki on hän sanonu, ettei ole edes tarkotus miellyttää kaikkia.
Ja ilmeisesti on aika hyvin pärjännytki ko kaikilla on mielipide.

Minusta tuommosia sais olla lisääki.  :P
Time goes on, I wont.

jouhu

Niin kuin mä sanoin tossa, että mun mielesta tollanen ei kauheesti myy. Mutta oot kyllä oikeessa siinä mielessä, Katja, että kyllä se varmaan miehiä miellyttää. Ainakin "silmän ruokaa" mielessä. Mun mielipide on tämä...YÄK! Ja se pitää. Tarkoitukseni ei ole pilata sun pitämistä Jonnan musiikkia yms. kohtaan, mutta en voi itselleni mitään ::)  

KatjaRock

heh, ei minun mielipidettä voi pilata (:

ollaanko tässä nyt kuitenkin toteamassa sitä säälittävää tosi asiaa, että ulkonäkö kuitenki määrää mitä musiikkia kuunnellaan? tuosta 'silmänruoasta' tuli mieleen.

minua ei haittaa, että joku on kaunis ja osaa laulaa.
Time goes on, I wont.

Silti_Onnellinen

kyllä ihmisistä saa ihan eri käsityksen, kun kuule esimerkiksi et "mä tykkään Gimmelistä ja Jonna on myös tosi hyvä"...
siis se on noloa...jokainen saa pitää siitä mitä haluu...mut silti. Liian noloa. Okei. No pikkutytöillä se ei oo noloa. Mut jokanenhan itse päättää mieltymyksensä ja ne ei kuulu mulle. Mutta silti...NOLOA.
Onko hienoa diggailla Jonnaa? (hyiiiiii....)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

ihan tätä viimeistä kommenttia en kyllä ymmärtänyt.  :o

siis herranjumala eihän tuolla 'piireissä' voisi sitten sanoa Apulantaakaan kuuntelevan jos tuota pitäisi ohjenuoranaan.  :D

on ok pitää jonnan musiikista.
on ok olla pitämättä jonnan musiikista.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaRock

Silti_Onnellinen, olenko mie sinun mielestä nyt ihan lapsellinen ja tyhmä, kun kerron, että Gimmel on minusta ihan hyväksyttävää musiikkia samoin kuin Jonna? Minusta on vain tyhmää dissata jotaki vain semmosten asioitten takia, jotka ei liity siihen musiikkiin  ::)

Jos kaikkien pitää hyväksyä teidän (meidän) AL-tykkäily, niin miksi meillä on oikeus sitte naureskella muille?

Ei minusta ole yhtään noloa. Huolestuttavaa.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.