jonna- tyytyväinen :P

Aloittaja Wuokko, maaliskuu 09, 2003, 10:10:13

« edellinen - seuraava »

*tuuli*

musta on tyhmää et nykyään musiikissa musiikin lisäksi pitää esim. naispuolisen esittäjän olla myös kaunis ja silleen... eikö se riitä et osaa esiintyä ja on hyvä ääni... joidenki suhteen ei... mur!  >:(

virtahepo

Jonna on hyi.. Mitä luultavimmatusti vain yhdenhitin ihme jota kukaan ei ees muista vuoden tai parin päästä. Jonna ei ees tee omia biisejä vaan just Elastinen ja muut tekee ne sille,se on vähä ku lausuis jonku toisen runon--ei se voi kuulostaa hyvältä! Ja lisäks Jonna myy vaan ulkonäöllä,paljaalla pinnalla ja se on jotenkin säälittävää. Rahaa on tultava joka tuutista. Ja just sen musavideot on suoraan jenkeistä plagioituja..eli ihan kamalaa..

laura

musavideo on iha kauhee ja on se lauluki kyl aika....tulee päänsärkyy ku se tulee radiost...
kaikki on mahdollista**

jouhu

Ei sitä voi yksinkertasesti kestää!!

Wirtabiuha

En mä siitäkään diggaa...
  Ja sen hiukset on jotain tosi karmeeta! Se näyttää oikeesti sille että se on jääny ruohonleikkurin alle!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Sinä sen sanoit, ruohonleikkurin tosiaankin! Sen "laulu"ääni on aivan kamala!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*tuuli

musta ne hiukset on kyllä hienot!  ;D ainoo hieno asia mitä siitä mimmistä löytyy.  ;) taidampa antaa ruoholeikkurin jyrätä itseni.  8)

Ronjaronjanen

Meidän mussanmaikka sanoi että Jonna on törkein "tähti" minkä se on tavannut. Siltä se kyllä vaikuttaakin.

Mikäköhän muuten on sen Jonnan fanien ikähaarukka. Ei siitä luullakseni ne gimmelin ala-asteikäiset fanit diggaile..

KatjaR

mie kyllä dig. tai siis en levyä aio ostaa mutta tykkään sen äänestä.

*tuuli

onhan sillä hyvä ääni!  :D musa on vaan vähä vajaa... se ääni lähtis valloilleen paremmin jossain toisen tyyppisessä musassa....... ;)

Wirtabiuha

Lerppa muuten väitti että mä olen ruohon leikkurin alle jääneen näkönen... Pyh! noei... Tai sit se sano että mu hiukset näyttää sille että joku kuus vuotias tyttö on halunnut leikkiä kampaajaa... Nojoo, enhän mä ite kauheesti päätä mitä mun hiuksille tehään... Mä oon siis tosi paljon hiusmallina *myöntää häpeillen*   :-[ :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Hiusmallina? Minkäslaista puuhaa se on?

Lerppa

enhän mä nyt mitään sellasta koskaan ole sanonut ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Oon kerran ollu hiusmallina (pakotettuna  >:() ja se oli kamalaa. Ne vaan leikkeli ja värjäs mielensä mukaan. Lopputulos oli järkyttävä!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

No, wirtabiuha? Minkälaisen muodon sun tukka on sanut...? Siis minkälainen se on tarkalleen? Onko toiselt puolelta kalju ja toiselta puolelta pitkä ja epämääräsen takkuinen?  (;D)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.