jonna- tyytyväinen :P

Aloittaja Wuokko, maaliskuu 09, 2003, 10:10:13

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Mullahan on siis punanen fleda... Oon menossa huomenna taas niin kerron sitte  ;D Se nyt on sellasta että menen paikalle sitten tulee setä/täti, antaa eri näkösiä lehtiä käteen ja käskee kattoa millaset hiukset haluaa, jos ei löydy niin ehdotan ite tai sitten se heebu ehdottaa ja sitten päätetään mitä ne tekee... Sitten ne tekee sen ja ottaa kuvia ja sitten mä saan jotain hiusten hoitotuotteita ja parasta tossa hoidossa on se että se on ilmasta ja siitä saa (ainakin mä oon joka kerta saanut) sellaset hiukset ku haluu...
  Kuullostaa kauheelle... HYYI, mä mikään malli halua olla... No, onhan se hitusen eri asia kun olla ihan oikee... Millasia hiuksia te omistatte?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Heeh, vastaan nyt Wirtikselle ikäänkuin se ei tietäisi ;D että mulla on tällä hetkellä pää täynnä lettejä, näplättiin niitä toi yks yö tossa :) Nää on ihan kivat, mine tykkää :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Tällä hetkellä omaan kikkuraisen sotkuisen ja punakan pehkon.
Tahtoisin kyllä rastat muttamutta..

*tuuli

kirkkaan punasen semmoset pitkät rastat ois aika kovat. mä haluisin... ;D mut mulla on vaan tämmönen tumman ruskea luonnon värjäämä - eli ei värjätty - tukka... aika kuivettuneet latvat kun yritän kasvattaa, en oo käyny vuoteen (?) kampaajalla... ;) nyt ne ylttää jo yläselkään!  :D

Wirtabiuha

Jees jees... Mulla on siis taas sellanen mielenkiintosen punanen pöhöpehko... Lerppa tykkää kun se saa riehu mun hiusten ja lakan kanssa...  Eilenkin se yrittitehä niihin jotain ihme viritelmää... Lähinnä kaiketi kokopää irokeesi  ;) Kyllä siitä vielä kampaaja tulee!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

Mä tuun sit Lerpan kampaamoon "yli ajeluttamaan itseni ruohonleikkurilla"  ;D

salza01

ai nytkö me puhutaan jo hiuksista. ;) mulla on tälläset ruskeet hiukset joissa on raitoja ja nämä on kohta lantiolle asti.. ;D että ihan kiva. rastat ois aika kivat,mutta oon kasvattanu niin kauan etten raaski laittaa.

ja tosta jonnan letistä ku se oli kuutamolla ohjelmassa viikko sitten (?) niin mä katoin että olipa kyllä ruma letti!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

salza---> mitä pidemmät rastat, sen parempi.

jouhu

Sulla on varmasti hieno rasta tukka salza01!  :)
Mulla on olkapäille ulottuva tumman ruskee tukka.... Jota ei ole hoidettu. Ainakaan, niin hyvin, kuin voisi. Harjaan vaan pikkasen suihkussa käydessäni. Muuten on ihan koskematon.

Mäkään en todellakaan tykkää siitä jonnan tukasta! HYI!!

puska

siinä tyytyväinen videollahan se vaan esittelee itseään ja omaa rintavarustustaan. miten ihmeessä se liittyy biisiin  >:(?! noh, ehkä se on tyytyväinen omiin tisseihinsä :P. ja biisin ideahan on jo vaaanha!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin...Aika säälittävää musta, kun ei voi myydä musiikkiaan muulla tavalla, kuin omalla kropallaan...
Se on, niin väärin!

Wirtabiuha

No sillähän tuo Christina aguilera ja britney Spears ja Kyllikki täti (kylie minogue)aika pitkälle kropallaan musiikkia myy, tai ainakin videoita ja näin... Ja löytyyhän noita tosiaan suomestakin! Eihän sitä musaa edes voi ottaa vakavasti niin pakko kai sitä on sitten jotain muutakin yrittää... :-X Nyt mä oon hilja! Tuli jotain erittäin ilkeää ja negatiivista mieleen...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

niin kyllä mulla vois olla varmaan ihan siistit rastat, mutta en sitte tiiä raaskinko laittaa ku oon näitä kasvattanu niin kauan. pittää vielä katella..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

salza ~~> mä ymmärrän sua siin mieles, et ei oo kiva jos jossain vaiheessa katuukin sitä, että laitatti rastat tai jos jokin muu menee pieleen...ku kummiskin oot kasvattunut niin kauan  hiuksias...tollaisia juttui kandee harkita tarkkaan.  :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.