apiksesta toisiin bändeihin..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:01:13

« edellinen - seuraava »

virtahepo

Minäkun pidän kaikenmoisesta musiikista..Oikeastaan kaikesta paitsi radiorenkutuksista..Mutta tykkään kuunnella just jotain nirvanaa, himiä ja kaikkee lepposaa kuten Bobia ja sit rappia. :) Nyt sit iha offtopicina tiesittekö te et kokoajan kulkeutuu radioaaltoja avaruuteen..Niiku ihan KOKO AJAN..Kelatkaa nyt,vähän me maan asukkaat häiritään muita elollisia olentoja tuolla jossain ku kuunnellaan vaa kaiken maailman bullshittiä.Joten mä en yhtään ihmettele jos vihamielisiä muukalaisia ilmestyy tänne ja tappaa meijät. Joten eiköhän aleta muuttamaan maailman tulevaisuutta ja aletaan levittämään apulantaa niin että vaan sitä kuuluu ulkoavaruuteen..Mä luulen että voitais pelastaa maailma.. ;D

punainen

Maailmassa on niin paljo musaa ja se riippuu pitkälti mielialasta,mut tällä hetkellä toistaisekai voittamattoman apulannan lisäksi

Nightwish,The Smashing Pumpkins,CMX,Nirvana,Him,Hole,Negative,Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus,Rammstein,Korn,Muse,ZenCafe,Tehosekoitin,Inis,YUP,Maj Karman Kauniit Kuvat,BritneySpears,Björk, Ronnie Starr, Sex Pistols, Metallica,The 69eyes etc.

*tuuli

mee kans lainasin kamulta ton Nightwishin Century Childin (kirjotinko oikein....! :o) ja nyt kuuntelen aika paljon sitä, hienoo musaa sitten itse lannan lisäks!  ;)

emmi

apulannan lisäks toinen hyvä bändi on zen cafe josta olen alkanut tykkäillä aika kunnollakin ihan tässä lähiaikoina.
mutta sitä pelkoo ei oo että se menis al:n yläpuolelle. nej nej!! :) niin ja onhan niitä muitakin hyviä bändejä mut en jaksa alkaa niit ny luetteleen...
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

zen café on hyvä muttei niin hyvä kuin lanta.  ;D ;

Lerppa

Muhun ei oikein iske Zen Cafe, mutta se on kunnioitettava juttu että niillä on täysin oma tyylinsä, ei mitään matkintaa! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Tori Amos on tosi hyvä naislaulaja. Kaikilla on siitä tosi kieroutunut kuva että se on joku oopperalaulaja tai vastaava, mutta se tekee oikeasti ihan hitsin hyvää musiikkia. Ja se uskaltaa kokeilla kaikkea. Yhelläkin levyllä on heviä cembalolla  ;D

Wirtabiuha

Niin, zen cafe... Se niitten piha ilman sadettajaa biisin videon on ihan totaalisen kamala! öök....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

drown

AL:n lisäksi tykkään nyt ainakin Tehoista, CMX:stä, YUP:sta, Zen Cafésta, Ismo Alanko Säätiöstä, Don Huonoista, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukauksesta, eli aika suomalaisvoittoista on. Ulkomaalaisista menee sitten Weezer, Nirvana ja Muse.

jouhu

LainaaNiin, zen cafe... Se niitten piha ilman sadettajaa biisin videon on ihan totaalisen kamala! öök....

Niin en mäkään siitä videosta tykkää erityisemmin.... :(
Se on jotenkin, niin ankee, tai en mä tiedä mikä siinä on, muta jokin siinä on, niin yäkkistä...

rautalintu

Toisaalta video sopii aika hyvin biisiin, kun onhan se biisikin aika ankee.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Ennen mulla ei ollut mitään ongelmaa kuunnella sitä biisiä, pystyi ihan hyvin, mutta sit kun näin sen videon niin nyt tekee pahaa kuulla koko biisiä kun tulee se erittäin synk video mieleen...  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi*

mäkään en kauheesti siitä piha ilman sadettajaa viedosta pidä.
mun mielestä se ei jotenkin sovi siihen biisiin tai jtn.
en vaan tykkää!

salza*

apulannan lisäks tykkään:
emmi
ismo alanko
YUP

linkin park
spice girls ;D oikeesti.huippu!
zen cafe on kans nykyää aika rok,mun mielestä.
juu ja tehistä kuuntelen ku sille päälle satun.. ;)

Maikki.

Ainakin Tehis, Linkin Park.. ja jtn.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.