Hmm... poikabändit

Aloittaja [tuuli], syyskuu 17, 2004, 09:49:11

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

no onhan tää. parasta aikaa riidellään siitä mikä on paras; tiktak, apulanta, negative vai uniklubi. ;)
allekirjoittanut

amniinba.

Lainaaanteeks, väityn aiheesta.. onko ihmisessä vikaa, jos sen on vaikea puhua paskaa muusta, kun musiikista? minua pelottaa, en halua kääntyä pelkäksi kitara geegsisksi, mutta se alkaa vaikuttaa siltä...

voi meijän pientä muovipäätä..  ;) kyllä sä ainakin tähän asti olet muustakin puhunu. että elä selitä.  ;D se on ihan hyvä että EDES JOKU tajuaa muutakin kitaroista (niin siinä meijän porukassa), kun että ne maksaa paljon ja niistä lähtee kiva ääni... huono esimerkki taas vaihteeksi.
 enkä todellakaan jaksa kommentoida tähän aiheeseen muuta. tai mitään oikeastaan. toista kertaa. joo. olen hiljaa.  :-X

piupau_muovia

[salzaa]

olinpa aika yllättyny ku melko moni sano et uniklubi ois poikabändi!! kyllä se on minun mielestä aika kaukana siitä.

ja tosta tiktakista, että ite kuuntelin sitä joskus kuudennella luokalla, mut tässä yks päivä huomasin et ohan niillä ihan hyviä kipaleita.

ja irinassa ei oo mun mielestä mitään vikaa. kiva ja persoonallinen ääni. vähän ku maija vilkkumaalla.

emmi

mmm no ei uniklubi kyllä minunkaa mielestä mikään poikabändi oo. mun mielestä poikabändit on sellasii tyyliin backstreet boys ja mitä näitä tällasii nyt on.
älä tunnusta jos sattuu

[salzaa]

^^no aivan! bäkkärit ja vastaavat on minunki mielestä poikabändejä. ja suomalaisista XL5 :D:D

mustapiste

en oo lukenu edellisiä kommentteja mutta omasta mielestä poikabändeihin luketuu kaikki poppibändit joissa pojat lauleskelevat niinkun mitkäki kiekukaulat. :>>> joo, hieno vertaus.
mutta niin, tosissan bäkkärit ja westlife ja mitä niitä nyt on...
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

emmi

Lainaa^^no aivan! bäkkärit ja vastaavat on minunki mielestä poikabändejä. ja suomalaisista XL5 :D:D

ja index on kans yks. :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

Hoho. Tänään repesin totaalisesti, kun kuulin televisiomainoksessa Indexin levyn nimen. JEE JEE JEE :D:D:D:D:D:D:D

Anteeksi:/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

eiks se oo joku niitten biisi?
jee jee jee siis.. tai se ainaki lauletaa jossaki niitten laulussa... ihan sama.. :D
allekirjoittanut

Maikki.

siis mie en älyä yhtään mitä järkeä niissä kappaleissa on?! 'jeejeejee' ..voiei!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Meinannu varmaan tota sellaseks biletys vinkusysteemiks, jossa ei ole minkäänlaista sanomaa tai merkitystä. Halutaan saada vaan tyttöjen perseet heilumaan...

[tuuli]

allekirjoittanut

mustapiste

voi se on kamala kipale, mielestäni. ei niin minkäänlaista järkeä... :////
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

eipä oikein missään indexin biisiissä tunnu olevan mitään järkeä... voihan, pitäis varmaan itse opetella tekemään helvetin hyvää musiikkia ja sitte auttaa hiukan tuommosia raukka bändejä, jotka riutuu risto asikaisen lauluissa.. ;)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.