Arvostatteko paljonkin...?

Aloittaja Lerppa, elokuu 13, 2003, 09:32:01

« edellinen - seuraava »

salza*

piiskaahan kuuluu vaan asiaan. :)

Ronjaronjanen

LainaaAnkassa ainakin Valo kommentoi ekan biisin jälkeen jotenkin tällein: "Ruissalos saatiin kyllä vähän enemmmän respectii yleisöltä!"  Enempää en keikasta tiedä kun tämä tyttö lähti aika äkkii ton jälkeen lätkiin ja oottaan Apulannan settii.

Aijaa, mun mielestä se oli tavallaan vaan jonkinlaista kannustusta yleisölle että koittakaas nyt pistää vähän paremmaksi..tiedä sitten ???. Muutenkin mulle on jäänyt himpulan keikoista hyvä fiilis ja pidän tavasta jolla Ville ottaa kontaktia yleisöön. Ihmisiä on kuitenkin erilaisia, toiset jaksaa faneja paremmin kuin toiset ja kyllähän suurin arvostukseni kuitenkin apulannalle menee  :) Ja noiden edeltävien kommenttienkin määrästä jo huomaa kuinka paljon niistä hyviä puolia löytyy. Mulle itselle kuitenkin riittää että on muutaman sanan kaikkien kanssa vaihtanut, en edes ymmärrä miksi jonkun idolin perässä pitäisi sillä tavalla juoksennella. En mä apulannan poikiakaan tai oikeammin ehkä miehiä haluisi tämän paremmin tunteakaan  ::)

Lerppa

Mä ainakin haluisin tuntea Tuukan paremmin :) Kun itteäkin kiinnostaa sairaasti nuo musavideo hommat, olis kiva päästä kuulemaan ammattilaisen näkökulmia, pidempäänkin kun se pari minuuttia mitä yleensä kerkiää :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

niinhän me kaikki sannaseni niinhän me kaikki! Pitäskös mun muutta vantaalle? ihan vaan partioimaan tuukkaa? no ehkä mä annan sen elää rauhassa!
Muuten nähtiin lerpan kanssa pikku G, se arkastaa meitä; tuijotti erittäin pahasti ku me naurettiin sille jotakuinkin näin:
- katokato, ihan pikku G:n näkönen jätkä - Lerppa
 - hähää, vähän noloo! - Wirtabiuha
 - oho, se on se - erittäin räkästä naurua molemmilta  ;D
Erittäin vihaista mulkoilua tämän "staran" *nauraa kipeenä*
 suunnalta...

älkääs nyt, mä oon oikeesti ihan kiva =)

- poikkesinko pahasti aiheesta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

piupau_muovia

hahaaa...hyvin tehty ei sitä voi edes pitää muuna kun vitsinä...mutta siinä se kyllä on aika hyvä...hhhahahahAA..*nauraa katketakseen ja meinaa tukehtua kuolaan*

Lerppa

Ethän sä nyt paljoa poikennut, otsikkohan sanoo että "Arvostatteko paljonkin..?" :)

Oli kyl aika hubaa :D Sen ilme oli niin paha ;D ;D ;D Ensin se kävelee vastaan ku joku maanomistaja ja luulee ilmeisesti meitäkin faneiksi :D ;D sitte ilme muuttuu aika äkkiä kun se tulee kuuluvuus etäisyydelle :D ;D

Lerppa

Mitä se nyt taas keksen kirjotuksen viestin lähetti..?

Nii että kannattaa partioda Hesassa, siellä näkee aina jonkun hassun julkkiksen :) Tosiaan hassun ;) tossa joskus (Wirtis, millon se oli?) törmättiin myös itse Kauko-Setään joka oli tikapuu kaupoilla :)

jouhu

Mäkin haluun nähä Kauko-sedän!!! *huutaa surullisesti* Mun varmaan pitäis varmaan muuttaa Helsingin seudulle...Sielähän ne kaikki julkkikset ovat..
Mutta pikku geetä en kylä haluu nähä!!! *sanoo järkyttyneenä* Toi oli muuten tosi hyvä juttu toi pikku gee...Mäkin olisin nauranu varmaan itteni hengiltä tai vastaavaa...

punainen

Myös Turussa ja tampereella näkee paljon julkkuja! Ainakin mä oon nähny.Onneks Suomi on pieni maa.

Mut mä haluisin kyllä tuntea apikset paremmin! Toisaalta saattais kyllä murtua käsitys että ehkei ne sitte ihan niin pyhimyksiä ookka....

jouhu

Niin...Jos rupee tuntee liikaa esim. nyt apiksen tyypit, nii menee jotenkin se hohto siitä jutusta.

emmi

oishan se toisaalta kiva tuntee al:n pojat(tai oikeestaan miehet) paremmin, mutta niinkuin jouhu sanoi, saattaa siitä sillon mennä se hohto kokonaan...
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Joo ei olis enää "maaginen Pyhä Apulanta" jos miehistä tulis kavereita. Mut kyl olis se hienoo jos oikeesti pääsis tutustuu! Vois kutsuu vaik ne vaikka omiin synttäribileisiin ja ne tulis! Aijai..

emmi

oi! olisko vähän siistii jos vois kutsuu apulannan omiin synttäribileisiin! :)
mutta toisaalta ei, koska jos ne olis sun kavereita ni ei se olis sit yhtään kivaa keikan jälkeenkään innokkaana odotella poikia että sais nimmarin tai sais vaihtaa pari sanaa...
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

ois kiva niinku joskus tavata tai vaikka haastatella yms, mut ei virallisesti tuntee... mut seki saattas olla jo liikaa... ei ehkä se haastattelu nyt niin........ musta ois kyllä näin itseäni ajattella eka kaikkein parasta nähdä bändi edes livenä.  ;)

punainen

Nii muute... sithän vois kyllä Apulanta kadota mun elämästä sillai jos niist tulis ystävii... On se vaan niin hemmetin kivaa kun kun ei pysty ees syömään koko päivänä mitään kun tietää et menee tänä iltana keikalle. ja se ihana vatsan vääntö kun oottaa lavan edessä et Apis nousis jo lauteille... Ja keikan jälkeen toivoo et jos joku pjista tulis tänne ja saisit fanina pyytää nimmarii ja kuvaa ja sanoo jotain kivaa niille.Mä muistan vieläkin kun ekan kerran Lannan näin livenä.Olin odottanu sitä niin kauan ja ne oli just sitä kun olin kuvitellut ja keikka oli täydellistä ekstaasia 8)Ja en oottanu keikan jälkeen et näkisin ees ketään niistä enää,mut eikö Tuukka heti tuu tarvehtiin meitä!

Niin on se kyllä ihanaa pitää tällanen suhde bändiin!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.