Wirtasen kämppä

Aloittaja taika, joulukuu 14, 2003, 11:30:29

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Niin kun toi tilajuttu alkaa vasta tammikuussa
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Muaki´n kiinnostaa muitten kodit. Aina, kun oon tulossa esim. kamelin luota kotiin ja sillon on pimeetä, niin on kiva vilkuila ohi mennen ikkunasta, että millanen koti niillä on.
Sitten aaattelen, että ompa ihanan näköstä mäkin halun tollasen kodin.

KristalliEnkeli

Täällä liikkuessa must tuntuu, että mun reaktio on liiankin usein "apuah, miks noil on paljon tavaraa. Epäsiistin näköistä" tai "onpas kauhea taulu...ei sovi yhtään sisustukseen"  ;D ei, mut siis oikeesti, välil ku "vilkuilee" ohimennessä jonkun asuntoon niin ne on joskus aivan hirveitä sisustukseltaan...noi opiskelijakämpät on pahimpia *heh* miksiköhän(?)

mutta kyllä aina silloin tällöin tulee semmoinen "VAU!" -olo kun näkee jonkun tosi hienon mestan...silloin tekis mieli mennä onnittelemaan omistajaa/suunnittelijaa *hih*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Mäkin vilkuilen aina toisinaan himoihin sisään, kun täällä missä mä asun, ihmisillä on keittiö tien vieressä ja iso ikkuna keittiössä niin mä aina sivusilmällä kuikuilen sisään ;D - se on kyllä masentavaa kun mun joittenkin kamujen himoissa on keittiösä vain mustaa ja valkosta ja makuuhuone sininen ja tätä rataa, just jostain Tilasta otettuja himoja... Ja huone on maksanut pyöreästi 2-miljoona euroa...  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

me aina kun jonotetaan ruokalaan ( ULKONA!!!! ) niin tutkitaan vieressä olevien kerrostalojen ikkunoita ja yritetään päätellä verhoista yms, että minkä ikänen henkilö siinä asustaa... ;D

Lerppa

Mulla ei hirveesti ole mahiksia täällä päästä näkemään kun tää on kerrostaloaluetta ja ekat kerrokset on niin korkialla...  :-/  ;D
Mutta Wirtiksellä päin on aivan loistavat näkymät ;D (ikävä kyllä myös hänen huoneeseensa näkee suoraan yheltä kalliolta)...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

hmm..tuli tässä mieleen, että jos katsot huoneesi ikkunasta ulos mitä näet juuri sillä hetkelle? (keitä siellä on? mitä ne tekee? millainen ilma on?....)

mä en nää kuin pihlajan joka heiluu tuulen tahdissa ja lasten liukumäen, jossa ei kyl enää näin myöhään leiki ketään, kumma juttu ::) ...ja hei nyt siit käveli joku ukko ohi koiransa kanssa....
(okei ehkä mä meen nukkumaan pikkuhiljaa ;D )
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

mun ikkunasta näkee vaan metsäämetsäämetsäää....
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Näen parkkipaikan, jossa vain muutama auto. Myöskin pitkän autojonon tuossa vieressä olevaan kauppakeskukseen (mitä järkeä lahteä ryysimään kauppaan tällasena päivänä, parkkipaikkaakin saa jonottaa ties kuinka kauan?) Lisäksi näen naapuritalon joka kerroksen keittiöön, jollei niissä ole verhoja. Mukavaa, kun toinen talo ihan tuossa vastapäätä :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hande^

ekaks tos on tommonen naapuritalo joka on keltanen... ulkon on myös hirveesti lunta... naapuritalon heti takana on autotie ja autotien toisella puolella alkaa kallio ja metsä... on iha saatanasti lunta... ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

Näen kallion, hiekkalaatikon - jos ei ole lunta- ja talon sadan metrin päässä. sekä mehtää. - se on kyllä ärsyttävää kun tolta kalliolta on parempi näköyhteys mun huoneeseen, kun mun huoneesta sinne... Ja sitten pitäisi olla lähes koko ajan verhot kiinni jos ei halua tulla nähdyksi ;D sieltä kalliolta pystyy suunnilleen äkemään semmosen pikkukuvan Wirtasesta, missä sillä on söpö hame ja muutenkin faarao meiningit päällä ;D  :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

;D ;D :D
Mä näen partiotalon, jossa on joskus epämääräsiä tyyppejä. Yhestikki näin siellä tanssivia ukkoja.

puska

näen meidän autotallin, metsää, tien ja pihan pensaineen, naapuritalon... ja peltoa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

taika

Mä näen paljon kerrostaloja ja lunta. Pari autoo ja pari ihmistä tossa istuskelee.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

emmi

mä en nää oikeestaan mitn koska mulla on verhot koko ajan kiinni, mutta jos ne olis auki ni mä näkisin naapuritalon olohuoneeseen :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.