Aivan kuin kaikki muutkin

Aloittaja night-girl, helmikuu 26, 2002, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Mummona on varmaan mukavempaa kun aikusena.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minusta tulee semmoinen kiltti mummo. Semmoinen, joka hemmottelee lapsenlapset ihan pilalle. Paistaa pullia ja pipareita.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Minäkin haluaisin olla sellainen. Tai no en ihan pilalle asti hemmotella, mutta jotenkin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Kyllä mummot saa piloille lelliä  :) Se on mummojen työ.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä oon mummona kans hemmottelija mummo! :D ainakin annan rahaa lapsenlapsille.ei sitä rahaa nimittäin enää mummona niin paljon tarvitse.mun omat mummot on ihan perseestä eikä ne oo ees ikinä antanu rahaa tai mitään!!mä en haluu olla sellanen.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Minun mummoni antavat välillä rahaa ja jotakin muutakin, mutta eivät aina. Ei heillä olekaan aina niin kamalasti rahaa, enkä heitä usein näekään.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

minun mummoni on kiva. semmonen kotirouva. en kyllä halua olla samanlainen. leipominen ei oikein luonnistu. :P
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä aina kummasti onnistun polttamaan käteni siinä ja joskus häviää taikinaakin, jos se on hyvää. Kerran onnistuin sekoittamaan suolan ja sokerin ja se oli pahaa.

mä en ees oo oikee innostunu tost ruuanlaitosta..joskus se on ihan kivaa mut yleensä ei jaksa alottaa!
mun muumo on ollu leipomossa töissä ja se leipoo tooosi hyvin!

KatjaRock

Minä en oikein osaa tehä ruokaa.
Time goes on, I wont.

asiasta taas toiseen...serkkuni kertoi tässä pari päivää sitten että hän oli ollut seiskaluokalla apiksen keikalla simpeleellä.yleisöä oli ollut n.5 henkilöä mutta tunnelma loistava.:) nyt serkkuni on 20v.eli aika kauanhan siitä sitten oli.. :)

Hiltsu

Tosiaan aika kauan aikaa. Nyt sinne ilmaantuisi enemmänkin porukkaa.

kreisi_greippi

apis on ollut tääläkin joskus ihan alkuaikoinaan sellasessa yöjutussa, joka oli viime talvenakin. disco ja pari bändiä esiintyi.
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Kun Apulanta kävi täällä suunnalla meinas ne saaha lapin miehiltä turpaan. Rokatessa roiskuu-kirjassa kerrotaan siitä. Heeh. Legendaarista, sanoisinko.  :D
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.