Apulanta 'Singlet 1998-2003'

Aloittaja GeGe, heinäkuu 25, 2003, 01:42:01

« edellinen - seuraava »

vik

ainoa ärsyttävä juttu noissa levarin levyissä vain on se etteivät ikinä ole missään alennuksissa.  :P

mutta joo. tässä just pähkäilen miten pääsisin tavastialle tai porin keikalle. lahti sulkeutui pois kuolleiden intiaanien takia enkä turusta pääse yöllä mitenkään kotiin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

hensi_apis_fani

kjylläkjyllä....mäki haluisin tulla nosturiin kattoo apista mut en oo varma pääsenkö...kyllämäkeinotkeksin!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Wirtabiuha

Meilläki on Lerpan kaa himmeet sota suunnitelmat miten pääsen sinne ku toi mummo vähän nipottaa... Sit sen huuli läväri jutun jälkeen se on kytänny viel lisää jos mahollista... Onks muuten täällä muita joita riistettään nälkäpäivä keräykseen? No hyvän asian puolesta mut joo, pakkaseen (mikä pakkanen) kolmeks tunniks...  >:(
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Ai, niin ku keräämään rahaa siihen nälkäpäivä juttuun? En oo lähössä seisoskelee pakkaseen.... Uuuu...kolme tuntii...
Kerroin vähän aikaa sitten äidille mun ja kaverin suunnitelmista lähtee Kuopion keikalle, mutta rupes huutamaan, että et kyllä lähe minnekkään...siellä on vaikka mitä porukkaa...yms. mitä vanhemmat yleensäkkin väittää vastaan...Mutta kyllä mä vielä keksin keinon jolla pääsisin sille keikalle. Miks vanhemmat ei vain voi käsittää, että sinne keikalle on päästävä, eikä sille mitään mahda. Ei niitä voi käsittää!

Lerppa

Hei Wirtis, oliko se keräys klo 15 asti? Ku mun pitäs keretä kitaroimaan Eerolle kaheks... Pitää näköjään vähän lintsata sieltä...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

Mulla on aika huonot mahikset päästä Kuopioon täältä... :) Ai mut joo... sehän on joskus joulukuussa, jos me mennään mökille Lieksaan sillon! :) Pakkahuone kiinnostais kans, ei alle 15v. loistavaa! :P Mut mistäs Wirtikselle paprut? :P pikkunappulapunkkinappi! :P

rautalintu

Hei Lerppa ja Wirtabiuha! Minäkin asun Espoossa. Missäpäin Espoota työ asustelette? (Nyt ei kyllä liity aiheeseen...)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

vik

LainaaPakkahuone kiinnostais kans, ei alle 15v. loistavaa! :P Mut mistäs Wirtikselle paprut? :P pikkunappulapunkkinappi! :P

no ei tota ikärajajuttua kontrolloida mitenkään.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Ronjaronjanen

Niin no, ehkä toi k15 nyt vähän auttaa, ei ainakaan ensikertalaiset pikkuset varmaan viittii tulla kattomaan että josko nyt pääsisi sisään..houp  :P
Mä olen menossa kanssa ainakin nosturiin ja ehkä pakkahuoneelle. Ei täältä kuitenkaan mihinkään muuallekaan pääse  :( Mutta ehkä sekin nyt vähän lievittää keikka-addiktiotani niin ja Pitäiskin varmaan alkaa niitä lippuja tässä vähitellen hommaileen, jos menis hesassa käymään muutenkin... :D

juGe

Lainaaainoa ärsyttävä juttu noissa levarin levyissä vain on se etteivät ikinä ole missään alennuksissa.  :P

mutta joo. tässä just pähkäilen miten pääsisin tavastialle tai porin keikalle. lahti sulkeutui pois kuolleiden intiaanien takia enkä turusta pääse yöllä mitenkään kotiin.

Kyllä ainakin Stockan Hulluilta Päiviltä on parikin kertaa saanut Apulannan levyjä alle 10euron.. Ja kohtahan ne on taas kaiketi tulossa, joten kannattaa sieltä sitten metsästellä jos näin taas olisi. Se on sitten toinen juttu jos ei ole Stockaa kaupungissa :/

Wirtabiuha

No joo... mut mä pääsen aina sannan siivellä.. tai siis jos Lerpalla on paprut ni mä pääsen sit siinä sivussa  :D
Minä asun mankkaalla ja Lerppa leppävaarassa (nyt se hirttää mut... *
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Wirtabiuha

Mitä perkelettä... noin vaan lähetti sen ilman mun lupaa!
No jatketaan... siis... *juoksee pakoon*...
oli muuten hauskaa "kerätä" rahaa, 1. me ei tiietty mihin me kerätään ja site toi lerppa alko selittää afganistanin katulapsista ja ihmiset varmaan usko joo... Ja sitten pogoiltiin musa maailmassa (kaikille -ei-hesassa-asuville- se on loistava musa kauppa kekkosen kadulla, tai siinä vieressä... ;)) katteltiin siellä mulle bassoa, pimeet hinnat... *piip* ei varaa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Joo, ne ilmeet on kyl parhaita jos tyypit ei haluu antaa rahaa ;D Sellasia väistävän sääliviä ja niitä onkin sitten kiva ahdistella :P Niin tosiaan, taidettiimpa taas poiketa hieman aiheesta :D

Siispä takaisin aiheeseen, paljos noi tuplalevyt yleensä maksaa? Jotain 20e pintaa..?

vik

Lainaa

Kyllä ainakin Stockan Hulluilta Päiviltä on parikin kertaa saanut Apulannan levyjä alle 10euron.. Ja kohtahan ne on taas kaiketi tulossa, joten kannattaa sieltä sitten metsästellä jos näin taas olisi. Se on sitten toinen juttu jos ei ole Stockaa kaupungissa :/

itse asiassa nykyisin on Stockmann kaupungissa. tai paremminkin minä kaupungissa josta tommonen löytyy. saapa nähdä uskaltaudunko hulluille päiville, eikä mulla nyt mitään henkilökohtaista tarvetta ole löytää al-levyjä, lähinnä yleisesti tarkoitin sitä että on mielestäni ärsyttävää kuinka useimpien levykauppiaiden mielestä levyn hintaa ei tarvitsee missään vaiheessa tiputtaa siihen kahteentoista euroon jos se alunperinkin on maksanut vain viisitoista eikä kaksikymmentä.
no joo.  ::)

jouhu

Tohon lerpan uteluihin...Mä luulen, että se levy on jotain 20 tai ehkä vähän alle. Ainakin luulisin...., ainakin nytten uutena...  

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.