raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

siis ihan kaikki...jopa blind_eye

Almaw

uuh. vähä kaikki vihaa niitä pellejä. ;D meitä on monta :)

jouhu

Tosi monta!
Mä olen mukana myös!!! :)

rautalintu

No nyt kun nuo yleisesti raivostuttavat biisit on laitettu, niin mikä on Apulannan raivostuttavin biisi? Sellanen, jota ei voi sietää, jos niitä edes löytyy :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hande^

mulla kyllä kolahtaa kaikki apulannan biisit... mitään en vihaa...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

mä en vihaa enää mitään, mutta ennen vihasin huomenna- biisiä, mut sitten aloin yhtäkkiä pitämään siitä  :) nyt ihmettelen että miksi oikein vihasinkaan sitä...
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

En mä voi sanoo, että vihaan mitään, mutta sellanen josta en tykkää, niin paljon... Onkohan sellasta? Kymmenen ylöspäin on sellanen, joka ei ainakaan vielä ole kolahtanut täysiään.

....Mari....

mä inhoon sitä idolssien kappaletta tuulet puhaltaa.. se soi radiossa vissiin kerran tunnissa!!  :-X

blind_eye

älä?? musta se on hyvä :) mut makunsa kullakin...  :)

puska

vinkkinä: vaihtakaa kanavaa ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

.... mitä kanavaa??  ::) oon ihan pihalla...  :)

rautalintu

Radiokanavaa. Must se tuulet puhaltaa on kans hyvä biisi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Kyllähän sitä kuuntelee...., mutta se on ihnottavaa jos se rupee soimaan päässä, kun menee nukkuu. (puhuu kokemuksesta)
Viiime yönä soi joku sen Antin hoileskelu päässä, mutta onneks ei kiusannu mua pitkään.  :)

salza01

no en mäkää kyl tykkää ollenkaa siitä tuulet puhaltaa kipaleesta. ei vaa sytytä semmonen.

ja apulannalta joku piisi joka ei oikee kolaha.. *miettiimiettiimiettii* ööö.. jaa-a.. kaisse on se käärmeet. ei oo nii r0k ku vois olla.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

juhke

mä en tykkää siitä freemanin kaksi lensi yli käenpesän- biisistä. se on ihan kauhee  :(
tie pelastaa jos uskaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.