absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

punainen

En mä yritä olla mitään muuta kuin itteni! En mä sanonu et olisin kova kapinallinen kun en juo. Mut oon vaan alkanu tuntea et oon vähän poikkeus ikäisteni joukossa kun mul ei oo mitään kokemuksia alkoholista. Ja oon vaan ylpee ittestäni kunoon pitäny pääni ja tehny niin kuin musta hyvältä tuntuu enkä menny massan mukana tässä suhteessa. En mä väitä et olisin muita jotenki parempi, juominen onjokaisen oma asia,mut valitettavasti kännisten toilailuista joutuu kärsimään joku muu.

KatjaRock

mulle ei nyt aukea pari asiaa tässä keskustelussa ollenkaan.
miten alaikänen voi sanoa olevansa absolutisti?
miksi ihmisellä, joka nauttii alkoholia, ei voi olla periaatteita?
eikö voi olla kapinallinen jos juo joskus?

ei sitä etonolia ihan sillai suoraan vedetä. ei alkoholin juominen kypsällä iällä ole mitään rikollista tai edes paheksuttavaa. kyllä se kaikille varmaan ajan koittaessa avautuu.

""Niinkuin jo sanoinkin, sinä voit pitää kännäämisesi ihan omana tietonasi. Minua eikä ketään muutakaan varmasti kiinnosta yhtään. Asiat muuttuvatkin vasta sitten kun mukaan alkaa tulla muita ihmisiä. Pienestä kokeilusta tulee pian elämäntapa, kuten on käynyt monille läheisilleni. Ai että mitä vikaa päihteissä on!? Tuommoset saatanan pummit pilaavat elämän jokaiselta jonka kanssa ne ovat tekemisissä. Arvaapas paljonko veronmaksajat joutuvat kärsimään teidän TYPERYYDEN takia? Pari miljoonaa? ""
 :D ei edes pysty.

Paino sanoilla 'saatanan pummit'. Niin, kukapa meistä ite viinamme maksais?  8) Teinix.
Time goes on, I wont.

*tuuli

KatjaRock-> nykyään niin monet alaikäisetki juo että alaikäinenkin voi myöntää olevansa absolutisti.  :-* jos multa, alaikäiseltä kysytään.  8)

Wirtabiuha

onhan se niinkin mutta jos ie ole ikinä juonut, niin miltä pohajlta sitä on sitten absolutisti jos ei ole edes ikinä kokeillut ryyppäämistä (ryyppääminen on muuten sanana aikas ruma...)
  Tossa että 14- vuotias on absolutisti niin ei kyllä joku ihan toimi...
joo... jokasen oma asia, ehkä mä en osallistu tähän keskusteluun enään...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

just hyvä keskustelu ku illallaki vielä syletti ;D
Time goes on, I wont.

vik

Lainaajust hyvä keskustelu ku illallaki vielä syletti ;D

höhöö, sama homma mulla yks ilta. kilahtelin itsekseni ja olin menettää järkeni kun mietinkin koko asiaa.
käsittämättömän hyvin toimii kyllä Se Jätkän provosointi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

*tuuli

ei absolutisti vaan "absolutisti"  :P

KatjaRock

toimiihan se, huvittavinta vain se, ettei se varmaan tee sitä taidolla.  :)
Time goes on, I wont.

Wirtabiuha

Muakin toi se jätkä on vähän mietittyttänyt, tai siis se ei jätä muitten mielipiteille tilaa... Onhan se vähän että oon erimieltä jostain eli saatanan pummi... no ehkei se ihan noin sanonut mutta kuitenkin.
Mulle tulee muuten tosta nimestä "se jätkä" extreme duudsonien Eläin-paita mieleen...  :D (toi ei sisältänyt mitään negatiivistä, eihän??)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa*

Joo, alkaa tosiaan jo muakin sylettämään kun noita juttuja tuolla lukee... Se on taas näitä "mun mielipide on ainoa oikea" juttuja.. murh...

Vilkku

Ei mun mielestä alaikäinen vain voi olla absolutisti. Voi toki olla juomatta ja se on erittäin hyvä mutta ei se ole sama asia.

Jos juhlissa tarjotaan lasillista shamppanjaa, kieltäydyttekö siitä periaatteen vuoksi ?
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Time goes on, I wont.

jouhu

Enpä tiedä kieltäytyisinkö...Kun käy juhlissa....Kukaan ei kutsu mua mihinkään.=(
Mutta se vähän riippuu...Riippuu mistä roikkuu. Ha ha ha haaa! Olipas hauska juttu! No, okei tunnustetaan...maailman huonoin...

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Wirtabiuha

Eihän sitä nyt shampanjasta voi kieltäytyä, siis jos se on aitoa... ihan vaan koska sitä saa niin harvoin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.