Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

salza01

juu. ismoltahan tulee uus levy tässä piakkoin. jos sattus rahaa tuleen samoihin aikoihin niin senhän voisi vaikka ostaa. :D

vähänkö mulla on nyt kiva mieli, ku olin nuokkarilla ja yks "kaveri" oli siellä jota en ollu nähny tyyliin kuukauteen! :D oli kivaa.  ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Sehän on mukavaa, kun näkee vanhoja tuttuja.  :)
Millonkas se levy tulikaan?

Wirtabiuha

Mäkin neljästä ruususta tykkään aikas paljonkin, laatua laatua! - kiitoksia salza, sitähän minäkin ;D-
  Osallistuin tuolla Neljä Ruusua kisaan jippiin sivuilla, varmaan voitan! noh, toivossa on hyvä elää ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

LainaaTuo zen kafe on kyllä tosi hyvä bändi. Mäkin tykkään. :) Mutta ei löydy kyllä yhtään levyy... ::) Pitäis kai hankkii...

Vähän sä silti_onnellinen oot onnellinen! ;D Kun on hiihtoloma. Mulla se on vielä edessäpäin.

anteeksi mutta mun on nyt pakko korjata mutta sen cafe kirjotetaan Ceellä :)
en ole pilkunnussija..

mäkin olen onnellinen, koska mullakin on hiihtoloma! :) jepujee ja sekin on kohta loppu :/

älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Ohops, niinpä kirjotetaankin. :o  No, mutta mulla onkin äikkä 6, joten ihan ymmärettävää, kai.  ::)
Mulla hiihtoloma on vasta maaliskuun alussa.

salza01

kohta puolin se levy tulee. :)

onhan se tosi mukavaa nähä aina vanhoja frenduja. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Levy, mikä levy?  :o
Mä oon pihalla, kuin lumiakka.

rautalintu

No se Ismo Alangon uusi levy.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Ah, niin tietysti! :D Mitenkäs mulla meni toi ohi? ::)

Maikki.

Onko joku teistä menossa yleisöksi sinne "Tuukan ohjaaman 51koodia -bändin tähdittämän musiikkiohjelman kuvauksiin Helsinkiin torstaina 26.2." ?
Vähän epäreilua, kun täältä asti ei sinne oikein pääse :'(!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

mä meen Lerpan ja Wirtiksen kaa ja ehkä emmiki tulee...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

hande, mä pääsin tonne musajutskuun! :)
ja se mun kaverikin on tulossa sinne...
kirjotinkin sulle tonne ii2 seen tosta :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

(haluaa muuttaa pois täältä korvesta)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mä en ole kuullut koko jutusta mitään!  :(
Mistäs saitte ton tietoon? Mun on turha edes haaveilla, että pääsisin sinne.  :(  :-/ Kun asun täällä, niin kaukana Helsingistä.  >:(

Wirtabiuha

Katso jouhuseni tuota apulanta.fi:ä vähän useammin siellä on aina noita juttuja/tai ole handen kaveri, siltä tulee aina infoa. Kiitos ja kumarrus handelle etää mä pääsen sinne. ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.