Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Mutta toisaalta, jos ei halua tosiaan juoda ja lähtee tuollaisen ympäripuhuvaa tyyppiä olevan kamun kanssa stadiin, niin se alkaa puhua että "juo ny..." ja jos tosiaankaan ei halua juoda.. niin se on aikas kiusallista jos koko ilta painostetaan ja muut on kännissä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jousku

Se on tosi kiusallista varmaan... En itse ole ollut tälläisessä tilanteessa, mutta voin hyvin kuvitella, kun muut juo ja mä olen ainut selvänä oleva... Mieluummin ehkä jäisin kotiin... ::)

virtahepo

Enpä tiedä onko tuo ryyppääminen kaiken vaivan väärti. Ja voin sanoa kokemuksesta että on TUSKAA olla ainut selvä kännisten keskellä.
Minun mielestä tärkeintä on että jos kaverit kinuaa sua tekemään jotain, niin pysyy mielipiteessään ja tekee niinkuin kokee oikeaksi.

Aivan niin! Fiksuja mielipiteitä teillä. Mitä järkeä tosiaan olisi lähteä ehdoin tahdoin mihinkään?

Minkäs ikäinen sinä muuten olet, KristalliEnkeli?

Wirtabiuha

Must on muutenkin aina tyhmää lähteä jonnekin tarkoituksena ryyppääminen!
  Se todellakin on erittäin tyhmää olla ainoa selvä... Mä olen sitä paitsi lähiaikoina ollut jonkun verran joittenkin mun suht uusien (vaihdoin tallia, sitä kautta tuttuja) kavereiden kanssa jossain, niitten kuvioihin kuuluu vetää lääkkeitä, viinaa, pilveä ja essoa sekasin... Must on ihan hirveetä kattoa sitä touhua! Tulee kunnon paniikki ja olo mitä mä teen täällä! En lähe enää ikinä niitten kaa minnekkään sillä perusteella että mennään leffaan ja sitten yhelle kaverille käymään...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

se jätkä -> pidät varmaan mua ihan pentuna ja tää voi tulla yllätyksenä, mut täytän juuri 18v.
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

Hmm... en tiedä, taitaa lähtee hiukan aiheesta, mutta mutta. Meidän Sokoksen kongi on just uusittu ja kun kamujen kanssa käppäiltiin siitä ali niin otettiin tietty heti puheeks se miten joku voi olla niin epätoivoinen että tulee tänne vain siksi et on niin 'muka cool'. Kaiken lisäksi kaikki sinne joka perjantaio ilta tulevat nuoret ( eli noin 8-9 luokkalaiset! ) ajattelevat juuri niin ( " mä oon ihan saatanan cool ku poltan ja juon " ) mutta loppujen lopuksi kukaan muu kuin henkilö itse ei ajattele. Ymmärsiköhän kukaan? Varmaankin. Siis kaikki luulevat olevansa myös muiden silmissä niin kovia kun kännäävät kongissa ja sit seuraavana päivänä voi kerskua kamuille miten mentiin taas kännissä kotiin ja äitille seliteltiin kaiken laista. SÄÄLITTÄVÄÄ!

salza*

se jätkä, nyt on pakko kysyä että minkä ikänen oot?

mä en itse vois 'allekirjoittaa' nuita se jätkän tunnustuksia..
1.joskus 5-luokalla me oltii nii vitun kovia kakaroita että keksittii höpöttää alkoholilla ja tupakilla. ;) tai no ei me koskaa nii paljoo sillä alkoholilla, mutta tuo tupakointi oli sellasta pätkällistä että oli semmosia parin kk:n taukoja ja näin. tupakoinnit loppu kokonaan ysiluokan alussa.
2.huonoin koe numero (iso koe) on 4½ ja viime vuonna yleisin nro oli 6+..
3.me käytiin aina 5- ja 6-luokilla discoissa,mutta sitte yläasteella ku porukka vaan ryyppäs siellä ni ei käyty enää..
4.mulla on ollut 2 ylitse muiden seurustelusuhdetta.. niillä muilla kolmella nyt ei ollu niin väliä..
5.mulla on ollut monta kaveria, mutta vain 5 ystävää..
6.en ole koskaan saanut stipendiä.

ja mitä tästä voi päätellä minusta.. ;D

Lerppa

Sitä että Se jätkä tulee antamaan sulle luennon ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

^^luultavasti. ;D jään innolla odottamaan.. :D

Wirtabiuha

Ja myös että kaikkea tosiaan pitää kokeilla mutta mistään ei saa jäädä kiinni!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mmmmhh...
Odottaa jännityyneenä.

Olen 17-vuotias ja "henkinen ikäni", kuten te sitä kutsutte, on varmasti jotain 54-vuotiaan tasoa. *huokaus*

No mitä nyt tuosta sinun tilanteestasi voisi sanoa. Onhan se hyvä jos on jonkinlainen suunnitelma tai tavoite elämässänsä. En mielestäni ole väittänyt, että kaikkien ihmisten pitäisi opiskella. Kehotankin sellaisia, joita se ei innosta, harkitsemaan kaksi kertaa ennen lukioon pyrkimistä. Usein taustalla saattaa kuitenkin olla syynä se vanhempien oma "kilpahevonen", jonka pitää menestyä koulussa, olla reipas, ahkera, tunnollinen ja niin edelleen.

Haluatko tietää miksi minä opiskelen? En suinkaan vanhempieni takia tai opettajien arvostuksen takia, vaan aivan puhtaasti siitä syystä, että minua kiinnostaa tietää paljon asioita. Toki sitä sanotaan koulutuksen olevan tie hyvään asemaan työmarkkinoilla, mutta minusta se on enemmänkin syy kuin seuraus. Seuraus älykkyydestä, jota vain harvalla ihmisellä on. Olenko minä muita älykkäämpi vai ovatko muut vain yksinkertaisesti tyhmiä? Aina ennen veikkasin jälkimmäistä ja luulin muiden hölmöilyn olevan itse aiheutettua. Siksi patistinkin heitä käyttäytymään kunnolla, mutta en siksi ettenkö olisi välittänyt heistä, vaan siksi että heillä olisi paremmat lähtökohdat elämässä.

virtahepo

salza--> VAIN viisi ystävää..?
Viis ystävää on kyllä todella paljon.

salza_

joo,siis tuosta koe numero jutusta ni s eoli tosiaa sitä viime vuotta ku nuita kutosia tuli ku taivaalta. tänä vuonna paras numero on ollu 9½ ja vielä ruotsista (joka on mulla 6) ja huonoin joku 7.. iha hyvin multa...

5 ystävää..ai onko se jotenki paljon?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.