Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

vik

mulle on tullut tavaksi pitää Apulanta-paitaa kaikenmaailman synttäreillä [silloin kun muilla on semmoset vähän juhlavammat] ja aina kaikki mummut ja tommoset ihmettelee mitä siinä lukee. heh.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Minun isovanhemmat tietää että kuuntelen Apulantaa kun ne asuvat itse Heinolassa niin siitä tulee aina puhetta... Taitaa osa sukulaisista tietää muutenkin mutta ei se kellekään ole ongelma ollut.

Minullekin on perhe tärkeä. Kovin tärkeä. Ne on kuitenkin aina tukeneet vaikka olen tehnyt paljon typeriä asioita ja tulen vielä monta tekemäänkin. Ovat pitäneet pystyssä silloinkin, kun minä käperryin pöydän alle piiloon tai pesin peiliä punaisista tahroista. Antoivat olla jos en jaksanut nousta.

Minun suurin haaveeni on tulla äidiksi. Joskus, ei nyt. Minusta tulee hyvä äiti.

Ja Katja, sinulla on pelottava isukki ;D
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Perhe on kyllä tärkeä, vaikka sen merkitystä ei aina huomaa.
Minä näen vähän harvemmin sukulaisiani. Kaikki asuvat niin kaukana, että tulee vain kerran vuodessa käytyä. Meillä ei kukaan koskaan käy.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

minä aina järkytän uusia tuttavuuksi, kun kerron että olen "isin tyttö"  ;D
mutta niinhän mä olenkin, joten miks sitä pitäis hävetä?
perhe rulaa!!!
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Heii, ikinä ette löydä ketään näin paljon isin tyttöä ku minä. Oh. Olen sitä paljon. Välillä me tietty riidellään. Aika rajustikin.

Ei iskä ole pelottava, se on vain erilainen  ;D
Time goes on, I wont.

Vilkku

Me elämme maailmassa jossa erilaisuus koetaan usein pelottavana...

:P

Hiltsu

Erillaisuus on pelottavaa aina välillä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

vik

ja kaikilla on tahtomattaankin kaikenlaisia ennakkoluuloja.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

kreisi_greippi

mä en ole ikinä riidelly isäni kanssa! sillä on huumorintajua...välillä vähän liikaakin, kaikki kaverit sanoo, että mä olen todella tullut isääni. yks päivä se "räppäs" autossa...kyydissä oli melko uus kaveri ja se vähän säikähti. :P ;D

Vilkku

Meidän isä heitti mun ensimmäistä poikaystävää vahingossa tomaatinpuolikkaalla kun ensimmäistä kertaa toin silloisen rakkaani meille :D Loistava aloitus.

Yhden kaverin toin joskus vuonna yksi ja kaksi ensimmäistä kertaa meille. Me istuttiin alakerran sohvalla kattomassa tv:tä, kun isä käveli siihen viereen päällään sinivihreät shortsit, kirjava t-paita missä on perhosia ja lyhyisiin hiuksiinsa se oli vääntänyt pienet saparot. Sitten se käveli meidän eteen ja kysyi "Onkohan tämä iloinen asu?"

vik

meidän isukki on kanssa hauska tapaus.

hauskinta on aina se, kun yhdessä nauretaan jollekin iskelmälle.

Hiltsu

Minä en muista mitään tuollaista.

kreisi_greippi

meitin isi kuivas kerran lattialle tipahtaneen vesipisaran kieriskelemällä siinä...ja vieressä seiso taas yks mun kaveri. mut ei mua haittaa.
kun olin pieni se sano, että jos se laittaa autoon kolmosvaihteen ja kaikki toivoo kovasti, niin auto lähtee lentoon. mut ei se lähtenyt. ja isi syytti, ettei me kunnolla uskottu.

Hiltsu

Lentäminen voisi olla kivaa. Minä tykkään aina istua lentokoneessa ja niin tykkään myös autossa. Tosin en kyllä ole päässyt lentokoneeseen kovin montaa kertaa.

kreisi_greippi

lentäminen on tosi kivaa!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.