Miksi??????

Aloittaja Deesi, huhtikuu 02, 2002, 06:31:51

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Joulu on mulle tosi tärkee juttu. Joululahjoja on ihana ostella ja niitä on ihana saada. Odotin joulua varmaan jo kesäkuussa ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini

mäki tykkään joulusta! musta on mukava ostaa muille lahjoja,kuunnella joululauluja,koristella kuusi,saada lahjoja ja sitte illalla tekstailla ja soitalla kaikille! Just meininkii!! ;D
Paisti,että mun pitää ostaa lahjat jo marraskuussa tai mun rahat ei riitä.. :(
*Karkasimme Aiheesta* ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

heh,ei oo mitään uutta että täällä karataan aiheesta... ;D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

aiheesta karkaamine on kyllä iiiiihaaaaan normaalia meillä! ;D

makel

no enhän mie jaksanu lukee miljoonaa replyä tähän nii sanon vaan siihen ekaan, että niihän se on  ;D

apisgirlie

No niin...mäki ku oon koulus, niin meiän luokkalaiset
pojat aina suoraan sanottuna vittuilee siitä ku mä oon
apisfani...yx poika tänään sano mulle kun mä kuuntelin
musiikkia korvalappustereoilla, että "sitä apupaskaako
sä taas kuuntelet?" mä en tajuu mix, mut se kai loukkas
mua niin paljon että mä menin ja läppäsin sitä jätkää
naamalle....en tietenkään KOVIN kovaa...anteex kuitenki
sain... :D ja tääl meiän koulus ei oo ku kax sellasta jotka
on hulluina apulantaan...mut kyllä jotku muutki kuuntelee
mut haukkuu silti niitä...
apisgirlie

salzaliini

mulla oli viimeks tänää kova keskustelu apulannasta ruokalassa meijän luokan ja rinnakkaisluokan poikien kans. ku ne rupes inisee että apulanta on ihan perseestä,ni mä sitte siinä puolustelin apista. ja sitte joku sano että se musiikki on ihan perseestä ni mä sitte sanoin että olkaapa hiljaa ku ette oo ikinä apulantaa kuullukkaa ja loppujen lopuks mä sanoin et se on mielipide kysymys ja että mua ei kiinnosta niiden negatiiviset mielipiteet apulannasta ja sitte lopuksi yks sano et "on se anna mulle piiskaa ihan ookoo."  ;D
nyt ne inisee mulle asiasta entistä enemmän ku laitoin reppuun sellasen apulanta-logon ja sellasen kuvan.

-nipsuu-

Siis mä en kyl tajuu ihmisii, jotka rupee kettuilee sen takia, jos tykkää apiksesta!! huhhuh... kettuilis ennemmin niille jotka kuuntelee jotai fuckin tiktakkia tai nylon beattia tai bäkkäreitä tai jotai muuta paskaa... siis Apulantahan on LAATUA  ;D Mäkin oon jo saanu muutaman kamun tykkäämään siitä..ehkä se on vaan se bändin nimi, joka oudoksuttaa...
~*Auetkoon maa ja nielköön meidät, tulkoon tulva ja vieköön meidät*~

Vilkku

Mä en näe mitään älykkäämpää siinä, että nauraa niille, jotka kuuntelee TikTakia kuin niille, jotka kuuntelee Apulantaa. Se on kummallista, miten nykyään ei kyetä hyväksymään muiden mielipiteitä. Jokaisella on musiikkimakunsa, sitä pitää kunnioittaa, oli oma mielipide ihan mikä tahansa.
[ -You should see my scars- ]

-nipsuu-

no noinhan se on..en mä tota kuitenkaa sillee tarkottanu..en mä ainakaa naura tai kettuile kenellekkää, joka kuuntelee tiktakkia tjtn sellasta..se oli vaan esimerkki......

Vilkku

Joo... Ja onhan se [valitettavasti] niin, että tulee sitä joskus muiden musiikkimaulle naurettua ja haukuttua. Mutta kyllä mä yleensä ottaen koetan pysyä hiljaa, ja arvostan myös sitä, että mua ei tuomita musiikkimakuni perusteella.
[ -You should see my scars- ]

Onhan se niin että musiikkimaku on niin iso osa luonnetta, jos sitä itse pitää isona osana elämäänsä, että ainakin itseäni häiritsee ihan suunnattomasti kuunnella jos toinen haukkuu mun musiikkimakua päin naamaa. Kritiikkiä on oltava valmis ottamaan vastaan, mutta sivistynyt keskustelu ja haukkuminen ja vittuileminen asiasta on eri asia. Siispä toivon ihmisten pitävän ilkeät mielipiteensä oman päänsä sisällä, niin minä teen  ;D

se kirjaa mut sisälle, mutta tavallaan unohtaa mut. joten olen vieras näin viestiä lähettäessä  ??? ja jos kirjaudun tässä tilassa nyt, niin se heittää mut pois tästä, edelliselle sivulle josta valitsen aiheen ja sivun jolle kirjoitan . ei kiva  >:(

Pirun_morsian

Sun täytyy laittaa tää sivu sallituks sivuks. eli meet työkaluihin sieltä internet asetuksiin sieltä tietosuoja osioon  ja sit siel on semmone kohta (web sivustot) niin laita siitä muokkaa ja kirjota sitten www.apulanta.net/board ja laita salli. jos toi ei auta niin voit tietty laittaa tietosuojaa pienemmäks... mulla ainakin toimi.  ;)

-nipsuu-

Mullaki toimii nytte   :) en ky ees tiiä, mitä mä loppujen lopux tein( :o), et tää toimii..mutta toimiipa silti  ;D hähähää...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.