Mun sydän on punainen

Aloittaja punainen, heinäkuu 12, 2004, 04:51:17

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Mutta muistakaa että kaikki kusee aina ja joka kerta. Rakkautta ei ole eikä tule... Onnea vaan hei!
 ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

Kyllä se tulee. Mä uskon niin ;) Toni Wirtasen sanoin: "Uskon suureen rakkauteen!"
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

vitut, rakkaus on joku teinien paska keksintö! - uskonsa menettänyt ihminen puhuu... joo joo!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

LainaaKyllä se tulee. Mä uskon niin ;) Toni Wirtasen sanoin: "Uskon suureen rakkauteen!"

Mä oon samaa mieltä.  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Wirtabiuha. Elä sano vielä mitään.. Luulenpa että tämä tulee joskus vielä sunkin kohdalles.
Minäkään en nimittäin uskonut rakkauteen ennen tätä. Tai, luulin jo olleeni joskus rakastunut mutta olin väärässä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Oon samaa mieltä puskan kanssa. ;)

maijja

Minäkin voisin pitkästä aikaa avata oikeasti suuni ja kertoa hieman omaa tarinaani tähän väliin, kun tämä asia on tälläkin hetkellä mielessäni.

Minä olen aina ollut helppo ihminen, en sano vastaan, enkä oikein osaa sanoa mielipiteitänikään. Mutta se mikä minua on entiten kasvattanut on se, että viimeisen 17 vuoden aikana olen saanut ihmissuhde rintamalla niin paljon paskaa niskaani että en edes jaksa muistaa. Sitä aina ihastuu vääriin ihmisiin ja sitä alkaa omia pilvilinnojaan rakentetelemaan, ja ajan edetessä totuus tulee silmien eteen ja sitä tiputaan kovaa ja korkealta.
Ainahan sitä ihminen toivoo onnistunutta parisuhdetta ja haluaa että on joku jolle aina kertoa kaiken ja joku jota pitää hyvänä ja rakastaa. Olen nähnyt enemmän huonoja parisuhteita kuin hyviä, sitä ei osaa olla onnellinen kauaakaan. Siksi en enää edes haaveile parisuhteesta.
Olin varma viime perjantaihin asti siitä etten edes oikeasti tunne enää mitään, kun olen tappanut ihastumis tunteet. Mutta eräs henkilö sai tunteeni oikeinkin pintaan, olin päivän onnellinen. Asioita tässä kun olen nyt pohtinut ja saanut tietooni erinäisiä asioita kyseisestä ihmisestä, asioiden selvitessä minun piti inhota itseäni ja myös toista osapuolta, mutta ei, tieto selvitti ajatukseni, mutta vaihto ehdoksi sain vain unohtamisen, enkä hyväksy sitä taas, olen tehnyt sen jo liian monesti! Tunteeni oikeastaan vain vahvistui tiedon myöten, mutta kuvittelin että näiden asioiden jälkeen osaisin kulkea maan pinnalla, mutta nythän sitä vasta korkealla leijaillaankin.
Puhumalla näistä asioista pääsisi, mutta omien ajatusten kertominen tekee ihmisestä niin haavoittuvaisen, ettei sitä uskalla tehdä. Sen haluaisi tehdä muttei sitä uskalla.
Elän nyt kuin unessa, ja itsesuojeluvaistoni yrittää saada minut takaisin maanpinnalle.
Kaipaan tapahtunutta, ja toivon että se tapahtuu uudelleen vaikka periaatteessa se ihminen pettää sekä minua että itseään jos asia tapahtuu uudelleen, mutta en välitä, haluan vain olla onnellinen nyt kun sen onnen koin. Vain vaikka sen puolituntia kerrallaan.

"Hetken aikaa taivasta, ei meille ole huomista, kun täyttymys on kertakäyttöistä"
Sisällä syntyy syöpä.

KatjaRock

Lainaa
"Hetken aikaa taivasta, ei meille ole huomista, kun täyttymys on kertakäyttöistä"

Siinähän se on.

Mutta malttakaa oottaa, älkää hätäilkö. Ei se onni sieltä pyytämällä tule. Vannokaa ettette ikinä rakastu niin johan rytisee!
Nimim. been there
Time goes on, I wont.

punainen...

kiitos toivon annosta! :) vaikka musta nyt just tuntuu että todellakin rakkaus on itsemurha. Rakastuminen on varmin tapa saada itselleen surua ennemmin tai myöhemmin...

KatjaRock

Faktahan on se, että suhde loppuu aina eroon TAI kuolemaan. Hehe, siitä on hyvä lähteä.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

mä oon kerran rakastunu... mut se meni ohi MUN OSALTA... ja nyt se hölmö vainoo mua... ärsyttävä takiainen!
allekirjoittanut

hande^

Mä luulen, et jos oikeesti joskus rakastuu niin se rakkaus ei nuin vaan mene ohi. Se saattaa hiipua pienemmälle, mutta ei sammu! ;)

Wirtabiuha

Mutta, ihmiset oikeesti sanoo liian helposti että ne rakastaa, siinähän se kun mulle 80% niistä jätkistä kenen kanssa olen ollut on sanonu että rakastaa mua. ;D Ni kauheesti jaksa uskoa kun joku taas tiputtaa sen..
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli ei nyt kirjaudu]

LainaaMä luulen, et jos oikeesti joskus rakastuu niin se rakkaus ei nuin vaan mene ohi. Se saattaa hiipua pienemmälle, mutta ei sammu! ;)

[tuuliei nyt kirjaudu]

niin siis tuohon pitää lisätä, että hande on aivan oikeassa; niin mäki luulen... ei se mitään rakkautta ollu  ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.