Mun sydän on punainen

Aloittaja punainen, heinäkuu 12, 2004, 04:51:17

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Mutta siis kamoon, mikään ei ole ärsyttävämpää ko se, että joku ulkopuolinen ihminen tulee kertomaan miten pitäs elää että elää hyvin.

Ja viittaamatta Se Jätkään, säälittävät iskuyrityksen on niin hirveitä :D Ja ne niskaan hengittäjät.
Time goes on, I wont.

*syvä huokaus*

Kuinka monta sekuntia sinä käytit tuon minun viestini lukemiseen?

KatjaRock

Kyllä mie sen luin mutta en tiiä mitä mie voisin siihen sanoa. 'Voi vitsi sitä tyttöä, mahtaa mennä huonosti.' Happy now?
Time goes on, I wont.

Sinä olet sitten ilkeä ja pahansuopa ihminen :(

Wirtabiuha

Hei, oonko mä säästynyt paljolla kun tajusin tänään ekaa kertaa mun pienessä paskassa elämässäni mitä moraali tarkottaa ja että mullakin taitaa olla jossai piilossa semmonen....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

Tuommosta minusta ei olekkaan ennen sanottu. Kiitos, kai.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

on se meijän se jätkä todellinen sankari... ;D

enpä keksinyt mitään muutakaan sanottavaa, mutta pakko sanoa jotain ettei minua unohdeta. Hih!
allekirjoittanut

KatjaRock

Time goes on, I wont.

puska

No siis joo...
En tiedä mitä tänne aloin nyt kirjottamaan. Tuli kaverille luvattua valvoa yö sen kanssa ja pakko tehdä jotain ettei nukahda.
Mulle on itseasiassa käynyt aika naurettavakin juttu tässä miesten kanssa. Mistäkähän mää alottasin.
Jaa, no kerrotaanpas sitten kaikki, meinasin vaan puhua tämän hetkisestä tilanteesta, mutta laajennetaanpas tätä juttua nyt sitten. Varoitan. Jos tulee jo tässä vaiheessa olo että "ei tuota jaksa lukea", niin ei kannata jatkaa. Siis teidän... lukemista. No joo..

Ennen minä olin vähän semmoinen epäsuositumpi. Se olin lähinnä minä joka teki aloitteita joka suuntaan, eikä mistään tullut vastausta. Mutta jotenkin kun tulin lukioon, asiat muuttuivat.
Tämä kesä oli yksi iso sekasotku minun miesrintamalla. Tiivistän vähän.. Poika A ihastui minuun, hän ei minua kiinnostanut, koska olin kiinnostunut pojasta B. Sain kontaktin poikaan B, tutustuin häneen vähän paremmin.. Hän ihastui minuun, ja minun mielenkiinto lakkasi. Poika A vaikutti kiinnostavalta, mutta sitten kuvioihin astuikin poika C. Ihastuimme. Aloimme seurustella. Kesäloma päättyi. Poika C opiskeli eri paikassa kuin minä, mutta kappas, poika A olikin samassa koulussa ja samoilla kursseillakin. Ehdittyäni olla C:n kanssa yhdessä reilun kuukauden ja kun meillä meni aika huonosti, ystävystyin pojan A kanssa. Yhtenikin yönä istuimme 4 tuntia kylmässä puistossa ja puhuimme kaikesta. Siitä miksi asiat ovat niin kuin ovat. Mietin.. miksi olen ravannut ympäriinsä. Tässähän minulla on ihminen, joka minusta välittää ja johon luotan ja samaistun. Ja josta myös itse välitän.
Poika C välitti minusta aivan liikaa. Tein hänelle törkeän tempun, mutta... en voinut muutakaan. Pari viikkoa eron jälkeen aloin jo seurustelemaan pojan A kanssa. Olemme olleet reilun kuukauden yhdessä nyt. Omat vaikeutensa on. Esim se että kaverit eivät oikein hyvällä ole minun touhua katsoneet, mutta kehin ovat alkaneet hyväksyä. Tästä miehestä aion pitää kiinni. Toivottavasti aikomukseni pitää, en kyllä tämmöisen jutun jälkeen omiin tunteisiini ainakaan mene luottamaan.
Kuulostaa teineilyltä, ja sitä se onkin. Tässä nytkin entinen poikaystäväni, jonka kanssa seurustelin reilu vuosi sitten, on alkanut ptämään yhteyttä. Viestit on joskus pelottavan vihjailevia. Onneksi en tunne mitään häntä kohtaan. Ja saan olla varovainen, ettei poikaystäväni "herra A", luule myöskään minun tuntevan.
Juu, että semmosta. Mikäköhän noita miehiä vaivaa. Ainiin, olihan tässä kesällä vielä yksikin poika, herra D! Mutta jos jättäsin kertomatta hänestä:D. Muuten putoan itsekin kärryiltä.

AI MINÄKÖ TEINI?! HIHIHIHIHIHIHIHI.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Haha, pittää sitä välillä olla sekavaa että taas muistaa nauttia selvistä tilanteista :)
Time goes on, I wont.

Toooosi uskolliselta sinä vaikutat, kyllä vain, ja ainakin vilpittömältä, sen sanon, vaikkakin olet nyt seuccaillut jo neljän tyypin kanssa aikavälillä n. Minusta on hauskaa seurata koheltavia ihmisiä, jotka kokevat maailman niin kovin monimutkaiseksi  ;D. (edelliseen virkkeeseen on piilotettuna hauska syy-seuraus, etsi se!)

Sanot, että miehet ovat vaikeita?

Mikset sitoudu? :-*

KatjaRock

Miksi pitäs sitoutua jos ei tunnu siltä? Ei ihmisen elämä ole mikkään hyväntekeväisyyskamppanja jolla tehään hyvää jollekki ihmiselle josta ei oikeasti tykkää. Ja sitä paitsi, onhan hän sitoutunut!
Time goes on, I wont.

Nyt Katjaa nyppii pahan kerran. Olin juuri aloittamassa puhettani äärisovinnaisuuden puolesta. HAAHAAHAA!![/i]!111!!!1yksi!!!1!!

Ei kun oikeasti, mikä sinua kismittää? Onko sinulla patologinen taipumus vihata kaikkia Jätkän mielestä esiin pongahtelevia ajatuksia? "Mikset sitoudu?" ei ole sama asia kuin "Sinun pitäisi sitoutua, mikset sitoudu?" Etkö rakasta ketään? Et edes huomaa suloista hymiötä viestini lopussa, jossa suutelen puskaa hellästi otsalle. Olet feminismisi vanki.

Tai ehkä selaimesi asetukset eivät tue animaatioita ja nimimerkilläsi kirjoittaa ilkeästi virnistävä pikkuveli.

KatjaRock

Heh, itse asiassa minua ei kismitä mikkään :) mulla on kaikki hyvin. Ja kyllä, rakastan paljonki - ja uskallan väittää että saan vähintään yhtä paljon rakkautta takasinki.

Ei ole patologisia tarpeita juuri mihinkään. En ole feministi, olen tasa-arvon kannalla. Itse esimerkiksi parisuhteessa haluan olla se, jolle kerrotaan miten asiat tehään, useammin ku se, joka kertoo. Selkeää..? Takana 8,5 tunnin luentopäivä. :)

Mulla ei ole pikkuveljeä, ainoastaan pikkusisko ja isoveli.

Mikä sulla on minua vastaan? Mitä tahansa mie sanon niin sie tartut jokaiseen sanaan. Taisit ottaa ittees ko mie sanoin etten voi sietää säälittäviä iskuyrityksiä. Hih. :D
Time goes on, I wont.

Minusta vain on epäkohteliasta, ettei lue toisen viestiä. Toisaalta en tiedä, otatko tuolla iskuyritysten vastustamisella kantaa yleisluontoisesti asiaan, etkö ymmärtänyt viestini ydintä, minun rooliani tilanteessa, vai ymmärsitkö tahallasi väärin ja halusit vain piruilla.

Alan kallistua viimeisen vaihtoehdon puolelle, koska omasta mielestäsi minulla olisi voinut olla syy loukkaantua.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.