Helvetti,taivas vai jokin muu?

Aloittaja amouria, toukokuu 03, 2004, 11:09:01

« edellinen - seuraava »

Maikki.

Minun riparilla oli ihan kivaa, ei ollu kamalaa ei kyllä mikään jeejee-kokemuskaan. ::)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Hande^ (eipystykirjautuu)

Munki mielest riparil oli kivaa, vaikka en siellä mitään valaistumist (vai mikä se nyt onkaan...?) kokenut. :-/ En sit tiiä pitäiskö riparin olla muuta ku hauskaa ja "hauskan" kautta tutustumist jumalaan...  ???

punainen

Kyllä se vaan voi olla ja olisikin pelottava kokemus joutua tällaiselle nuorelle viikokoksi eristetyksi jonnekin korpeen porukan kaa jota et mahdollisesti tunne ja sitten pitäisi avautua tällaisissa henkilökohtaisissa asioissa ja syötettäis Jeesusta ja peloteltais Jumallalla...Tuskin homma palvelisi ketään.Riparistakun voi tehä mukavan kokemuksen niin miksi ei siihen panostettaisi että kaikki viihtyisivät.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Niin se vähän on... Se viikko on ihan jees, täyttä helvettii tai elämän paras viikko...
Ja mie, kun kuvittelin koko lapsuuteni, että ripari tulisi olemaan miun onnellisin viikko. :'(
Oon aatellu meneväni nyt jonakin vuonna sellaselle protu leirille, kun kaikki jotka ovat käyneet, niin ovat kertoneet kuinka ihanaa siellä on.  Mutta en ole uskaltautunu... ::)

mixu

ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

mixu

tää on pimein keskustelu mitä oon koskaan lukenu!
ymmärtäisin jos tää olis jossain jeesus sivulla mut täällä!!!
yhen viestin pystyin pistään tähän tosissaan mut sit...
ei helvetti :-X
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

punainen

mun käsittääkseni osana ihmisyyttä kuuluu tällaisten asioiden funtsiminen, joten tää keskustelu voisi ja olisi hyvä jos olisi missä vaan mis on ihmisii.

joo tosi järkevästi sanottu taas mut mitä outoo täs kekustelus oikeen on? paitsi siinä et tää ei tuu päättyy mihinkään. ::)

jouhu

LainaaOIKEESTI!!!

Naura vaan... :-/ Mutta niin mie pienenä aattelin.

mixu

en mä jouhu mitenkään sulle tarkottanu tota viestiä :-[
oonhan mäkin oon näitä asioita miettiny mut mua vaan ihmetyttää tää keskustelun uskomaton kannanotto...
pyydän anteeksi :-*

punainen

jouhu

"en mä jouhu mitenkään sulle tarkottanu tota viestiä :-["

Ai, sory... :-[ ;D Otampa sitten sanani takaisin...  ;D

KatjaRock

mulla oma ripari oli jotenki tosi tylyä, saatto olla se ikäki mikä sai olemaan kaikkea vastaan eikä mistään ns. pakollisesta voinu tykätä. kuitenki lähin isoseksi kahtena vuotena ja on ollu vitun kivaa. onhan se sanoma riparilla tärkeä, mutta mulle vähintään yhtä tärkeää on leireillä ollu hyvä henki ja hauskat jutut.

ihan rohkeasti menkää kaikille leireille ja muistakaa olla avoimia ja jättäkää estot pois. olkaa vain ittejänne.
Time goes on, I wont.

puska

Juuri tänään palasin tosiaan viikon riparilla isosena oltuani.
Uskoa vahvistava kokemus. Mahtavaa huomata kuinka Sana koskettaa ihmisiä. Minä olen vain sitä mieltä ettei tuollainen tunne voi tulla muualta kuin Jumalalta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

amouria

Pitkästä aikoota täällä taas!Onpa juu paljon tullut vastauksia sen jälkeen lisää kun täällä viimeks oon käyny.Ja luettukin näitä juttuja on aika mukava  määrä.Mutta niin..minä taijan olla sitä mieltä,et oli asiat miten oli,niin kaikkea ei pysty järjellä tässä maailmassa selittämään.Ja eikä tarvikaan.Jokaisella meistä on oikeus uskoa vaikka lentävään pupujussiin,jos siltä tuntuu ja se tekee ihmisen onnelliseks. :)

puska

LainaaMutta niin..minä taijan olla sitä mieltä,et oli asiat miten oli,niin kaikkea ei pysty järjellä tässä maailmassa selittämään.Ja eikä tarvikaan.Jokaisella meistä on oikeus uskoa vaikka lentävään pupujussiin,jos siltä tuntuu ja se tekee ihmisen onnelliseks. :)

Olen täysin samaa mieltä. Uskonnonvapaus kunniaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.