Helvetti,taivas vai jokin muu?

Aloittaja amouria, toukokuu 03, 2004, 11:09:01

« edellinen - seuraava »

amouria

Hyvä että edes joku on kanssani samaa mieltä. ;DMun mielestä asia vaan on näin.

Helva

Joku puhu tua aiemmin et vois ehkä mennä protulle täs jonain vuonna.. Suosittelen ehdottomasti! Ite kävin jokunen vuosi sitten ja oli ihan äärettömän mukavaa! Ja protuihmiset on ihan ihania ihmisiä! Ei siis sillä etteikö riparilla olevat ihmiset olisi, mutta kun toi protu on vapaaehtoinen leiri niin siellä on just ihania ihmisiä jotka on ihan oikeesti halunnu tulla sinne. Ja ne on yleensä niin äärimmäisen suvaitsevaisia ja keskustelut protulla on todella hedelmällisiä!  :)

jouhu...

Kaikki ihmiset jotka tiedan ja ovat kayneet tuon, niin ovat ylistaneet sen maasta taivaaseen. Pitais varmaan uskaltautuu menemaan jonakin vuonna itekkin.  :)

puska

On tässä tullut tosiaan huomattua, että samalla tavalla sitä seurakunnan piireissäkin jauhetaan paskaa toisista ihmisistä kuin missä tahansa muuallakin. Että ei se mikään synnitön paikka ole sekään. Ihmiset on ihmisiä, minkäs teet.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Niinpä, musta oli tavattoman hassua kun kaverin riparilla oli sellanen pappi joka ei uskonut jumalaan. Herää kysymys mtä sellainen ihminen tekee pappina?  - varsinkin kun papeilla on niin huono palkka. Mä en muuten sinänsä kelaa pappia ammattina... pitäs varmaan yrittää...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Pappeuden pitäisi olla kutsumusammatti. Nykyajan yhteiskunta haisee.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

taika^^

Tossa meikä on ihan samaa mieltä. Harmittaa vaa ne pedofiili papit, mä tiedän semmosia viisi  :-X
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

amouria

Papin työn pitäs olla TOSIAAN kutsumusammatti!Kaikki ihmiset on syntisiä.Ikävä totuus,mutta minkäs teet.Ei mikään maailman paikka pysty tekemään ihmisestä synnitöntä(!)Ja ei kyllä moni muukaan asia.Mutta,ehkä seuraavassa elämässä näinkin pääsee käymään,who knows!?

jouhu..

Miekin taidan tietaa yhen pedofiili papin. Sellanen vanha akka jolla oli sellanen pikku hanta niskassa ja muuten lyhyt.  :P

KatjaRock

LainaaMiekin taidan tietaa yhen pedofiili papin. Sellanen vanha akka jolla oli sellanen pikku hanta niskassa ja muuten lyhyt.  :P

Haha, kuulostaa ihan että ulkonäön perusteella päätit että se on pedofiili :D uskon kyllä että et sen vuoksi mutta semmosen käsityksen sain tuosta lauseesta, ei kyllä liity asiaan mutta nauratti pirusti :)
Time goes on, I wont.

Vilkku

Tänään kävi taas ketuttamaan, kun asematunnelissa joku selosti mikin kanssa siitä miten sielunsa voi pelastaa. Teki mieli mennä sanomaan, että turpa kiinni. Se on ihan jees, jos seisoskelee niiden materiaaliensa kanssa tuolla jossain, niin että asiasta kiinnostuneet ihmiset voivat mennä sinne juttelemaan, mutta että pistää vihaks kun asiaa tuputetaan tollai. Ja varsinkin kun sitä ei tehdä mitenkään nätisti, vaan ilmoittamalla, että "jos et nyt heti ala julistaa jumalan sanaa, joudut helvettiin ja ikuiseen kadotukseen eikä asialle voi enää mitään".

Usko on niin henkilökohtainen asia ja se tulee joka tapauksessa sisältäpäin, kyllä jokaisen pitää saada itse miettiä noita asioita ilman että niitä kukaan tuputtaa.
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

joo mä näin kanssa ton asematunneli selostajan. Mulla meni hermot siihen kun se alko selittää että se oli masentunut ja olisi pitänyt mennä psykologille mutta hänpä meni jeesukselle... Annoin sille vähän kommenttia... Kai sitä pitäs antaa ihmisten elää rauhassa mutta kun on pää muutenkin kipeä ni ei sitä jaksa kuunnella tollasta tekstiä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Vilkku

LainaaKai sitä pitäs antaa ihmisten elää rauhassa mutta kun on pää muutenkin kipeä ni ei sitä jaksa kuunnella tollasta tekstiä...

Tämä saarnaaja voisi itsekin ajatella noin. Ei sitä joka ostosreissulla jaksais kuunnella tommosta.

KatjaRock

se varmaan teki mielestään ihan oikein. mulla palaa aina pinna ko ne pukupojat tulee ovelle tyrkyttään niitä lippulappusia. se on ihan totta, että tuputtaminen ei varmaan ainakaan lisää ihmisten kiinnostumista mistään uskon asioista.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Lainaase varmaan teki mielestään ihan oikein.

Ihan varmasti. Siksi mä otankin kaikki laput mitä ne tuolla kaupungilla tulee käteen tyrkkäämään, niin kauan kun ei tartte mistään jutella eikä saarnoja kuunnella. Aivan varmasti ne tekee mielestään oikein, eihän ne pahaa tarkoita.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.