Mistäpäin olette ikäsiä ja mitä teette?

Aloittaja Tero, joulukuu 01, 2003, 03:15:06

« edellinen - seuraava »

Reikaleipa

Jeli

Mistäpäinkö, no suomesta, Helsingustä. :D
Iältäni olen 14.v. (juhuu)
Ja mitäkö teen? Fanitan apulantaa., :D Harrastan teatteria, Jutskaan kmaujen kaa, käyn koulua. Siinäpä se. :P
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Toutou(Guest)

Heii kaikille. Ensimmäinen viestini foorumilla...  ::)

Olen nyt 16-vuotias tyttönen Mikkelistä ja käyn ensimmäistä vuottani lukiota. Intohimojani Apis, kung-fu leffat ja potkunyrkkeily. Oon kuunnellu Apulantaa nyt muutaman vuoden, keikoilla oon käyny hillumassa vasta pari kertaa, mutta toivottavasti tämä vuosi tuo parannuksen asiaan... :D

zoot

Hävettää vähän vastata tähä kysymykseen mut minkäs sille voi ku ei millään malta olla vastaamatta. :D
oon 13-vuotias pentu Mikkelistä. Nyrkkeilyä on tullu harrastettua vaikka pojat kattooki aika pitkään et "mitä toi tyttö kuvittelee tekevänsä" :D
eli näin.
don't worry, just do it

[tuuli]

Voi hemuli, että nauroin noille edellisen sivun sota-armeija jutuille.. Ja mitenkähän ne liitty aiheeseen ''Mistäpäin olette ikäsiä ja mitä teette?''.  ;D No mut mikäpäs siinä jos aihe vähän riistäytyy käsistä.
allekirjoittanut

Varjohaava

Penikkakin vastaa.
Olen siis 12-vuotias, Kuopiosta. Tai siitä läheltä. Varjohaavana saatte tuntea.
Kuudennella siis olen.
Erittäin tylsä persoona kaikenkaikkiaan, muttamutta.
Musiikki on suuri osa elämää.

[tuuli]

Millonkohan viimeksi olen omat tietoni päivittäny.. Nojoo, kummiski tyyliin edellisellä sivulla. Ihan sama. Tästä lähtee...
Olen Tuuli Kuopiosta. Täytän maaliskuussa 17 vuotta. Käyn Kuopion Musiikkilukioa, soitan viulua ahkerasti, kudon mattoja, maalaan, ompelen (hiukan), galleria-irkkaan, rakastan hyvää musiikkia ja muutan kesällä Saksaan vaihto-oppilaaksi.
allekirjoittanut

Tokya

Mäkin olen tänne jossain vaiheessa kirjoittanut, mutta joo kerrotaas.

Eli ikää löytyy 14-vuotta, vasta syksyllä täytän 15, odotan sitä innolla, tahdon jo päästä ajamaan laillisesti mopollani *virn* Tykkään kovin paljon kaikenmoisista käsitöistä ja valokuvaamisesta. Minä myös kalleria irkkailen niinkuin Tuulikin. Kuuntelen Apulantaa ja 70-80 -luvun punkkia. Käyn Nurmijärven yhteiskoulun kahdeksatta luokkaa. Tulevaisuudessa tarkoitukseni olisi lähteä kannukseen kennel lukioon.

[tuuli]

allekirjoittanut

Painkiller

Heh, olen maaliskuussa 10 vuotta Varjohaavaa vanhempi. Olen siis vanhus :)
Karkkilassa asun. Ja tykkään asua täällä, vaikka lähes kaikki muut tuntuukin vihaavan paikkaa. Johtuu siitä, että tää on niin pieni paikka eikä täällä paljon mitään ole. Mut ei se mitään..ihan kiva lähtee välillä jonnekin muualle jos tarve tulee.

Neljä kuukautta sitten muutin poikaystäväni kanssa tämmöseen kivaan kaksioon ja viihdyn kovin :D Ja mitä yleensä teen.. No minä laiskottelen, jumitan koneella, kuuntelen loistavaa musiikkia, soitan kitaraa tai pianoa, lenkkeilen, katson telkkaria, kokkaan, siivoan, käyn töissä..

[tuuli]

allekirjoittanut

Painkiller

[tuuli]

allekirjoittanut

Painkiller

Aijaa ;D No hitsi, mä oon vähän myöhässä.

[tuuli]

Pikkasen. Ois ollu hienoo saada kolmas.  ;)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.