absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

punainen

Se jätkän analyysit herättää keskusteluu!Hyvä hyvä ;D

KatjaRock

ei sillä loppujen lopuksi taida olla paljoakaan merkitystä mitä Se Jätkälle sanoo, se kääntää kaiken kuitenki itelleen sopivaksi eikä se oikeastaan minua haittaa (: what ever.
Time goes on, I wont.

Lainaaei sillä loppujen lopuksi taida olla paljoakaan merkitystä mitä Se Jätkälle sanoo, se kääntää kaiken kuitenki itelleen sopivaksi eikä se oikeastaan minua haittaa (: what ever.

Tuo kuulostaa ihan siltä kuin aikoisit haukkua minua. Aika hyvin sanottu kuitenkin tuo "se kääntää kaikki kuitenkin itselleen sopivaksi", sellainenhan kertoo vain hyvästä itsetunnosta! :D

No mitä? Jos joku vähän sanoo jotain tyyliin "Hyi saakeli kun sä olet läski ja ruma!", niin pitäisikö ottaa kaikki itseensä, juosta itkien kotiin, paiskata ovi kiinni, vetää litra kossua ja ranteet auki? Se kuulostaa tosi lapselliselta. Varsinkin jollei se olisi totta. Alkoholisteilla on juuri tämmöinen ongelma. Sano yksikin alatyylinen huomautus niin johan lentää akka pellolle ja peili säpäleiksi.

Ei helvetin kuustoista!

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Katja

olenko minä alkoholisti? :D

jouhu

Nyt alkaa tuntua, että tämä keskustelu alkaa mennä vähän...oudoksi... ::)

Wirtabiuha

Oudoksi vasta nyt? Nojoo, huomaatko katja että mä kyselin tota ihan samaa mutta kyllä se jätkältä löytyi vastaus siihenkin...  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

No, tunnustetaan... Onhan tää ollu outoa jo pitkään.

KatjaRock

alkoholisitksi minua ei olekkaan ennen sanottu :D

keskustelu oli jossain vaiheessa hyvää, mutta niin, kaikki tietää mihin se hyvä keskustelu katos (:
Time goes on, I wont.

Ronjaronjanen

Jospa ei vaan enää kirjotettaisi tänne. Kaikki on kuitenkin varmaan ilmaissut kantansa alkuperäiseen kysymykseen jo useaan otteeseen  ::)

punainen

Mut en oo vielä kuullu kenenkään himoryyppääjän tai sauhuttelijan kantaa!

Katja

niin, jospa täällä ei semmosia ole   :P

emmi

niin ehkäpä täällä ei sit oo sellasii himoryyppääjii ja sauhuttelijoita tai sitten ne ei vaan uskalla tuoda mielipiteitään esille.
älä tunnusta jos sattuu

Tai sitten Apulanta on meidän ainoa päihteemme :)

emmi

älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.