absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

emmi

mullakin on nyt silleen ku vaihdoin tota koulua niin sitten asun viikot pois kotoo ni mun pitää sit ite käydä kaupassa ja aina kun käy kaupassa niin kummasti se karkkihylly vetää aina puoleensa :) joskus saan silleen käytyy kaupas et en osta karkkii...
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Mulla on meidän koulun vieressä olevaa Siwaa kohtaan heikko luonne, en voi tulla sieltä ulos ostamatta mitään ;D ellen sitten ole ihan rahaton, mutta yleensä en ole :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

meijänkin koulun lähellä on siwa. onneks me ei kauheesti siel käydä.. :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

"Meidän" Siwa taitaa lähinnä elää vaan meidän koululaisten ansiosta ;D melkeen koko koulu käy siellä joka päivä :)

salza*

meiä koulussa onki kioski. :D kummasti rahat loppuu ku menee kouluun...

Ronjaronjanen

No ehkä se on parempi että on riippuvainen kukkakaalista kuin karkista kun se on ainakin terveellistä  :)

Meidänkin koulussa on kioski ja kaksi limuautomaattia ja siwa (siis ei siellä koulussa vaan vieressä) missä käyminen tosin on kiellettyä mutta eihän tuota kukaan usko  :D

*tuuli

meijänki koulu kieltää koulualueelta poistumisen paitsi toiselle koululle siirryttäessä (esim. syömään), mutta kuka sitä noudattaa? kaikki ravaa karkkikaupassa ja Siwassa-> yllättävän lähellä myös meidän koulua.  ;)

rautalintu

Kylläpäs Siwa näyttää valinneen erinomaiset kauppapaikat  :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Meillä menee se koulun alueelta poistumissääntö niin että seiskasta ylöspäin saa poistua, ala-astelaiset ei. Mutta kyllähän noita sääntöjä on aina rikottu...

emmi*

meijänkin koulussa on kioski ja limuautomaatti

salza*

meiän koulussa saa istumista jos poistuu koulualueelta.. meiän koulussa on oikeesti aivan idioottimaiset säännöt.. mutta ne johtuu siitä ku pari vuotta sitte se oli ollu hirvee huumekoulu..

jouhu

Meidänkään koululaiset eivät saisi mennä koulun ulkoupolelle, mutta suunnilleen kaikki menee ku:lle....<---suomennos: koulun ulkopuolelle...tai jotain vastaavaa... Opettajat tule ahistelemaan jos huomaa, että joku tulee takasi jostain sparilta ja pullikselta.
Meidän koulun lähellä on toi spar ja toi kioski jossa myydään aivan taivaallisen hyviä pullia. Meidän koulussa on myös kioski ja limppa automaatti.... :)

Munkin ehkä pitäis lopettaa toi karkin syönti, mut en mä voi mitään, että mulla on karkkiin yhtä paha riippuvuus, kuin tupakoitsijalla tupakkaan. Joka prjantai täytyy ostaa karkkii. Jos ei osta, niin perjantai ei tunnu perjantailta. Ja tuntuu, että vaikka mä söisin kuinka paljon karkkii tai jotain muuta hyvää, niin mä en liho ollenkaan!  ::) En varmaan kilookaan..

Nyttenkin oon syömässä keksii ja jomassa limpparii...

Wirtabiuha

Meilä on hyvät säännöt  ;D Olen siis lerpan kanssa samassa koulussa... Niin, esim. Hyppy tunneilla saa lähteä kiitämään vaikka mäkkiin, ihan hyvä muuten paitsi että menee rahat.. Ei siinä muuten opejen mielestä mitään paitsi jos myöhästyy tunnilta... Jotkut meiän luokkalaiset rahakkaat eläimet käy kiinalaisessa syömässä kun töölössä (suht lähellä koulua) on hieno paikka... Pyh, mun rahat ei kyllä riitä sellaseen!
  Toi poistuminenhan on lailla kiellettyä mut meiän piti hankkii vanhemmilta lupa, niin sit saa mennä... Hyvä hyvä!

Mä en varmaankaan oo riippuvainen muusta kun kismeteistä ja berlinin munkeista... Sellaset mä ostan lähes joka päivä...  :-[
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Absolutismi--->koulujen limuautomaatit.

Vähän keventynyt aihe, mutta ei se mitään. Joo onhan meidänkin koulussa vaikka kuinka perkeleesti kaiken maailman "jUo CoCaCoLaa nIiN tULee HaSsU oLo" -automaatteja, jotka ovat kuitenkin aina rikki mukuloiden niitä potkiessa. Eri pissapäitä! Ei se nyt kummakaan kun ruokavalioon kuuluvat Cocacola, karkit ja mikrosafka. Kouluruoka? "tää on pahaa!"

Meidän koulussakin on nimelliset säännöt ihan vain laillisuussyistä muttei niitä kukaan noudata. Edellisessä koulussani tupakoinnista sai tunnin jälki-istuntoa AINA kun jäi kiinni. Täällä koulussa seisoskelee toistakymmentä hampuusia sätkä suussa keskellä koulun pihaa opettajien hyssytellessä vieressä. Kun vähän karjasee niin eiköhän ole hiljaa sen jälkeen.

Kaiken maailman Siperian Walinnat ja mitälie valintamymälöitä kanssa tuppaa joka koulun nurkalle! Lapsukaiset saavat hassata rahansa mielin määrin kaiken maailman sokeri-makeutusaine-aspartaami-liivate kotkotuksiin. Kun minä olin pieni, äitini osti minulle Lauantaipussin joka lauantai, koska silloin oli karkkipäivä. Hävetkää!

rautalintu

Tuosta lauantaipussista, meilläkin sai sen lauantaisin, mutta vain jos oli ollut kiltisti  :D

Vanhempien pitäisi kyllä miettiä minkä verran rahaa antaa pienille lapsilleen. Ja voisi ehkä myös keskustella siitä, mihin rahaa kannattaa/saa käyttää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.