absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

*tuuli

just, myös mun ainoa riippuvuus (al) sitte suklaan lisäks. ;D

punainen

Meinasin sanoo just samaa et musiikki ja erityisesti APULANTA on mun kovimmat huumeet! huomaatteks te et tähänki keskustelu foorumiin oon jääny ohan koukkuun :P Vaik lanta on huumeista parhain, en kuitenkaan haluis jäädä ihan riippuvaiseks... mikään riippuvuus ei oo hyväksi...

Lerppa

Mä olen pahasti riippuvainen musiikista ja salmiakista, mutta onneksi kumpikaan ei ole kuollettavaa jos käyttää kohtuudella ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

dooh..mä oonki riippuvainen kukkakaalista! itse asiassa nytteki syön kukkakaalta. ;) jos näyttää siltä et kukkikset o kohta loppu ni mä lähen HETI ostaan lisää! ;)

rautalintu

Hei salza jees, minäkin olen hulluna kukkakaaliin! Se on hyvää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Ni,mun huumeisiin kuuluu apulanta...kuuntelen suunnilleen joka päivä. Sitten on kaikki maholiset hedelmäkarkit. Joskus tulee kohtauksia jolloin ajattelen vain karkkii.. ::)

:P Tostakin smailista tulee mieleeni karkki....

salza*

hyvä rautalintu! kukkakaali RLz!! aivan tosi nannaa.. kävin tossa just ostamassa kukkista ettei vaa pääse loppumaan.. kyllä nuo kaupanmyyjät kattoo ku meikä ostaa joka päivä kukkakaalta.. ;D

toiset ostaa perjantaina kaljaa ja muuta alkomahoolia ni mie ostan kukkakaalta!! ;) *heh*

Lerppa

Lainaahyvä rautalintu! kukkakaali RLz!! aivan tosi nannaa.. kävin tossa just ostamassa kukkista ettei vaa pääse loppumaan.. kyllä nuo kaupanmyyjät kattoo ku meikä ostaa joka päivä kukkakaalta.. ;D

toiset ostaa perjantaina kaljaa ja muuta alkomahoolia ni mie ostan kukkakaalta!! ;) *heh*

Ja minä pantteria ;D

emmi

mäkin oon riippuvainen musiikista lähinnä apulannan ja karkista.
mä en pysty oleen viikkookaan ilman karkkia!
mut sitä mä en tajua et kuka voi olla riippuvainen kukkakaalista :D
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Kukkakaali on niin hyvää. Nimenomaan raaka, keitettyä en voi sietää! Sitäpaitsi se on paljon terveellisempää kuin karkit.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

noniino... mut mun kieli rupee kutiaa kukkakaalista :(

emmi

no siis onhan se kukkakaali hyvää (nimenomaan raakana) ja terveellisempää, mutta ei siihen kyllä koukkuun voi jäädä! :)
mun kyllä pitäis oikeesti päästä noista karkeista eroon, mutta ku en mä pääse :(
älä tunnusta jos sattuu

salza*

joo, kukkakaalta pitää syyä raakana..!! koulussa söin keitettynä ku ei ollu muuta tarjolla. *yack*
mutta oikeesti..onko vähä nannaa joku kukkakaali. ;D *slurps*

mä söin ennen paaaaljo karkkia, mutta en nyt syö enää NII paljoo ku popsin tota kukkista. :D

*tuuli

inhottavaa väittää vastaan mutta musta keitetty kukkakaali on ihanaa! ehkä vielä parempaa kuin raaka. ei oikein osaa tämä tyttö verrata...... ;D

emmi--> mulla on kans kauhee riippuvuus karkista, etenki suklaasta.
kamalaa ku koulu on keskustasta ni ostan joka päivä karkkia, vaikka rahaa olis vaan 10 centtiä niin silti. sit koulus on viel patukka-automaatit niin et kerran vedin 5 snickersiä päivän aikana... *whuh*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.