absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Se on hyvä että keskustelua syntyy niin kauan kun ihmiset perustelee mielipiteensä ja eivät ala ilkeillä toisilleen. Täällä onneksi kaikki ovat useimmiten niin fiksuja ettei tule mitään tyyliin "toi tyyppi on ihan tyhmä, mä en jaksa lukea sen juttuja" -kommentteja. Emmikin oli mielestäni perustellut ihan asiallisesti miksi ei jaksa lukea se jätkän juttuja. Se on vaan sitten huonompi juttu jos ihmiset vetää herneen nenäänsä turhasta..

vik

Mikä tekee merkityksettömästä hyvän mielen jutustelusta huonompaa kuin asiallistista jutuista pitkine viesteineen ja ääristettyine mielipiteineen?
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wirtabiuha

Mun mielestä ei mikään! Siinä vaan on tosiaan se, että jos joku loukkaantuu toisten kirjotuksista... Niin se ei ole hyvä, eihän?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

njoo. mutta kaikilla tapansa ilmasta.
Time goes on, I wont.

*tuuli

Just, ja muiden pitää ymmärtää sitä. Jos joku kirjottaa vähän viisaammin niin saahan siitä toki huomauttaa, mutta ei loukkaavasti.

LainaaJust, ja muiden pitää ymmärtää sitä. Jos joku kirjottaa vähän viisaammin niin saahan siitä toki huomauttaa, mutta ei loukkaavasti.

Heh. Kiitos *tuuli!
Nämä jutut on vähän ympäripyöreitä täällä. Sanoitte minun juttujen olevan pitkiä, vaikeaselkoisia ja tylsiä, kuitenkin kirjoitatte kaksi sivua viestejä aiheena "Se Jätkän viestit". Sano nyt tuohon vielä jotakin...

*tuuli

me tytöt ollaan vähän tämmösiä.  ;)

puska

älkää ihmiset ottako liian tosissanne:). ja onhan se niinkin, että täällä netissä on helppoa aukoa, kun ei näe toista kasvotusten. ja jos on ollut huono päivä niin tuppaahan sitä itse kukin vähän aukomaan.

mutta tuosta absolutismista. itse oon vähän kääntymässä sille kannalle. sain nimittäin viinasta jo tarpeekseni, kun huomasin että siitä ei ainakaan mulle ollu muuta kuin harmia... ja tämä uskonelämäkin siihen vaikuttaa...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

LainaaJa tämä uskonelämäkin siihen vaikuttaa...

Kerro lisää! Mua kiinnostaa aina ihmisten uskonnolliset mielipiteet ja suuntautumiset!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mitäs muutakaan siitä on, kuin harmia?

punainen

Ai uskonasioissa vai viinassa?

Jos joku keksii yhdenkin hyvän syyn ryypätä sanokaa mulle!

KristalliEnkeli

ei ryypäämisessä olekaan mitään järkeä...
mun mielest on sinänsä kiva lähteä frendien kanssa joskus käymään ulkona parille lasilliselle ja juttelemaan kaikkee paskaa, mut ku tuntuu, että se juominen menee joidenkin kohdalla usein liiallisuuksiin ja se ei ole sitten kivaa...
en siis sano, etten itse koskaan ryyppäisi, mutta silloin kun on tarkoitettu, että lähdetään parille lasilliselle niin mun mielest sen pitäis jäädä myös siihen pariin...
toivon, et joku sai tosta selkoa ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

eihän siinä ole mitään vikaa jos nyt joskus kavereiden kanssa tai lauantaisin saunaillan kunniaksi. mutta joskus saattaa mennä överiks ja oma ikä kannattaa myös ottaa huomioon.

puska

niin, tai knu on uskossa, niin sisällään vaan tuntee sen että se juominen on väärin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Joo, mä tarkotin, että eihän siinä ryyppäilyssä ole mitään tolkkuu! Oon sammoo mieltä tosta, että voihan sitä hyvin juoda sen PARI lasillista, mutta liiallisuuksiin on turha lähtee...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.